مصرف آب در اصفهان ۲۰ درصد افزایش یافت

مصرف آب در اصفهان ۲۰ درصد افزایش یافت

مجید مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با شروع اسفند ماه و ایام خانه تکانی شاهد افزایش مصارف آب به خصوص در روزهای پایانی سال هستیم به نحوی که نسبت به ایام دیگر حدود ۲۰ درصد معادل ۲۵۰۰ لیتر در ثانیه مصرف آب در استان افزایش یافته است.

افت فشار آب گزارش نشد

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تا این لحظه با مدیریت فشار شبکه و ایجاد توزیع عادلانه آب هیچ‌گونه گزارشی در خصوص افت فشار یا قطعی آب به سامانه ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گزارش نشده است.

سخنگوی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان افزود: از تمامی مردم عزیز شهرها و روستاهای استان درخواست داریم با مصرف بهینه آب در این لحظات پایانی سال خدمتگزاران خود را در تأمین پایدار آب برای همگان یاری رسانند.

شستشوهای ضروری ساعات غیرپیک انجام شود

مختاری ابراز داشت: از همه مشترکین عزیز درخواست داریم هرگونه حادثه و قطعی آب را با شماره ۱۲۲ اطلاع دهند و همکاران ما در ۲۴ ساعت شبانه روز آماده دریافت تماس‌های آنان و رسیدگی به مشکلات مردم در زمینه‌های مختلف خدمات آب و فاضلاب هستند.

وی تصریح کرد: از مردم عزیز خواهشمندیم در این ساعات پایانی سال و ایام نوروز از شستشوهای غیرضرور که موجب هدر رفت آب می‌شود خودداری کرده و در حد امکان شستشوهای ضروری را نیز در ساعات غیر پیک مصرف مثل اوایل صبح و اواخر شب انجام دهند.