لیفت ابرو با نخ + قیمت و مزایا

لیفت ابرو با نخ + قیمت و مزایا

لیفت ابرو یکی از عمل‌های جزئی زیبایی به شمار می‌رود که نتایج متفاوتی را به دنبال دارد. البته که راه‌های غیرجراحی زیادی برای انجام این عمل زیبایی وجود دارد که بسته به شرایط فرد و حالت صورت می‌تواند متفاوت باشد.

حالت چهره فرد با گذشت زمان دچار چین‌وچروک‌هایی می‌شود که با انجام عمل‌های زیبایی از جمله لیفت ابرو می‌توان حالت افتادگی و ناراحتی چهره را از بین برد.

لیفت ابرو با نخ یکی از این روش‌هاست که با استفاده از نخ برای بالا بردن و سفت کردن ابروها به کار می‌برند و چین‌وچروک‌های پیشانی و افتادگی ابروها تا حدودی از بین رفته و چهره فرد را شاداب‌تر نشان می‌دهد.

 در ادامه توضیحات بیشتری درباره این که لیفت ابرو چیست برای شما شرح خواهیم داد.

 لیفت ابرو چیست؟

لیفت ابرو روشی کم تهاجم و بدون نیاز به جراحی برای لیفت و کشیدن ابروها است که باعث زیباتر شدن چهره و فرم ابروها می شود.

لیفت ابرو رایج ترین روش برای درمان افتادگی ابروها است که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. روش لیفت ابرو با نخ انواع مختلفی دارد.

لیفت ابرو با نخ نسبت به جراحی های رایج کمترین میزان زمان بهبودی را لازم دارد و صورت کمترین تهاجم  را تجربه می کند به همین دلیل معمولا پس از ۲ الی ۳ روز صورت به حالت عادی باز میگردد.

اما در جراحی های صورت معمولا نیاز به یک الی دو هفته پانسمان و استراحت نیاز است. به همین دلیل لیفت ابرو با نخ بسیار محبوب و پرطرفدار است.

لیفت ابرو یک روش زیبایی برای بالا کشیدن ابروها است که عمدتا به سه روش انجام می‌گیرد:

لیفت ابرو به روش جراحی

در این روش افتادگی قسمت چشم‌ها و پیشانی از بین رفته و ابروها کمی به سمت بالا کشیده می‌شوند. برش‌های ایجاد شده در این روش در راستای خط مو قرار گرفته تا جای زخم خیلی قابل مشاهده نباشد.

از نتایج ماندگار این جراحی می‌توان به رفع شلی و افتادگی ابروها در دو طرف صورت اشاره کرد. البته پس از اتمام عمل جراحی ممکن است دوره نقاهت کمی زمان‌بر باشد که باید طبق دستور پزشک خود یکسری دستور‌العمل‌ها را انجام دهید تا به نتیجه دلخواه خود دست یابید.

لیفت ابرو بدون جراحی

این روش غیرتهاجمی بیشتر برای افرادی است که به دنبال ترمیم ابرو یا پیشانی خود هستند. گزینه‌هایی مانند بوتاکس پیشانی ، لیزر یا فیلرهای پوستی از روش‌های غیر جراحی به شمار می‌رود که می‌توان بدون نیاز به صرف هزینه زیاد یا دوره نقاهت طولانی به نتیجه دلخواه رسید.

روش‌های غیرجراحی همواره مورد استقبال اکثر افراد است؛ زیرا برخی افراد به علت بیماری‌های زمینه‌ای یا هراس از تیغ جراحی به دنبال روش‌های غیر جراحی می‌گردند. این روش‌های غیر جراحی مانند تزریق ژل و فیلر بدون هیچ دردسری می‌تواند نتایج قابل قبولی را به فرد متقاضی ارائه دهد.

لیفت ابرو به روش طبیعی

روش‌های طبیعی مانند ماساژ، روغن‌تراپی، تمرینات ورزشی و… از روش‌های طبیعی به شمار می‌رود که می‌تواند در طی مدت زمان طولانی‌تری به نتیجه دلخواه رسید اما به هر حال یک روش کم هزینه و بدون دردسر است.

