مدرسه سینت جورج کانادا

مدرسه سینت جورج کانادا

درباره مدرسه، سنت جورج اگر می خواهید پسرتان در کانادا تحصیل کند و می خواهید او به مدرسه ای با امکانات رفاهی، تفریحی و آموزشی فراوان برود، مدرسه سنت جورج بهترین انتخاب است.

مدرسه سنت جورج، یکی از مدارس شبانه روزی در ونکوور کانادا است.

پسران ازسراسر جهان در مقاطع مختلف، از آمادگی تا ۱۲ (پیش دانشگاهی) میتواند در اینجا تحصیل کند.

این مدرسه شبانه روزی کانادایی می تواند نزدیک به ۱۱۵۰ دانش آموز را در خود جای دهد، اما کمتر از ۱۱۰ دانش آموز می توانند به صورت روزانه در آنجا تحصیل کنند.

رشد تحصیلی دانش آموزان این مدرسه بسیار چشمگیر بوده است و در چند سال اخیر دانش آموزان سنت جورج موفقیت های زیادی در سطح ملی و بین المللی در زمینه های علمی، هنری و ورزشی داشته اند.

در صورت درخواست ویزای تحصیلی کانادا برای فرزندتان میتوانید با موسسه مهاجرتی قصران گروپ

تماس بگیرید.

شماره تماس : ۰۲۱۲۲۱۱۸۰۸۵

آدرس ما

تهران – سعادت آباد – بلوار پاکنژاد – ضلع شمال شرقی چهار راه سرو – نبش کوچه جوی پا – پلاک۳۸- طبقه اول-واحد۴

ادامه مطلب در خصوص مدرسه :

امکانات و تنظیمات آموزش این مدرسه دارای دو پردیس مجزا برای دبیرستان و راهنمایی می باشد.

خوابگاه های این مدرسه نیز ویژگی های منحصر به فردی دارند که در ادامه در مورد آنها صحبت خواهیم کرد. چیزی که مدرسه سنت جورج در ونکوور را از سایر مدارس این منطقه متمایز میکند این است که داراییک خوابگاه در محیط شهری است.

این هاستل نزدیک به مرکز شهر و در محله ای امن و خوش آب و هوا می باشد.

خوابگاه این مدرسه هارکر هال نام دارد و ۱۱۰ دانشجو از ۲۰ کشور مختلف در آن زندگی می کنند. دانش‌آموزان این مدرسه می‌توانند در خوابگاه به خوبییاد بگیرند زیرا دوستانه و پر از فعالیت است.

اتاق های کلاس هشتم و نهم می تواند حداکثر چهار نفر را در خود جای دهد، اما برای اطمینان از امنیت دانش آموزان، تنها دو یا سه نفر در هر اتاق قرار می گیرند. اما اتاق های دانش آموزان کلاس های ۱۰ تا ۱۱ فقط می تواند دو نفر را در خود جای دهد.

هر اتاق داراییک تخت یک نفره، یک میز،یک کمد و کشوهای مخصوص است. برای هر پنج نفر یک حمام در دسترس است.

مدرسه سنت جورج داراییک سالن ورزشی سرپوشیده،یک سالن ورزشی،یک سالن غذاخوری برای دانش آموزانی که در آنجا زندگی می کنند، تعدادی باشگاه ورزشی و فعالیت ها و غیره دارد. همه اینها همچنین باید دارای خشکشویی، اینترنت پرسرعت و آشپزخانه باشند.

هزینه های کالج و هزینه های کالج از آنجایی که این مدرسه خصوصی اداره می شود، هزینه رفتن به آنجا هزینه دارد. در قسمت بعدی در مورد تمام هزینه های رفتن به این مدرسه صحبت خواهیم کرد.

دانشجویان کانادایی در مقطع متوسطه ۲۶۰۰۰ دلار کانادا به عنوان شهریه پرداخت می کنند.

 دانشجویان بین المللی در سطح متوسطه ۳۹۲۰۰ دلار کانادا هزینه می پردازند. هزینه شهریه دوره های ارشد برای بزرگسالان در کانادا ۲۸۲۰۰ دلار کانادا است.

شهریه ارشد برای دانشجویان خارج از کانادا: CAD 41300 دانش آموز کانادایی که به صورت تمام وقت به مدرسه می روند سالانه ۵۷۶۰۰ دلار کانادا می پردازند.

