مسلمانِ بیدار، قدس را ارض اقدس می‌داند

مسلمانِ بیدار، قدس را ارض اقدس می‌داند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی، سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش به‌مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس و جمعه آخر ماه مبارک رمضان پیامی صادر کرد.

متن پیام اصغر باقرزاده به این شرح است:

«مسلمان باشی و غافل از قبله اول مسلمانان حداقل آن است که غفلت کرده‌ای و کوتاهی!

غفلت از عظمت و نورانیت قدس و کوتاهی در وظیفه مسلمانی و حق‌طلبی! همچنان که ولی امر مسلمین فرمود: امروز دفاع از فلسطین دفاع از حقیقت است .[۱]

مسلمانِ بیدار و وظیفه‌شناس، قدس و سرزمین فلسطین را ارض اقدس می‌داند. همانگونه که پیامبران الهی دانستند و برای حفظ آن تلاش کردند. همانگونه که انسان‌های پاک‌نهاد و شجاع در طول بیش از هفتاد سال اشغالگری صهیونیسم مقاومت کرده‌اند.

روز قدس یعنی روز ابراز وجود مسلمانان غیور و حق‌طلب؛ غیرت و حق‌طلبی که ویژگی شاخص جوانان و نوجوانان پرشور و با اراده است؛ همان‌ها که حوادث مهم جهان را رقم زده‌اند.

و امسال نیز همه با هم به همراه شما دانش‌آموزان جوان، نوجوان و مربیان و معلمان، مستحکم‌تر و پرشورتر از قبل برای رهایی قدس شریف و حفظ کیان اسلام و مسلمین به پا خواهیم خواست. باشد که به برکت خون شهدا و عنایات ویژه حضرت ولی‌عصر (عج) همگی بزودی شاهد آزادی کامل قدس و سرزمین مقدس آن باشیم. به فضل و عنایت پروردگار متعال.»

[۱]. بیانات مقام معظم رهبری ۱۳۹۶/۰۳/۳۱

منبع : مهر