متئو لاهوس: برخورد مدافع بارسلونا با طارمی خطای پنالتی بود

متئو لاهوس: برخورد مدافع بارسلونا با طارمی خطای پنالتی بود

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آنتونیو متئو لاهوس داور بین‌المللی فوتبال اسپانیا که مدتی است بازنشسته شده و در نقش کارشناس داوری فعالیت دارد، اعتراف کرد در بازی شب گذشته (چهارشنبه) تیم فوتبال بارسلونا مقابل پورتو در ورزشگاه دراگائو برخورد ژول کونده مدافع تیم میهمان با مهدی طارمی خطا بوده و آنتونی تیلور داور مسابقه می‌‌توانست یک پنالتی به سود میزبان اعلام کند.

طی این صحنه که تشخیص داور اعتراض پورتویی‌ها را هم به همراه داشت، کونده در تلاش برای متوقف کردن طارمی پس از اینکه چند ثانیه‌ای پیراهن او را می‌کشد و به نتیجه نمی‌رسد با توسل به زور سعی می‌کند که تعادل بازیکن ایرانی را برهم بزند.

 

متئو لاهوس در این باره به شبکه مویستار پلاس اسپانیا گفت: چیزی که مشخص است اینکه کونده با طارمی برخورد می‌کند و پای خود را میان پاهای بازیکن پورتو قرار می‌دهد، اما تشخیص اینکه آیا نیرویی که او وارد کرد برای به زمین انداخت بازیکن کافی بوده یا نه، سخت است. کونده ریسک بزرگی انجام داد و اگر تیلور پنالتی اعلام می‌کرد، کسی نمی‌توانست چیزی بگوید. حرکت کونده نوعی خطا بود.

بارسلونا با کسب پیروزی یک بر صفر در خانه پورتو، دومین برد متوالی‌اش را در این فصل لیگ قهرمانان اروپا کسب کرد و اکنون با شش امتیاز در صدر جدول گروه H قرار دارد.

انتهای پیام/