متشرعی: با خستگی قهرمان لیگ برتر شدیم/ مجموعه بازی‌های فینال، واقعا دیدنی بود

متشرعی: با خستگی قهرمان لیگ برتر شدیم/ مجموعه بازی‌های فینال، واقعا دیدنی بود

شایسته متشرعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد پیروزی تیمش در فینال چهارم لیگ برتر بسکتبال بانوان مقابل گروه بهمن اظهار داشت: مسابقه خوبی بود و شاگردانم نمایش خوبی داشتند. اگرچه بازی‌های این مرحله خیلی سنگین بود و بازیکنانم واقعا خسته بودند.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان شیمیدر با اشاره به خستگی شاگردانش ادامه داد: ما با خستگی مرحله پلی‌آف در فاصله کمتر از یک هفته مقابل تیم گروه بهمن که دو هفته استراحت داشت، ظاهر شدیم و با این شرایط شاگردانم خیلی زحمت کشیدند.

متشرعی همچنین به جای خالی بازیکن تاثیرگذار تیمش اشاره کرد: جای معصومه اسماعیل‌زاده در این بازی خیلی خالی بود. همچنین جای خالیش در بازی اول برابر گروه بهمن هم احساس می‌شد.

وی ادامه داد: به هر حال دو بازیکن را همزمان از دست دادیم و تا زمانی که تیم دوباره به هماهنگی برسد به زمان نیاز داشتیم. این اتفاق اما افتاد و من خیلی خوشحالم و به مجموعه شیمیدر قم، خسته نباشید می‌گویم.

متشرعی با بیان این مطلب که سطح مسابقات لیگ امسال علیرغم حضور تعداد بسیار کم بازیکن خارجی، مطلوب بود، خاطرنشان کرد: در بازی‌های امسال به نسبت سال گذشته، تعداد بازیکنان خارجی کمتر شده اما از لحاظ کیفی، شاهد سطح مطلوبی بودیم. تیم‌ها در فصل گذشته، علیرغم داشتن بازیکن خارجی نتیجه خیلی مطلوبی نگرفتند اما امسال فکر می‌کنم مجموعه بازی‌های فینال، واقعا دیدنی بود و سیستم‌های حمله و دفاعی متفاوتی را مخصوصا در تیم خودمان به نمایش گذاشتیم.

متشرعی بعد از قهرمانی در لیگ برتر بسکتبال بانوان، شاگردانش را برای شرکت در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های غرب آسیا آماده می‌کند.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم