لیست قیمت فروش کابل آلومینیومی روز لاله زار (پاییز ۱۴۰۲)

لیست قیمت فروش کابل آلومینیومی روز لاله زار (پاییز ۱۴۰۲)

کابل‌های برق آلومینیومی از محصولات پرکاربرد در صنعت برق هستند. این کابل‌ها ویژگی‌های منحصربه‌فردی دارند که باعث شده در بسیاری از پروژه‌های صنایع کارخانه‌ای، تاسیساتی، دیگر صنایع و ساختمانی مورد استفاده قرار بگیرند. با نگاهی به لیست قیمت کابل برق آلومینیومی می‌توان متوجه قیمت مناسب آن‌ها نسبت به کابل‌های مسی شد. علاوه بر این با مقایسه قیمت انواع کابل آلومینیومی می‌توان متوجه شد که این کابل‌ها بسته به مشخصات فنی و تولیدکننده قیمت‌های متفاوتی دارند. از این رو باید خرید کابل آلومینیومی با بررسی آخرین لیست قیمت انجام شده و درخواست لیست قیمت کابل آلومینیومی، اولین درخواست مشتریان این دست پروژه‌ها است.

کابل‌های آلومینیومی نسبت به کابل‌های مسی وزن سبک‌تر، مقاومت الکتریکی بیشتر، مقاومت به خوردگی بهتر و قیمت اقتصادی‌تر دارند. در نتیجه کابل‌های آلومینیومی در صورت داشتن سطح مقطع مناسب، می‌توانند عملکرد مشابه یا حتی بهتر از کابل‌های مسی داشته باشند. علاوه بر این، قیمت خرید انواع کابل آلومینیومی بازار دست دوم هم به نسبت کابل‌های مسی کمتر است که از این رو، کابل های آلومینیومی کمتر مورد سرقت قرار گرفته و از این نظر امنیت بیشتری دارند.

در این بخش به لیست کابل آلومینیومی و قیمت انواع کابل‌های آلومینیومی نگاهی می‌اندازیم و با عوامل موثر بر قیمت این کابل‌ها آشنا می‌شویم.

لیست قیمت کابل آلومینیومی

در این بخش یک لیست قیمت کابل آلومینیوم را با توجه به آخرین قیمت‌هایی که در وب‌سایت‌های فروشگاهی مختلف اعلام شده، در اختیار شما قرار می‌دهیم. توجه داشته باشید که این لیست قیمت فقط برای اطلاع شماست و ممکن است با قیمت‌های بازار متفاوت باشد. برای اطلاع از قیمت‌های دقیق و به‌روز، لازم است با فروشندگان مربوطه تماس بگیرید.

نوع کابلسایز کابلقیمت حدودی (تومان)
کابل آلومینیوم زمینی۱۶×۱۱۵,۰۰۰
کابل آلومینیوم زمینی۲۵×۱۲۰,۰۰۰
کابل آلومینیوم زمینی۳۵×۱۲۵,۰۰۰
کابل آلومینیوم زمینی۵۰×۱۳۵,۰۰۰
کابل آلومینیوم زمینی۷۰×۱۵۰,۰۰۰
کابل آلومینیوم زمینی۹۵×۱۷۰,۰۰۰
کابل آلومینیوم زمینی۱۲۰×۱۸۵,۰۰۰
کابل آلومینیوم زمینی۱۵۰×۱۱۰۰,۰۰۰
کابل آلومینیوم زمینی۱۸۵×۱۱۳۰,۰۰۰
کابل آلومینیوم زمینی۲۴۰×۱۱۶۰,۰۰۰
کابل آلومینیوم زمینی۳۰۰×۱۲۰۰,۰۰۰
کابل آلومینیوم زمینی۱۰×۲
کابل آلومینیوم زمینی۱۶×۲۳۰,۰۰۰
کابل آلومینیوم زمینی۲۵×۲۵۵,۰۰۰
کابل آلومینیوم زمینی۳۵×۲۶۵,۰۰۰
کابل آلومینیوم زمینی۲۵+۱۶×۳۹۰,۰۰۰
کابل آلومینیوم زمینی۳۵+۱۶×۳۱۱۰,۰۰۰
کابل آلومینیوم زمینی۵۰+۲۵×۳۱۴۰,۰۰۰
کابل آلومینیوم زمینی۷۰+۳۵×۳۱۷۰,۰۰۰
کابل آلومینیوم زمینی۹۵+۵۰×۳۲۴۰,۰۰۰
کابل آلومینیوم زمینی۱۰×۴۴۰,۰۰۰
کابل آلومینیوم زمینی۱۶×۴۶۵,۰۰۰
کابل آلومینیوم زمینی۲۵×۴۸۵,۰۰۰
کابل آلومینیوم زمینی۳۵×۴۱۱۵,۰۰۰
کابل آلومینیوم زمینی۱۶×۵۷۵,۰۰۰

قیمت خرید آنلاین کابل آلومینیومی

قبل از خرید کابل آلومینیوم، لازم است به چند نکته توجه داشته باشید. چرا که قیمت کابل آلومینیومی در بازار به معیارهای گوناگوني از جمله نام تجاري، كيفيت، سطح مقطع، نحوه فروش و… وابسته است. در ادامه مهم‌ترین عوامل موثر روی قیمت کابل‌های آلومینیومی را بررسی می‌کنیم. 

 مشخصات و قیمت کابل آلومینیومی 4*16

مشخصات کابل 

مهم‌ترین عاملی که روی قیمت نهایی کابل‌های آلومینیومی تاثیر می‌گذارد، مشخصات کابل است. با توجه به این که هادی کابل از چه نوعی باشد و چه نوع عایق، روکش، شیلد و زرهی روی کابل باشد، قیمت کابل متغیر خواهد بود. 