قیمت لیفت ابرو ۱۴۰۲

قیمت و هزینه لیفت ابرو ۱۴۰۲ بر اساس نخ استفاده شده مشخص می شود و قیمت لیفت ابرو از ۹۵۰٫۰۰۰ تومان تا ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان می باشد و قیمت بهترین نخ لیفت ابرو جفتی ۱۲٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان برای قیمت نخ لیفت آمریکایی سیلوئت می باشد.

قیمت لیفت ابرو در تهران به عوامل مختلفی بستگی دارد که با توجه به آن‌ها می‌تواند برای هر فرد افزایش و یا کاهش پیدا کند. فاکتورهای مهم و موثر بر روی هزینه عمل لیفت ابرو به شرح زیر می‌باشند:

  • میزان هزینه دستمزد پزشک متخصص که بر اساس تجربه و تخصص وی تعیین می‌شود.
  • هزینه آزمایشات و عکس‌های قبل از عمل که توسط پزشک برای بیمار تجویز می‌شود.
  • هزینه پرسنل اتاق عمل و بیهوشی که به صورت جداگانه بر روی هزینه اعمال می‌شود.
  • هزینه بیمارستان، که معمولا هزینه عمل در بیمارستان خصوصی بیشتر از دولتی است.
  • نوع تکنیک جراحی لیفت ابرو و پیشانی مورد استفاده برای فرد و همچنین شرایط بیمار
برند نخ لیفتقیمت نخ لیفت ۱۴۰۲
نخ لیفت کاگ سه بعدی کره ای۹۵۰/۰۰۰
نخ لیفت کاگ ۶ بعدی کره ای۱/۲۰۰/۰۰۰
نخ لیفت مولدینگ کره ای۱/۵۰۰/۰۰۰
نخ لیفت مولدینگ سیلوئت آمریکاییجفتی ۱۲/۰۰۰/۰۰۰ تومان

هزینه لیفت ابرو در تهران چند است ؟

هزینه لیفت ابرو در سال ۱۴۰۲ باتوجه به نوع نخ استفاده شده متغیر است و قیمت لیفت ابرو ۱۴۰۲ از ۹۵۰٫۰۰۰ تومان تا ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان می باشد و قیمت بهترین نخ لیفت ابرو جفتی ۱۲٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان برای قیمت نخ لیفت آمریکایی سیلوئت می باشد.

  • نخ لیفت کاگ سه بعدی کره ای ۹۵۰ هزار تومان
  • نخ لیفت کاگ ۶ بعدی کره ای ۱.۲۰۰.۰۰۰ تومان
  • نخ لیفت مولدینگ کره ای ۱.۵۰۰.۰۰۰ تومان
  • نخ لیفت مولدینگ سیلوئت آمریکایی جفتی ۱۲.۰۰۰.۰۰۰ تومان

چروک و افتادگی ناحیه‌ی اطراف چشم و ابرو در نتیجه‌ی فرسودگی طبیعی ناشی از پیری به وجود می‌آید. فرسودگی بدن ما با افزایش سن بر عضلات و پوست ما تأثیر می‌گذارد.

عضلات ضعیف می‌شوند و پوست، کلاژن و قابلیت ارتجاعی خود را از دست می‌دهد. پوست اطراف چشم به شدت نازک است و با کاهش قدرت عضلات این ناحیه به دلیل بالا رفتن سن، افتادگی ابرو و پوست ایجاد می‌شود.

جراحی لیفت ابرو و پیشانی برای چه کسانی مناسب است؟

افرادی که تمایل به از بین بردن چین‌وچروک‌های ناحیه پیشانی را دارند این روش پیشنهاد می‌شود به طوری‌که این روش برای جلوگیری از افتادگی و شل شدگی بسیار مناسب است.

