مصطفی محبی با نام هنری محب کیست

مصطفی محبی با نام هنری محب کیست

در این مقاله با مصطفی محبی معروف به محب خواننده ای که این روز ها تواسنت خیلی سریع در نزد مردم دل باز کند و با آلبوم شنیدنی دلتنگی در ذهن عموم نقش بست. هم چنین بیوگرافی کاملی را از محب ارائه می دهیم.

بیوگرافی محب

| زمینه تخصصی: خواننده

| ژانر کاری: پاپ

| سال شروع کاری: ۱۳۹۵

| ساز تخصصی: گیتار

محب، Moheb، مصطفی محبی با نام هنری (محب) خواننده اهل میبد در استان یزد،متولد ۲۸ آذر ۱۳۶۶ می باشد، ساز تخصصی او گیتار است. او در سال ۱۳۹۵ کلاسهای سلفژ و صدا سازی رو زیر نظر اساتید برجسته ی کشور شروع کرده است. در سال ۱۴۰۰ اولین‌ ترک خود را منتشر کرده و بعد از آن هم تک ترک های زیادی از محب پخش شده،جالب است که بدانیم ترانه های برخی از کارهای خودش را خودش مینویسد و  او همچنین اهنگسازی و‌تنظیم هم انجام‌ می دهد. او‌ اخیرا آلبومی را به بازار ارائه داده به نام (دلتنگی) این آلبوم‌ شامل ده ترک می باشد. در این آلبوم شاهد نو‌آوری و خلاقیت این خواننده عزیز هستیم. (منبع)

محب آلبومی را تحت عوان دلتنگی نیز به بازار منتشر کرده است که آهنگ هایی به نام های دلتنگی، قرص اعصاب، رفیق، برگرد، نمیشه هیچ کارش کرد، تب سرد، چرا اینقد باهام سردی، شاید من بدم، بریم شمال، حله می باشد. 

محب

هم چنین محب در شغل تولیدی پوشاک نوزاد نیز نقش دارد و در این راه بسیارموفق بوده است. اولین مشاور در امر تولید لباس نوزاد به صورت تخصصی در امر پارچه و چگونگی تولید لباس نوزاد کالای تخصصی کودک که چندین تولیدی در تولید لباس نوزاد و کالای کودک با ایشان مشورت و بهترین مدیر تولید کالا و لوازم سیسمونی از نظر تولید کنندگان محصولات نوزاد و سیسمونی درایران شناخته شده است.

ایشان تابه حال چندین تولیدی را با مشاوره رایگان به مرحله افتتاح وبهره برداری رسانده و طرفدار سرسخت هوای پاک و صنایع پاک و با وجود این که ایشان در میبد  در شهری که اکثریت صنایع آلاینده هست زندگی می کنند. ایشان همیشه به فکر راه اندازی کسب و کار ها و صنعت های هستند که به طبیعت آسیب نزند. عقیده محب این است که کسب درآمد سالم موقعی حاصل می شود که حق هوا و طبیعت را آلوده نکنیم. هوای پاک حق همه مردم هست و کسی که این حق را از مردم برای کسب درآمد می گیرد نمی تواند این درآمد را به نحوه خوبی خرج کند که اگر بتواند مخالف قانون طبیعت است.

یکی از معروف ترین آهنگ های محب موزیک رفیق اوست که برای بهترین دوست خودش که اهل چهارمحال بختیاری نیز می باشد خوانده است. این آهنگ نیز در سایت های معتبر موسیقی قابل دریافت مستقیم می باشد. هم اکنون تمامی آهنگ های محب از طریق رسانه های موسیقی نیز قابل دانلود و شنیدن آنلاین می باشد. 

بی شک محب به یکی از بهترین خواننده های ایران تبدیل می شود چرا که با قدرت بسیار فراوانی پا به این عرصه نهاده است و خیلی زود نیز توانست نگاه های زیادی را به سمت خود جلب کند.