مشاوره تحصیلی ماترو

مشاوره تحصیلی ماترو

بسیاری از دانش آموزان میپرسند که مشاوره تحصیلی یعنی چه و چه خدمات و کمکی را برای دانش آموزان ارائه می دهند و دانش آموزان چه تغییراتی خواهند کرد ؟

در این مقاله می خواهیم به کارهایی که مشاور تحصیلی برای موفقیت دانش آموزان در قسمت های مختلف انجام می دهد بپردازیم.

مشاور تحصیلی یک متخصص در امور و فعالیت های درسی و رفتاری دانش آموزان است که یا خود فرایند تحصیلش را با موفقیت گذرانده و یا آموزش هایی را در جهت مشاوره دیده است

و اما چرا یک دانش آموز به مشاور تحصیلی نیاز دارد ؟ آیا نمی تواند خودش برای خود برنامه ریزی کند ؟

خوب در رابطه با این موضوع باید به شما دانش آموزان بگویم نوشتن برنامه درسی نیازمند تخصص و تجربه هست و حتی اگر دانش آموز برای خود بتواند برنامه خوبی را هم بنویسد باز هم ممکن است از نظر اجرا اشتباهاتی انجام دهد و نکته بعدی این است که آیا فقط کار یک مشاور دادن یک برنامه به دانش آموز است ؟

قطعا نه ، اولین گام نوشتن برنامه شخصی سازی شده است که مختص خود دانش آموز است و بر اساس آزمون هایی که داده و برنامه مدرسه و کلاس های خصوصی که می رود و پایه ای که در درس ها دارد ، نوشته می شود.

یکی از کارهایی که مشاور انجام میدهد معرفی بهترین منابع کنکور است که دانش آموز با منابع خوب آشنا می شود و با کمک آن ها می تواند هم خوب از پس درس ها بر بیاید و هم تست های مفید و منطقی داشته باشد که با آن ها درکش از درس کامل شود و خود را با این سوالات بسنجد.

یکی از آموزش های خوب در سال کنکور آموزش تندخوانی است که بسیار برای هر فرد مفید است که با استفاده از آن می توان سرعت مطالعه را بالا ببریم و صفحات بیشتری و با کیفیت بالاتری مطالعه کنید شما عزیزان دوره آموزش تندخوانی را می توانید به صورت رایگان از سایت مشاوره تحصیلی ماترو دانلود کنید و از آن استفاده کنید.

گروه مشاوره کنکور ماترو برای دانش آموزانی که مستعد هستند و به هر دلیلی توانایی پرداخت هزینه مشاوره را ندارند ، آن دانش آموزان را بورسیه می کند و به آن ها مشاوره تحصیلی رایگان می دهند.

دانش آموزان زیادی سوال می کنند که آیا کلاس آنلاین کنکور برویم یا نه در این موضوع باید بگویم که بستگی به خود شما دارد و اگر شما می بینید که با وجود کلاس کنکور هم درس نخواهید خواند بهتر است که اول تکلیف خود را برای درس خواندن روشن کنید و سپس سراغ این کلاس ها بروید و مواظب باشید که حتما در این کلاس ها درس را یاد بگیرید و بعد با زدن تست آن دانش را در خود تقویت کنید و برای دسترسی به کلی مقاله در زمینه مشاوره تحصیلی به سایت ماترو مراجعه نمایید.

مشاوره تحصیلی آنلاین

با توجه به این که بسیاری از دانش آموزان تلفن هوشمند دارند و در شبکه های اجتماعی حضور دارند ، دیگر لازم نیست که فرد برای دیدن مشاور به دفتر او برود و کلی هزینه بابت طی مسیر و از همه مهم تر زمانش که در این راه هدر می رود بپردازد

دانش آموز می تواند به راحتی با یک مرکز مشاوره تحصیلی آنلاین ارتباط برقرار کند

و سپس از آن ها درخواست مشاوره آنلاین درسی کند و اصولا این طرح ها یک ماهه هستند یعنی دانش آموز یک ماه یک ماه هزینه مشاوره می پردازد و در کنار خود یک مشاور دارد که او را راهنمایی می کند ، نحوه مطالعه دروس را به آن ها یاد می دهد ، به او انگیزه می دهد ، مشکلاتش را با او مطرح می کند ، با برنامه مشاور جلو می رود و برای این که شب ها مجبور است به مشاور گزارش بدهد درس هایش را خوب می خواند و کم کاری نمیکند. اپلیکیشن مشاوره تحصیلی ماترو که یکی از بهترین اپلیکیشن های مشاوره است به دانش آموزان خدمات رایگانی را از جمله ویدئو های مشاوره ، پادکست های مشاوره ، سوالات امتحانی ، دوره تندخوانی و … ارائه می دهد که شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت گروه ماترو آن را به رایگان برای نسخه اندروید و ios دانلود کنید.