مشکل مسیریابی با مترو تهران حل شد!

مشکل مسیریابی با مترو تهران حل شد!

به نقل از همشهری آنلاین: مسیریابی با مترو تهران همیشه یکی از دغدغه‌های ساکنین تهران و یا مسافران و گردشگران بوده است. نقشه مترو تهران، یک بانک اطلاعاتی جامع، مفید و کاربردی برای شماست. اگر به صورت روزانه از مترو استفاده می‌کنید و یا هرازگاهی رفت و آمد شما با متروی تهران است، با استفاده از نقشه خطوط مترو روی گوگل مپ، به راحتی می‌توانید به ایستگاه‌های نزدیک لوکیشن خود دسترسی داشته و یا خطوط مترو را بررسی کنید. با استفاده از این قابلیت دیگر مسیریابی و رفتن به نقاط مختلف تهران با مترو سخت نیست. همراه ما باشید تا با مسیریابی آنلاین مترو تهران روی گوگل مپ لحظه آخر بیشتر آشنا شوید.

نقشه خطوط مترو تهران روی گوگل مپ

بیشتر افراد نقشه مترو تهران را با همان عکس معروفی که در فضای وب و روی دیوار مترو نصب شده است می‌شناسند. اگرچه عکس نقشه مترو تهران تا میزان زیادی برای مسیریابی کمک‌کننده است، اما باید گفت نسخه دقیق و آنلاینی نیست و شاید برخی نتوانند به خوبی با آن مسیریابی کنند. برای رفع این مشکل، وبسایت گردشگری لحظه آخر با قرار دادن نقشه مترو تهران روی گوگل مپ، توانسته نیمی از مشکلات را رفع کند و یک نسخه آنلاین، جامع و کاملا از این مترو در اختیار کاربران قرار دهد.

راهنمای استفاده از مترو تهران روی گوگل مپ

مسلما با تصویر مترو تهران نمی‌توانید ایستگاه‌ها را به طور دقیق روی گوگل مپ مشاهده کنید بنابراین ممکن است در مسیریابی مترو تهران دچار مشکل شوید. در حال حاضر بهترین و جدیدترین روش مسیریابی مترو تهران، استفاده از مسیریابی آنلاین این مترو روی گوگل مپ است که به صورت اختصاصی در سایت لحظه آخر معرفی شده است. اما چگونه می‌توانیم از این نقشه استفاده کنیم؟

برای ملحق شدن به خطوط مترو تهران روی گوگل مپ، کافیست روی عکس نقشه مترو تهران که در همین صفحه قرار دارد کلیک کنید. با کلیک شما نقشه به صورت آنلاین روی گوگل مپ باز می‌شود. با باز شدن آن تمامی خطوط مترو تهران از خط ۱ تا خط ۷ را به همراه ایستگاه‌ها مشاهده می‌کنید.

قبل از هر چیزی ستاره بالای منوی سمت چپ را بزنید تا نقشه برای شما بوک مارک شود و بتوانید هر زمان که می‌خواهید به آن دسترسی داشته باشید. پس از کلیک روی ستاره، در اپ گوگل مپ به بخش Saved بروید و از آن جا وارد بخش Map شوید. در این صورت نقشه بوک مارک شده را به راحتی مشاهده خواهید کرد.

در نهایت به بحث اصلی برسیم. پس از کلیک روی عکس و بوک مارک کردن نقشه، تمامی خطوط برای شما قابل مشاهده است. با کلیک روی هر خط مترو، لینکی از معرفی خطوط مترو به صورت جداگانه در بلاگ لحظه آخر برای شما نمایان می‌شود که با کلیک کردن روی آن می‌توانید اطلاعات کامل خط مربوطه را بخوانید. به طور مثال با کلیک روی خط قرمز، لینک خط ۱ نمایان شده و می‌توانید اطلاعات کامل این خط را مطالعه نمایید. همچنین با کلیک روی هر ایستگاه، نام ایستگاه برای شما نمایش داده می‌شود و در قسمت پایین صفحه دو گزینه Directions (مسیریابی) و show map ( نمایش روی نقشه) نمایان می‌شود. با کلیک روی دایرکشن، بهترین مسیر برای رفتن به آن ایستگاه نیز نمایش داده می‌شود.

در نهایت شما می‌توانید با کمک نقشه مسیریابی مترو تهران روی گوگل مپ اختصاصی سایت لحظه آخر تمامی ایستگاه‌ها را مشاهده کنید و نزدیک‌ترین ایستگاه به لوکیشن خود و یا لوکیشن مدنظر را پیدا کنید. این یعنی یک راهنمای ساده، کاربردی، جامع و کامل!

 نقشه خطوط مترو تهران روی گوگل مپ

مزایای مسیریابی با نقشه مترو تهران روی گوگل مپ

  • با کمک این نقشه می‌توانید محل تلاقی خطوط مختلف را به راحتی مشاهده نمایید.
  • نقشه آنلاین مترو تهران فاصله چشمی یک ایستگاه تا ایستگاه بعدی را برای شما مشخص می‌کند.
  • می توانید تمامی ایستگاه‌ها را مشاهده نموده و نزدیک‌ترین ایستگاه به لوکیشن خود را مشاهده کنید.
  • می توانید لوکیشن مدنظر را روی نقشه پیدا کرده و ایستگاه‌های اطراف آن را مشاهده نمایید ( به طور مثال محل کار)

چرا داشتن نقشه مترو تهران روی گوگل مپ لازم است؟

با کمک این نقشه می‌توانید ایستگاه‌ها را به صورت دقیق، واضح و آنلاین مشاهده نمایید و بدون گم کردن مسیر، به ایستگاه موردنظر دسترسی داشته باشید. با کمک این نقشه و افزودن آن به بوک مارک گوگل مپ خود، همیشه نقشه مترو تهران را روی گوشی خود دارید. بنابراین نگرانی بابت رفت و آمد با مترو نخواهید داشت.

 نقشه مترو تهران روی گوگل مپ

دانلود نقشه مترو تهران روی گوگل مپ در سایت لحظه آخر

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نقشه مترو تهران روی گوگل مپ و خطوط و ایستگاه‌های مختلف مترو تهران، می‌توانید به سایت لحظه آخر مراجعه کرده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر، نقشه را مشاهده و دانلود کنید و فاصله هر خطوط با یک دیگر را مشاهده نمایید. با کمک این نقشه تمامی اطلاعات لازم در خصوص این مترو را در دست خود خواهید داشت و همیشه در تلفن همراه شما آماده است تا راهنمایی‌های لازم را در اختیار شما قرار دهد.

منبع: همشهری آنلاین