محرومیت تماشاگران چادرملو اردکان تا پایان فصل

محرومیت تماشاگران چادرملو اردکان تا پایان فصل

به گزارش خبرگزاری مهر، هفته نخست دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز چهارشنبه ۱۳ دی با هفت دیدار در شهرهای گنبد، اسلامشهر، رامسر، مشهد، ارومیه، یزد و اردکان پیگیری شد.

در یکی از این دیدارها چادرملو اردکان میزبان پیکان تهران بود و سه بر یک مغلوب حریف شد. این دیدار براساس گزارش ناظر مسابقه دارای برخی حواشی بود.

کمیته انضباطی با حضور علی فرخی، مسعود صباغی و محسن ترابی جلسه‌ای در تاریخ دوم بهمن ماه تشکیل داد و رأی خود را در خصوص حواشی این دیدار به قرار زیر اعلام کرد:

الف) علیرضا مصلح‌آبادی که با رفتار هیجانی موجب بروز رفتار متقابل برخی تماشاگران تیم چادرملو شده است با استناد به بند ۷ ماده ۳ و بند ۳ ماده ۴ آئین نامه انضباطی به یک جلسه محرومیت از حضور در سالن مسابقه که تا پایان لیگ برتر ۱۴۰۲ به حالت تعلیق درآمده است و ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

ب) باشگاه چادرملو اردکان به دلیل برخی رفتار خارج از نزاکت تماشاگرنماها با استناد به ماده ۳ و بند ۳ ماده ۴ به یک جلسه محرومیت از حضور تماشاگر در بازی خانگی که تا پایان مسابقات لیگ برتر ۱۴۰۲ تعلیق می‌گردد و ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. همچنین یکی از سرگروه‌های منتسب به تیم چادرملو، امیر رحمانی به دلیل برخورد فیزیکی با مجتبی زکی‌زاده به مدت یک ماه از حضور در کلیه سالن‌های مسابقات والیبال محروم شد.