محدودیت مصرف گاز در استان سمنان برداشته می‌شود

محدودیت مصرف گاز در استان سمنان برداشته می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حمیدی بعد از ظهر پنج شنبه در جلسه کارگروه اضطراری مدیریت انرژی استان سمنان به میزبانی سالن جلسات مدیریت بحران استانداری سمنان ضمن بیان اینکه به علت برودت هوا محدودیت‌هایی برای مصرف گاز صنایع استان اعمال شده است، ابراز داشت: این اقدام با هدف جلوگیری از قطع گاز بخش خانگی صورت گرفته است.

وی ضمن بیان اینکه با مدیریت انجام شده گاز هیچ مشترک خانگی طی این روزهای سرد در استان قطع نشد، افزود: با این تفاسیر از مردم استان سمنان درخواست داریم در مصرف انرژی مدیریت و صرفه‌جویی لازم را داشته باشند.

معاون عمرانی استاندار سمنان ضمن بیان اینکه از هفته آینده با افزایش دما به صورت تدریجی مواجه خواهیم بود، ابراز داشت: این محدودیت مصرف گاز برای صنایع استان سمنان از روز شنبه برداشته خواهد شد.

حمیدی ضمن بیان اینکه هواشناسی پیش بینی بارش را در منطق کوهستانی و سردسیر استان سمنان داشته است، تصریح کرد: ستاد مدیریت بحران برای این بارش‌ها در آمادگی کامل قرار دارد.

وی ضمن بیان اینکه راهداری برای تأمین امنیت راه‌های کوهستانی به ویژه مناطق شرقی استان سمنان تلاش خود را می‌کند، از مردم نیز انتظار می‌رود تا مساعد شدن شرایط جوی از حضور در نواحی ارتفاعات و جاده‌های کوهستانی و برف گیر خودداری کنند.