مالک برای پدیده کم نگذاشت/ خود باوری بالای بازیکنان

مالک برای پدیده کم نگذاشت/ خود باوری بالای بازیکنان

به گزارش خبرنگار مهر، سلمان تاجدار شامگاه یکشنبه در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن اظهار داشت: بازی ما مقابل ذوب آهن بازی خیلی حساسی است، به خصوص برای تیم ما زیرا حتماً باید سه امتیازهای بازی‌ها را برای ماندن در لیگ بگیریم.

وی افزود: ذوب آهن تیم باشخصیت و خوبی است و توانسته در این چند سال از تیم‌های خوب ایران باشد و این کیفیت آنها موجب می‌شود ما بازی بسیار سختی مقابل ذوب آهن داشته باشیم و داشتن مربیان جوان و کاربلد کار ما را سخت‌تر می‌کند.

مربی تیم فوتبال پدیده ادامه داد: ما بعد از بازی با مس رفسنجان دوباره توانستیم به وضعیت عادی خود برگردیم و بازی با نفت مسجد سلیمان را ببریم، همچنین در بازی با هوادار عملکرد خوبی داشتیم و بازی را فنی نباختیم بلکه با اشتباهات داوری این بازی را از دست دادیم.

وی تاکید کرد: بعد از بازی با هوادار نیز گفتم که فکر می‌کنم کوپال ناظمی از داوران خوب کشور است، اما در این بازی پنالتی دقایق ما را نگرفت و بازیکن حریف را به اشتباه در یک صحنه اخراج نکرد، اما در کل بازی با هوادار خود باوری را به تیم ما اضافه کرد که می‌توانیم به آینده امیدوار باشیم زیرا بازیکنان عملکرد خوبی داشتند.

تاجدار خاطر نشان کرد: بازیکنان ما با تمام غیرت خود در بازی‌ها حاضر می‌شوند و کادر فنی نیز با تمام وجود کار می‌کنند و کادر مدیریتی نیز تمام تلاش خود را انجام می‌دهند و اکثر سفرهای ما با هواپیما انجام می‌شود و برای ما کم نگذاشتند.

منبع : مهر