مریخ: با اشتباهات فردی بازی را به قزاقستان واگذار کردیم

مریخ: با اشتباهات فردی بازی را به قزاقستان واگذار کردیم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی هندبال زنان کشورمان دوشنبه شب ۲۰ آذرماه در آخرین دیدار مرحله گروهی پرزیدنت کاپ مسابقات قهرمانی جهان به مصاف حریف آسیایی خود تیم قزاقستان رفت و در حالیکه یک بازی نزدیک و پایاپای را از این تیم شاهد بودیم با نتیجه ۳۳ بر ۲۹ بازی را به این تیم واگذار کرد.

فاطمه مریخ، ستاره جوان هندبال ایران، هت تریک کرد و در پایان دیدار با قزاقستان در مرحله گروهی پرزیدنت کاپ برای بار سوم عنوان برترین بازیکن زمین را کسب کرد. این بازیکن در این دیدار عملکرد خیره کننده ای داشت و توانست به تنهایی ۱۱ گل به ثمر برساند.

وی پیش از این هم دو بار دیگر در دیدار با آلمان و لهستان در مرحله مقدماتی بیست و ششمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان برنده این عنوان شده بود.

فاطمه مریخ در پایان این دیدار در خصوص عملکرد هم تیمی های خود برابر تیم قزاقستان رقیب آسیایی شان گفت: ما امروز با تیم قزاقستان بازی داشتیم و متاسفانه با اشتباهات فردی بازی را به این تیم واگذار کردیم و تیم قزاقستان برد.

وی بیان کرد: تلاش می کنیم در آخرین بازی خود در این مسابقات عملکرد بهتری داشته باشیم.

تیم هندبال بانوان ایران در گروه دوم مرحله پرزیدنت کاپ در رده چهارم ایستاد و در ادامه مسابقات چهارشنبه شب ۲۲ آذرماه برای کسب رتبه سی و یکم و سی و دوم آخرین مسابقه خود را در رقابت های جهانی سپری خواهد کرد.

تیم هندبال زنان کشورمان که به عنوان تنها رشته تیمی و توپی برای دومین مرتبه پیاپی جواز حضور در مسابقات قهرمانی جهان را کسب کرده است، در دوره قبل و در رقابت های جهانی اسپانیا در حالی در جایگاه سی و یکم ایستاد که بدون برد به دیدار نهایی رسید و در دیدار نهایی هم به دلیل عدم حضور چین دیگر تیم آسیایی حاضر در مسابقات قهرمانی جهان در جایگاه سی و یکم ایستاد.

بیست و شششمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان جهان از ۹ تا ۲۶ آذر به میزبانی سه کشور دانمارک، سوئد و نروژ برگزار می‌شود.