افرادی که دارای شرایط زیر هستند بهترین گزینه برای انجام لیفت ابرو محسوب می‌شوند:

  • افرادی که به دلایل ارثی یا  ژنتیکی دارای پوست شل در ناحیه پیشانی خود هستند می‌توانند از این روش برای داشتن چهره‌ای جذاب‌تر این عمل را انجام دهند.
  • افرادی که در بازه سنی ۴۰ تا ۶۰ سالگی هستند، به دلیل بالا رفتن سن معمولا دچار چین‌وچروک یا شل شدگی پوست در ناحیه پیشانی می‌شوندکه انجام لیفت ابرو می‌تواند این مشکل را تا جد زیادی برطرف کند.

ماندگاری لیفت ابرو چقدر است ؟

بصورت کلی ماندگاری لیفت ابرو به جنس لیفت ابرو کیفیت نخ لیفت ابرو بستگی دارد اما بطور کلی ماندگاری لیفت ابرو با نخ از ۹ ماه تا ۳۶ ماه است که با مواردی مانند مراقبت های بعد از لیفت ابرو با نخ بستگی دارد.

ماندگاری لیفت ابرو با نخ این تکنیک زیبایی به عوامل موثری بستگی دارد که عبارتند از:

  • نوع لیفت ابرو که می‌تواند لیفت ابرو با نخ، لیفت آندوسکوپیک ابرو و … باشد
  • مواد مورد استفاده در لیفتینگ مانند جنس نخ در لیفت ابرو
  • نوع تکنیک به کار برده شده در جراحی پلاستیک

عوارض لیفت ابرو با نخ

به طور قطع می‌توان با مراجعه به پزشک حاذق و متخصص عوارض این عمل زیبایی را تا حد زیادی کاهش داد. با توجه به عواملی که در ماندگاری لیفت ابرو موثر هستند، انتخاب نوع تکنیک و روش درست، بسته به دانش و مهارت پزشک از عوامل تاثیرگذار در این روش است.

به همین دلیل توصیه می‌شود با انتخاب پزشک متخصص خوب نتیجه رضایت‌بخش و ماندگاری را به خود هدیه دهید.

مزایای لیفت ابرو چیست ؟

  • لیفت ابرو با نخ یک عمل غیرتهاجمی است که باعث شده این عمل با ریسک کمی همراه باشد.
  • احتمال باقی ماندن هیچگونه جای زخم،کبودی یا خونریزی شدید در این روش زیبایی وجود ندارد. البته در موارد نادری ممکن است بیماران دچار عفونت یا حساسیت شود که در چنین شرایطی می‌توان خیلی راحت بخیه‌ها را برداشت چهره فرد به حالت اولیه بازگردد.
  • پروسه بهبودی آسان نسبت به سایر روش‌ها
  • لیفت ابرو با نخ را می‌توان به جای بیهوشی عمومی، تحت بی‌حسی موضعی انجام داد، این یعنی این‌که بیمار درست بعد از عمل می‌تواند به زندگی روزمره خود ادامه دهد بدون این‌که نیاز به استراحت طولانی‌مدت داشته باشد.

سخن پایانی

لیفت ابرو برای افرادی حوصله و زمان کافی برای آرایش روزانه ندارند، بسیار مناسب است. اگر تصمیم دارید که عمل زیبایی لیفت ابرو را انجام دهید بهتر است که به تمامی نکات گفته شده توجه کنید و حتما آن‌ها را رعایت کنید تا به نتیجه‌ای ایده‌آل برسید.

همچنین انتخاب پزشکی که قرار است این تکنیک زیبایی را انجام دهد بسیار مهم است زیرا باید دارای تبحر و تخصص بالایی باشد تا با بهترین امکانات، بهترین نتیجه را برای فرد رقم بزند.

همانطور که گفتیم لیفت ابروها یک روشی مراقبتی ساده است که چهره فرد را جوان‌تر و شاداب‌تر نشان می‌دهد و برای اکثر افراد می‌تواند انتخاب خوب و مناسبی باشد.

برای انجام لیفت ابرو با نخ توجه کنید که به مراکز پوست و مو و زیبایی معتبر و مجاز مراجعه کنید و پیشنهاد ما مرکز زیبایی و مطب vip سیمارو است که در تهران و منطقه میرداماد دارای شعبه ای مجهز و مدرن است.