مزایای استفاده از قاب و گلس گوشی برای حفاظت از گوشی شما

مزایای استفاده از قاب و گلس گوشی برای حفاظت از گوشی شما

همه ما میدانیم که این روزها، گوشی هوشمند به عنوان یکی از مهم‌ترین وسایل ارتباطی و تفریحی مورد استفاده قرار می‌گیرد. با توجه به اینکه این دستگاه ها در معرض خطراتی مانند ضربه، خط و خش، ورود گرد و غبار و… قرار دارند، استفاده از قاب گوشی به عنوان یک لایه محافظ برای گوشی، به شدت توصیه می‌شود. در این بخش، به بررسی مزایای استفاده از قاب گوشی پرداخته‌ایم که از جمله آن‌ها می‌توان به حفاظت در برابر ضربه، خط و خش، ورود گرد و غبار و افزایش زیبایی و ظاهر گوشی اشاره کرد.

مزایای استفاده از قاب گوشی

استفاده از قاب موبایل به عنوان یک لوازم جانبی مهم برای گوشی هوشمند شما، می‌تواند به شما کمک کند تا گوشی خود را در مقابل ضربه‌ها، خط‌وخش و خراش‌ها حفظ کنید. با خرید عمده قاب گوشی ارزان ، شما می‌توانید بسیاری از هزینه‌ها را کاهش دهید و قیمت مناسبی را برای خرید قاب‌های مورد نیازتان پرداخت کنید. در ادامه به بررسی سه تا از مهم ترین مزایای استفاده از قاب را توضیح خواهیم داد.

تسهیل در کنترل گوشی: امروزه، گوشی‌های هوشمند با طراحی‌های ظریف و زیبا، بسیار مورد استقبال قرار می‌گیرند. اما این روند باعث شده است که نگه داشتن گوشی، دشوارتر شود و احتمال لغزش و افتادن آن بیشتر شود. این مشکل ممکن است نه تنها در حالت نگه‌داشتن گوشی، بلکه در حالت قرار گرفتن در جیب نیز پیش بیاید و باعث از دست دادن، خراب شدن گوشی یا ورود ضربه به آن شود.

استفاده از قاب گوشی، می‌تواند به شما در کنترل بهتر و راحت‌تر گوشی کمک کند. قاب گوشی، به بدنه آن ضخامتی اضافه می‌کند و احتمال لغزش و افتادن آن را کاهش می‌دهد. برخی از انواع قاب‌ها مانند قاب‌های ساخته شده از موادی مانند فلز، برای ارائه حفاظت بیشتر طراحی شده‌اند، در حالی که قاب‌های دیگر سطحی غیر صیقلی دارند که باعث افزایش اصطکاک آن با دست می‌شود.

محافظت در برابر نور خورشید: نور خورشید، به مرور زمان، می‌تواند رنگ گوشی شما را تغییر دهد. قاب‌های گوشی دارای محافظ UV به خوبی از گوشی در برابر این عامل، محافظت می کنند. علاوه بر این، نور مستقیم می تواند سبب افزایش دمای سطح گوشی بشود که برای سخت افزارهای داخلی، از جمله سخت افزارهای صفحه نمایش، آسیب زننده است. این اتفاق در مورد برخی از انواع گوشی سبب هنگ کردن سیستم عامل و فریز شدن صفحه نمایش می شود. یکی از دلایل اختلال در رنگ های صفحه نمایش در بسیاری از گوشی ها، قرار گرفتن بدون محافظ آنها در برابر نور خورشید است. در این موارد قاب گوشی می تواند نقش خنک کنندگی نیز برای گوشی ایفا کند.

محافظت در برابر گردوغبار و رطوبت: قاب گوشی تا حد بسیار زیادی مانع از ورود گردوغبار از طریق درزهای صفحه اسکرین و بدنه و دیگر منافذ گوشی به داخل آن می‌شود. این قطعه همچنین به خوبی در برابر تعرق دست و تماس با دست‌های عرقی محافظت می‌کند، زیرا تماس مکرر با دست‌های عرقی می‌تواند باعث از بین رفتن رنگ گوشی در طول زمان شود. همچنین، قاب گوشی می‌تواند به طور موثری از نفوذ آب به داخل گوشی جلوگیری کند، اگرچه نمی‌تواند به صورت کامل از آن جلوگیری کند.

در نتیجه، استفاده از قاب گوشی به شما کمک می‌کند تا گوشی خود را در برابر خطراتی مانند لغزش، ضربه، تغییر رنگ، ورود گردوغبار و رطوبت محافظت کنید. همچنین، با انتخاب قاب گوشی مناسب، می‌توانید کنترل بیشتری بر روی گوشی خود داشته باشید و در عین حال زیبایی آن را حفظ کنید. مزایای استفاده از گلس گوشیمی‌توان گفت که نصب گلس روی صفحه نمایش، نقش مهمی در محافظت از آن دارد. گلس، به عنوان یک لایه محافظ بیرونی، از صفحه نمایش در برابر خطرات خارجی مانند ضربه، خراش، فشار و نور خورشید، محافظت می‌کند. 

