مردم پاسخ محکمی به دشمنان دادند/ پیوند ملت و ولایت ناگسستنی است

مردم پاسخ محکمی به دشمنان دادند/ پیوند ملت و ولایت ناگسستنی است

حجت‌الاسلام سید رضا تقوی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار داشت: مردم ما امسال با توجه به شرایط کرونایی به صورت متفاوت‌تر راهپیمایی ۲۲ بهمن را برگزار کردند اما نشان دادند که تحت هیچ شرایطی راهپیمایی ۲۲ بهمن تعطیل‌بردار نیست.

وی بیان کرد: مردم ما راهپیمایی ۲۲ بهمن را در شهرهای قرمز کرونایی در قالب راهپیمایی خودرویی و موتوری برگزار کردند که در جای خودش خلاقیت و نوآوری داشت.

رئیس مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس متذکر شد: مقام معظم رهبری اخیراً به مردم توصیه کردند هر آنچه پزشکان و متخصصان در زمینه رعایت شیوه‌نامه‌ها صلاح می‌دانند، عمل کنند و فرمودند: «من همواره مقید به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و عمل به توصیه‌های پزشکان هستم و در استفاده از ماسک اصرار دارم و چند ماه قبل نیز نوبت سوم واکسن را دریافت کردم». بنابراین مردم ولایت‌مدار ما ضمن اطاعت از فرمایش ایشان در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی، مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن را هم به خوبی برگزار کردند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ملت ما انقلابی و دوستدار ارزش‌های والای نظام جمهوری اسلامی ایران هستند، گفت: ملت ما امسال هم با حضور باشکوه خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن پاسخ محکمی به دشمنان داخلی و خارجی، آمریکا، رژیم صهیونیستی و همه فتنه گران و اختلاف افکنان دادند.

تقوی با تاکید بر اینکه مردم ایران، انقلاب اسلامی خود را دوست دارند و همواره پاسخ محکمی به دشمنان می‌دهند، اظهار داشت: ملت ایران باز هم حماسه آفریدند و با حضور پرشور خود به جهانیان نشان دادند که پای انقلاب و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران مانده و همواره می‌مانند.

وی ادامه داد: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی باز هم حماسه آفریدند و به جهانیان نشان دادند که تحت هر شرایطی از آرمان‌های نظام حمایت و پشتیبانی می‌کنند و مهم نیست که ۲۲ بهمن به چه شکلی برگزار شود، بلکه مهم این است که به همه نشان دهند پای ارزش‌های انقلاب اسلامی می‌مانند.

رئیس مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ملت مقاوم ما با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن به جهانیان نشان دادند که ملتی زنده و هوشیار هستند و تحریم‌ها آنان را استوارتر و مقاوم‌تر کرده است. از سوی دیگر با حماسه‌آفرینی خود به همه نشان دادند که پیوندشان با امام (ره)، مقام معظم رهبری و ولایت عمیق و ناگسستنی است.

منبع : مهر