مذاکره با ۳ بازیکن خارجی برای حضور در نفت آبادان

مذاکره با ۳ بازیکن خارجی برای حضور در نفت آبادان

جهانگیر کی شمس در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کادر فنی سه بازیکن خارجی را به باشگاه معرفی کرده که مذاکرات با باشگاه‌های این بازیکنان صورت گرفته است.

وی با اشاره به قوانین خاص سازمان لیگ فوتبال ایران در خصوص جذب بازیکنان خارجی افزود: انجام بازی ملی یا حضور در لیگ برتر کشورها از جمله قوانین جذب بازیکن خارجی است که باشگاه صنعت نفت آبادان نیز با توجه به این قوانین اقدام به جذب بازیکن می‌کند.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان عنوان کرد: نباید چشم بسته اقدام به جذب بازیکن کرد و اتقاقی که فصل گذشته برای گلگهر سیرجان افتاد برای ما نخواهد افتاد.

کی شمس ادامه داد: استعلام بازیکنانی که مد نظر کادر فنی است گرفته شده و در صورتی که شرایط آنها مطابق با قوانین سازمان لیگ ایران باشد جذب خواهند شد.

وی گفت: بازیکنان معرفی شده اکنون در کوران مسابقات لیگ کشورهای خود هستند و قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات فوتبال ایران جذب می‌شوند.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان بیان کرد: نگرانی برای دیر اضافه شدن بازیکن خارجی وجود ندارد زیرا بازیکنی که در کوران مسابقات است به لحاظ بدنی و آمادگی شرایط مناسبی دارد و هواداران نگران این موضوع نباشند.

کی شمس توضیح داد: به دلیل شرایط سهمیه بازیکنان احتمالاً یک بازیکن از سه بازیکن معرفی شده جذب تیم خواهد شد.

منبع : مهر