مزایای استفاده از گلس

استفاده از گلس گوشی، به شما کمک می‌کند تا صفحه نمایش گوشی خود را در برابر خط‌وخش و خراش‌ها، ضربه‌ها و شوک‌های احتمالی حفظ کنید. با خرید عمده گلس گوشی، شما می‌توانید هزینه‌های خود را کاهش داده و گلس مورد نیاز خود را با قیمت مناسبی خریداری کنید. همچنین، استفاده از گلس گوشی می‌تواند به شما کمک کند تا صفحه نمایش گوشی خود را در برابر اثر انگشت و چربی‌های انگشتان حفظ کنید و باعث بهبود دقت و روشنایی تصویر گوشی شما شود.

محافظت در برابر ضربه: در مورد محافظت در برابر ضربه،گلس سرامیکی و نانو، همچنین گلس‌های ساخته شده از شیشه گرمادیده، مقاومت بسیار خوبی در برابر ضربه دارند. گلس ها مانع ورود آسیب به ال سی دی و صفحه نمایش گوشی می شوند و اگر ضربه ای به صفحه نمایش وارد شود بجای شکسته شدن صفحه نمایش، گلس شکسته میشود و هزینه تعویض آن چندین برابر کمتر از تعویض صفحه نمایش است.

گلس گوشی، همچنین می‌تواند از خراشیده شدن صفحه نمایش جلوگیری کند. گوشی تلفن همراه، در معرض خطر خراشیده شدن در اثر برخورد با سطوح سخت و تیز مانند لوازم شخصی می‌باشد. گلس گوشی، علاوه بر محافظت از صفحه نمایش، خود نیز در برابر بیشتر این خطرات، مقاوم است. ضربه و فشار، عاملی است که می‌تواند باعث خرابی صفحه نمایش شود. گلس‌های مرغوب مانندگلس‌های شیشه‌ای، نانو و سرامیکی، فشار را به خوبی در سطح خود توزیع کرده و از انتقال آن به صفحه نمایش جلوگیری می‌کنند.

خرید عمده گلس از تهران جانبی

محافظت در برابر نور خورشید: نور خورشید، می‌تواند باعث افزایش دمای صفحه نمایش شود و به سخت افزار داخلی آن، به خصوص صفحه نمایش، صدمه بزند. بنابراین، انتخابگلس ضد حرارتیمناسب برای گوشی، سبب محافظت از آن در برابر نور خورشید و در محیط‌هایی با دمای بالا نیز می‌شود. همچنین، حتما باید دقت داشته باشید که گلس انتخابی حتماً دارای خاصیت UV باشد تا بتواند گوشی را در برابر این عامل محافظت کند.

سخن آخر

در کل، محافظت از صفحه نمایش گوشی، یکی از مسائل مهمی است که برای همه کاربران اهمیت دارد. استفاده از گلس محافظ، به عنوان یک راه حل ساده و کارآمد، می‌تواند از خرابی صفحه نمایش جلوگیری کند و عمر مفید گوشی را بالا ببرد. بنابراین، توصیه می‌شود که همه کاربران، به خصوص کسانی که از گوشی‌های پرقدرت و گران قیمت استفاده می‌کنند، از گلس محافظ استفاده کنند تا صفحه نمایش گوشی‌شان را در برابر خطرات خارجی، محافظت کنند.

اگر فروشنده هستید و به دنبال فروشگاه لوازم جانبی موبایل عمده میگردید سایت تهران جانبی در خدمت شماست و همه لوازم جانبی موبایل را در مدل ها و طرح های مختلف به فروش میرساند. خرید عمده قاب گوشی ارزانو گلس عمده  برای فروشگاه خود را به سایت تهران جانبی بسپارید و رضایت مشتریان خود را کسب کنید. برای مشاهده صفحهارزان سرای تهران جانبی به لینک های زیر مراجعه کنید.

آیا گلشی گوشی می‌تواند به کیفیت تصویر گوشی آسیب بزند؟

استفاده از گلس گوشی به طور کلی به کیفیت تصویر گوشی آسیب نمی‌رساند. اما در برخی موارد، استفاده از گلس گوشی ممکن است باعث کاهش کیفیت تصویر گوشی شود. اگر گلس گوشی نامناسبی برای گوشی شما انتخاب شود و باعث ایجاد بخار و تعریق شود، ممکن است باعث کاهش وضوح و شفافیت تصویر شود. همچنین، استفاده از گلس گوشی نامناسب ممکن است باعث بروز نویز و افزایش درخشندگی تصویر گوشی شود. در نتیجه، برای استفاده از گلس گوشی، بهتر است از محصولات با کیفیت و با نام تجاری مطرح استفاده کنید و گلس گوشی را به صورت صحیح و دقیق نصب کنید.

آیا قاب موبایل می‌تواند به گوشی من ظاهر زیباتری ببخشد؟

بله، استفاده از قاب موبایل می‌تواند به ظاهر گوشی شما کمک کند و آن را زیباتر نماید. قاب موبایل های مختلف با طرح ها و رنگ های متنوعی طراحی شده اند که به شما امکان می دهند یکی را انتخاب کرده و مطابق با سلیقه و سبک خود، به گوشی خود ظاهری دلپذیر و جذاب ببخشید. همچنین، بسیاری از قاب های موجود در بازار، با انواع متفاوتی از طرح ها و الگوها همراه بوده که می تواند به شما کمک کند تا گوشی خود را به شکل خلاقانه ای تزئین کنید.