لواندوفسکی: 8 سال گذشته برایم خاص و فراموش‌نشدنی است/ برای خداحافظی به مونیخ باز خواهم گشت

لواندوفسکی: 8 سال گذشته برایم خاص و فراموش‌نشدنی است/ برای خداحافظی به مونیخ باز خواهم گشت

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرت لواندوفسکی در پی توافق نهایی دو باشگاه بایرن مونیخ و بارسلونا برای انتقالش به جمع آبی‌واناری‌ پوشان، امروز (شنبه) در محل تمرین باواریایی‌ها در شهر مونیخ حضور یافت و با هم‌تیمی‌هایش وداع کرد. وی سپس محل را ترک کرد تا مقدمات سفرش را انجام و فرایند انتقالش به بارسا را تکمیل کند. این مهاجم لهستانی قراردادی چهار ساله با بارسلونا امضا خواهد کرد و بایرن مونیخ از این انتقال 45 میلیون یورو نصیبش خواهد شد و 5 میلیون یورو بند پاداش نیز در نظر گرفته شده است.  

بهترین بازیکن جهان از دید فیفا در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت آلمان» گفت: این هشت سال برای من خاص و فراموش‌نشدنی است. من دوران فوق‌العاده‌ای در مونیخ داشتم. به زودی مونیخ را ترک خواهم کرد اما پس از اتمام تور پیش‌فصل بارسلونا در آمریکا، برای یک خداحافظی درست و حسابی بازخواهم گشت و یک‌سری از کارهایم را هم انجام دهم.

وی بابت بازگشتش به تمرینات بایرن با وجود شایعه پیوستنش به بارسلونا، اظهار داشت: امروز از دوستانم در محل تمرین خداحافظی کردم. بابت مصدومیت احتمالی در تمرین بایرن هم نگرانی نداشتم. گاهی اوقات حتی ممکن است در خانه مصدوم شوید. می‌خواستم به لحاظ فیزیکی آماده بمانم و دوباره با هم‌تیمی‌هایم تمرین کنم.

لواندوفسکی ۳۳ ساله در پایان خاطرنشان کرد: دوباره به زابنر اشتراس (محل تمرین بایرن مونیخ) باز خواهم گشت تا یک خداحافظی درست و حسابی با تمامی اعضای باشگاه داشته باشم. امروز برای انجام این کار وقت کافی نداشتم.

این مهاجم لهستانی در ۳۷۴ بازی، آمار ۳۴۴ گل زده و ۷۲ پاس گل را با پیراهن سرخ بایرن از خود بر جای گذاشت. او به بایرن برای کسب ۱۹ جام مختلف از جمله هشت قهرمانی در بوندس‌لیگا و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا کمک کرد.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم