مصاف با تراکتور خیلی سخت بود

مصاف با تراکتور خیلی سخت بود

به گزارش خبرنگار مهر، سید مجتبی حسینی شامگاه دوشنبه در نشست خبری پس از بازی تیم‌های تراکتور و آلومینیوم اراک در جمع خبرنگاران ضمن عرض خواهی بابت عدم حضور در نشست خبری قبل از بازی و همچنین تقدیر و تشکر از هواداران تیم آلومینیوم که در تبریز همراهشان بودند، افزود: سعی داشتیم بازی را کنترل و پرس کنیم ولی روی خلاقیت‌های فردی هاشم نژاد بازیکن تراکتور گل نخست بازی را دریافت کردیم.
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک عنوان داشت: تیم تراکتور خیلی خوب و قوی بازی کرد ولی بچه‌های ما بازی را به تساوی کشاندند و کنترل بازی را در اختیار داشتند.
حسینی با بیان اینکه هر وقت گل نخست دریافت کردیم، بازی را در اختیار گرفتیم، اذعان داشت: در بازی‌های اخیر هر وقت موقعیتی بدست آوردیم به گل تبدیل کردیم.
وی یادآور شد: امروز بازیکنان جوان ما نتوانستند در فشار بازی با تراکتور حفظ توپ کنند و لذا در بعضی از صحنه‌ها توپ را از دست می‌دادند.
حسینی با اشاره به موفقیت تیم اش مقابل تیم‌های مدئی، اظهار کرد: تیم‌های بزرگی همچون پرسپولیس و سپاهان را توانستیم شکست بدهیم و امروز توانستیم مقابل تراکتور که بازی را واگذار کرده بودیم به تساوی دست بیابیم.
تیم آلومینیوم در مصاف با تراکتور به تساوی یک بر یک دست یافت و یک امتیاز شیرین خارج از خانه را دریافت کرد تا با کسب ۳۰ امتیاز همچنان در رده هفتم جدول لیگ برتر جای بگیرد.