مسئولان مقصر اعتراض‌ها به پاداش فوتبالیست‌ها هستند

مسئولان مقصر اعتراض‌ها به پاداش فوتبالیست‌ها هستند

به گزارش خبرنگار مهر، پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درباره تبعیض ورزشکاران در خصوص پاداش‌ها گفت: شاید برخی از مسئولان این تبعیض‌ها را قائل می‌شوند و ورزشکاران با یکدیگر هیچ مشکلی ندارند. اگر هم واکنشی نشان داده شده به نظرم به خاطر تبعیضی است که مسئولان باعث آن شدند در غیر این صورت ورزشکاران و فوتبالیست‌ها و سایر رشته‌های ورزشی برای کشور افتخارآفرینی می‌کنند و همگی قابل احترام است.

وی در مورد پاداش قابل توجهی که به فوتبالیست‌ها داده می‌شود، اظهارداشت: فوتبالیست گناهی ندارد و ما نباید این موضوع را از چشم ورزشکاران ببینیم. آن‌ها عزیز هستند و زحمت می‌کشند. مدیرانی که چنین تصمیماتی می‌گیرند باید پاسخگو باشند.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در واکنش به این سوال که آیا در مورد این مسائل با وزیر ورزش صحبت کرده است یا خیر، گفت: من در مورد مسائل مالی خیلی صحبت نمی‌کنم. ولی وزیر ورزش در بازی‌های آسیایی هانگژو به مسابقات آمدند و قول‌هایی دادند. من اولین مسئولی را می‌بینم که به این سرعت به قول و وعده‌هایی که می‌دهد عمل می‌کند. هر قولی که در بازی‌های آسیایی داده بود تا به ایران رسیدیم به آن عمل کرد. مدیری که متواضعانه در کنار کشتی قرار می‌گیرد و به قول‌هایش عمل می‌کند قابل تقدیر است.

محمد یزدانی: به دنبال حق خودم هستم

محمد یزدانی کشتی‌گیر کشورمان در مورد واکنش به صحبت‌های کنعانی‌زادگان و خودروی ۱۰۰ میلیاردی او گفت: بحث من صرفاً کنعانی‌زادگان نبوده است. در آن ویدئو ساخته شده کنعانی زادگان صحبت می‌کند. اما به طور کلی اینقدر تبعیض بین ورزشکاران عادلانه نیست. دستاورد فوتبال از جام جهانی چه بود که باید این پاداش‌ها را دریافت کنند. البته که فوتبالیست‌ها عزیز هستند. من به دنبال گرفتن حق خودم هستم و به نظرم در مورد ما اجحاف می‌شود.

وی در مورد کسب مدال طلای المپیک عنوان کرد: امسال تمریناتم را بهتر انجام دادم و متمرکزتر کار کردم. دوست داشتم در مسابقات جهانی طلا بگیرم اما نشد. امیدوارم در مسابقات بعدی آن را جبران کنم. المپیک آرزوی هر ورزشکاری است و آوردگاه بزرگی است و همه به دنبال کسب مدال هستند.