هزینه تحصیل تمام وقت برای دانش آموزان از ایالات متحده و مکزیک ۶۶۰۰۰ دلار کانادا است.

۷۸۳۰۰ دلار کانادا هزینه تحصیل تمام وقت برای دانشجویانبین المللی است.

میتوانید ببینید، برای دانشجویان بین المللی تحصیل و زندگی در کانادا بیشتر از دانشجویان کانادایی و آمریکایی هزینه دارد.

مشاوره تخصصی در مورد نحوه ورود سریع و مطمئن به بهترین مدارس در کانادا با کمک بورس تحصیلی

۰۲۱۲۲۱۱۸۰۸۵

چگونه سریع وارد یک مدرسه شوید و مطمئن شوید که بورسیه و کمک هزینه دریافت می کنید این مدرسه هر ساله تقریباًیک میلیون دلار هزینه مالی می کند.

برنامه هایی برای خانواده های فقیر خانواده هایی که فکر می کنند در پرداخت شهریه مدرسه با مشکل مواجه خواهند شد، باید درخواست کمک مالی را پر کنند.

مدرسه همچنین از خدمات شرکت‌های خارج از مدرسه استفاده می‌کند که به مدارس کمک می‌کنند خانواده‌هایی را پیدا کنند که به پول نیاز دارند.

 بورسیه های تحصیلییکی دیگر از موارد ویژه ای است که این مدرسه برای مستعدترین دانش آموزان خود در نظر گرفته است.

اگر فرزند شما استعداد خاصی دارد و در سطح ملییا بین المللی در زمینه های هنری، ورزشییا علوم شناخته شده است، باید سعی کنید از مدرسه سنت جورج بورسیه بگیرید.

برنامه های علم و آموزشی مدرسه جورج یک مدرسه K-12 است، به این معنی که از مهدکودک تا کلاس دوازدهم کلاس دارد. در طول سال تحصیلی ۱۱۵۰ دانش آموز در این مدرسه مشغول به تحصیل هستند. از این تعداد حدود ۷۵۰ نفر در مقطع ارشد و بقیه در مقطع متوسطه هستند.

ما می توانیم در مورد چند مورد از کارهای بزرگی که این مدرسه برای پسران در نظر گرفته است صحبت کنیم.

کلاس های هنر شامل موسیقی، هنرهای تجسمی و هنرهای نمایشی است. تربیت بدنی، دو و میدانی، شنا، بسکتبال، گلف، راگبی، والیبال و فوتبال همه در کلاس های ورزشی تدریس می شوند. نحوه پذیرش و ثبت نام دانش آموزان بین المللی زیرا افراد زیادی وجود دارند که می خواهند برای ورود فرزندان خود به این مدرسه، اولویت با خانواده هایی است که می توانند روند ثبت نام را سریعتر از سایرین به پایان برسانند.

دانش آموزان پایه هشتم تا دوازدهم تا اول دسامبر هر سال فرصت دارند تا ثبت نام کنند.

همچنین پس از ثبت نام دانش آموزان، با والدین آنها به صورت آنلاین مصاحبه خواهد شد.

در صورت عدم شرکت والدین در مصاحبه، فرزند آنها نمی تواند پشت نیمکت های این مدرسه بنشیند و هزینه ثبت نام اولیه ۲۵۰۰ دلار کانادا به دانش آموز عودت داده می شود. آنها پس داده نمی شوند

مدارکی که برای ثبت نام باید به مدرسه سنت جورج بیاوریدیکی از مهمترین مدارک مورد نیاز برای اولین ثبت نام، سوابق تحصیلی دانش آموز در سه سال اخیر است.

آزمون e SSAT که یک تست هوش برای دانش آموزانی است که می خواهند به سطوح بالاتر بروند. شما باید نام و مدارک زیر را وارد کنید:

ویدئوی ۴۵ ثانیه ای از صحبت دانش آموز در مورد یکی از چیزهای مورد علاقه اش به زبان انگلیسی با نامه یکی از معلمان خود را معرفی کنید.

سوالات متداول

آیا امکان پرداخت هزینه مدرسه در طول زمان وجود دارد؟

خیر، اما می توانید از کمک های بلاعوض برای مدارس استفاده کنید.

آیا زبان فرانسوی در این مدرسه تدریس می شود؟

انگلیسی زبان رسمی بریتیش کلمبیا است و تمامی مدارس این استان به زبان انگلیسی تدریس می کنند.