مدت زمان اجاره خودرو بدون راننده و با راننده

مدت زمان اجاره خودرو بدون راننده و با راننده

امروزه، به دلیل هزینه های بالا، بیشتر مردم ترجیح میدهند از خدمات کرایه خودرو استفاده کنند.

اجاره خودرو، از مزایای بسیار زیادی برخوردار است. شما می توانید با انتخاب شرکت مناسب در زمینه کرایه ماشین، از خدمات رنت اتومبیل استفاده کرده کارهای روزانه و یا مهم کاری خود را بدون هیچ نگرانی، به انجام برسانید. بهتر است قبل از اقدام برای رزرو خودرو، از شرایط و مدارک لازم برای رنت ماشین در شرکت منتخب خود، مطلع شوید و پس از آماده سازی مدارک و تایید کارشناسان بخش فروش شرکت، خودرو مدنظر خود را رزرو کرده و از رانندگی با آن لذت ببری.

مدت زمان اجاره خودرو چقدر می باشد؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم، این سوال، همیشه ذهن اجاره کننده را درگیر می‌کند.

بهتر است بدانید که مدت زمان کرایه خودرو، به انتخاب نوع اجاره ماشین شما بستگی دارد. اجاره خودرو به صورت با راننده و بدون راننده صورت می گیرد. مدت زمان اجاره خودرو با راننده و بدون راننده با یکدیگر متفاوت است.

به طور مثال، در شرکت سعادت رنت، اجاره ماشین در تهران بدون راننده، از ۳ روز شروع می شود. در صورتی که کرایه خودرو با راننده از ۱۰ ساعت شروع می شود.

این مدت زمان ، ممکن است در شرکت های دیگر متفاوت باشد. به همین دلیل بهتر است قبل از اقدام برای رزرو خودرو، نوع خدمات خودرو مشخص کرده و پس از آن برای کرایه ماشین موردعلاقه خود، اقدام کنید و خودرو خود را در مدت زمان مورد نیاز خود، کرایه کنید.

شرایط و مدارک لازم برای اجاره خودرو بدون راننده

برای رنت خودرو بدون راننده، شرایط و مدارکی لازم است که باید قبل از رزرو خودرو، این مدارک توسط کارشناسان بخش فروش شرکت تایید شوند.

شرایط مورد نیاز برای رنت خودرو عبارتند از:

  • سن بالای ۲۰ سال
  • گواهینامه رانندگی معتبر با حداقل اعتبار زمانی ۶ ماه
  • ارائه مدرکی معتبر برای احراز محل شغلی و یا محل سکونت شخص اجاره کننده
  • کپی کارت شناسایی معتبر
  • یک فقره چک یا سفته به مبلغ خودرو
  • پرداخت دیپوزیت ( در هنگام عودت خودرو به شما بازگردانده می شود)

در خدمات دیگری مانند کرایه ماشین عروس نیز، رنت خودرو با راننده و بدون راننده وجود دارد. در اجاره خودرو عروس بدون راننده، نماینده شرکت منتخب پس از تحویل خودرو عروس تا پایان مراسم در خودرو دیگری همراه شما خواهد بود و پس از اتمام مراسم همزمان با تحویل اتومبیل، چک ضمانت را عودت می گردانند.

شرایط و مدارک لازم برای اجاره خودرو با راننده

برای کرایه خودرو با راننده، نیاز به شرایط و یا مدارک خاصی نیست. شما میتوانید به راحتی خودرو مدنظر خود را با راننده اجاره کرده و به سفرها ، کارهای شخصی و اداری خود بدون هیچ نگرانی برسید.

تمامی رانندگان شرکت، آموزش دیده مخصوص تشریفات هستند.

اجاره خودرو در دبی و استانبول

شرکت سعادت رنت، نه تنها داخل ایران، بلکه در شهرهای دبی و استانبول نیز نمایندگی فعال دارد.

همانطور که میدانید، دبی عروس خلیج فارس، بزرگ ترین شهر امارات متحده عربی یکی از مدرن ترین شهرهای جهان است. اجاره ماشین در دبی این امکان را برای شما فراهم میکند که از تمامی مناطق دیدنی این شهر، بازدید کنید و در هزینه سفر خود، صرفه جویی کنید. با اجاره ماشین با راننده در دبی نیز ، می توانید بدون نیاز به هیچ نوع مدارک خاصی از سفر خود لذت ببرید. در این شرایط، تمام مسئولیت های خودر سمتی دیگر استانبول قرار دارد. استانبول بزرگ ‌ترین شهر کشور ترکیه و مرکز فرهنگی و اقتصادی آن است. این شهر در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره قرار دارد. تنگه بسفر دو قاره آسیا و اروپا را جدا می‌کند و استانبول تنها شهر بزرگ جهان است که در دو قاره قرار دارد. در این شهر نیز می توانید از خدمات اجاره خودرو استفاده کنید و از سفر خود، نهایت لذت را ببرید.

شرکت سعادت رنت با پیش از ۸ سال سابقه در زمینه ی اجاره خودرو، آماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می باشد. شما می توانید خودروی دلخواه خود را با آسانترین شرایط در این شرکت رزرو کنید و از ماشین خود لذت ببرید. در آخر، به یاد داشته باشید با اجاره اتومبیل در داخل شهرهای ایران و شهرهایی مانند استانبول و دبی، می توانید از هزینه های خود کاسته و مدیریت سفر خود را، خودتان بر عهده بگیرید و به هر مکانی که دوست دارید بدون در نظر گرفتن زمان، سفر کنید.

درو اعم از تصادف و خطرات احتمالی بر عهده ی راننده می باشد. شما می توانید بدون خستگی بر اثر رانندگی از سفر خود نهایت استفاده را بکنید.