علاوه بر این نوع کابل نیز روی قیمت آن تاثیر دارد. به عنوان مثال قیمت کابل‌های زمینی آلومینیومی با کابل‌های خودنگهدار و هوایی متفاوت است. 

وزن و سایز کابل نیز روی قیمت این کالا موثر است. سایز یا سطح مقطع کابل، نشان‌دهنده‌ی قطر هادی در داخل عایق است و با واحد میلی متر مربع (mm2) اندازه‌گیری می‌شود. به طور کلی، هر چه سطح مقطع کابل بزرگ‌تر باشد، تلفات انرژی کمتر و قدرت انتقال کابل بالاتر خواهد بود. البته سطح مقطع کابل را نباید با قطر خارجی کابل اشتباه گرفت، زیرا قطر خارجی کابل شامل عایق و پوشش نهایی است.

برند کابل برق

برای خرید آنلاین کابل آلومینیومی، باید به برند و کیفیت کابل توجه کرد. برندهای معتبری که در بازار ایران فعالیت می کنند و دارای استانداردهای بین‌المللی هستند کم نیستند. كابل‌های با برندهای معروف و معتبر، معمولا دارای كيفيت بالاتر و گارانتي طولاني‌تر دارند. بنابراين طبیعی است که قيمت آن‌ها نيز بيشتر از كابل‌های بدون برند يا با برندهای ناشناخته باشد. 

از بین برندهای موجود در بازار می‌توان به سیم و کابل خراسان، سیم و کابل ابهر، سیم و کابل سیمیا، سیم و کابل یزد، سیم و کابل همدان، سیم و کابل مغان و… اشاره کرد. این برندها در کنار داشتن گواهینامه‌های بین‌المللی، تنوع فوق‌العاده‌ای از انواع کابل‌های آلومینیومی را در دسته‌ی محصولات خود دارند که نیاز شما را از هر نوع کابل برقی پوشش می‌دهد. 

مرکز فروش کابل 

روش فروش نیز در قیمت کابل آلومینیومی تاثیر دارد. بسته به اینکه کابل را به صورت عمده یا خرده خریداری می‌کنید، قیمت آن متفاوت خواهد بود. معمولا خرید عمده و مراجعه به نمایندگی فروش کابل آلومینیومی با تخفیف‌های بیشتری همراه است. بنابراین اگر قصد دارید مقدار زیادی کابل آلومینیومی تهیه کنید، بهتر است به سراغ فروشگاه‌های پخش عمده بروید. پخش‌کنندگان رسمی برندهای معتبر کابل در سراسر کشور دارای شعبات و نمایندگی‌های مجاز هستند و می‌توانید از سایر مزایای این مراکز که شامل خدمات پس از فروش می‌شود نیز بهره‌مند شوید. 

اگر قصد خرید عمده ندارید، می‌توانید در بین فروشگاه‌های آنلاین تجهیزات برق یا مراکز فروش منطقه لاله زار تهران، بهترین کابل‌های آلومینیومی را با قیمت مناسب پیدا کنید. لاله زار یکی از قدیمی‌ترین بازارهای تجهیزات برق است و در آن می‌توانید از طیف گسترده‌ای از کابل‌های آلومینیومی با برندها و قیمت‌های مختلف بهره‌مند شوید. البته باید به این نکته توجه داشت که بعضی از فروشگاه‌ها ممکن است کابل‌های غیراستاندارد یا تقلبی را به عنوان کابل‌های معتبر به فروش برسانند. بنابراین قبل از خرید حتما به برچسب و گارانتی کابل دقت کنید.

 کابل آلومینیومی 20 کیلو ولت

بهترین مرکز فروش کابل آلومینیومی در تهران

بازار لاله زار در تهران از قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین بازارها برای خرید تجهیزات برقی است. در این بازار می‌توانید انواع کابل‌های برق، از جمله کابل‌های آلومینیومی را با قیمت مناسب و با کیفیت بالا پیدا کنید. تعداد زیادی فروشگاه کابل آلومینیومی در این بازار فعالیت دارند که در بین آن‌ها هم می‌توانید فروشنده‌های خرده‌فروش و هم مراکز پخش کابل آلومینیوم را به سادگی پیدا کنید. 

علاوه بر این در لاله زار می‌توانید از خدمات پس از فروش و مشاوره با متخصصانی که سال‌هاست به این حرفه مشغولند نیز بهره‌مند شوید. اگر کابل خریداری شده دچار مشکل شود، می‌توانید بدون نگرانی به فروشگاه برگردید و از گارانتی آن استفاده کنید. خبر خوب اینکه بسیاری از فروشگاه‌های این بازار وب‌سایت اینترنتی هم دارند تا از هر نقطه در کشور بتوانید بدون دغدغه انواع کابل آلومینیومی را به صورت عمده سفارش دهید. کافی است کمی در فضای وب جستجوی کنید تا بهترین نماینده فروش کابل‌های آلومینیومی را بیابید. 

نتیجه‌گیری

کابل‌های برق آلومینیومی یک انتخاب عالی برای پروژه‌ها و کاربردهای متنوع هستند. این کابل‌ها به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارند، از جمله هزینه کمتر نسبت به کابل‌های مسی و ویژگی‌های فنی قوی، توجه بسیاری از متخصصان برق را به خود جلب کرده‌اند. برای انتخاب بهترین کابل برق آلومینیومی، لازم است مشخصات دقیق و نیازهای خود را در نظر بگیرید و از مراکز فروش معتبر خرید کنید.