معاون سیاسی استاندار سمنان معرفی شد/ ریواده جایگزین خجسته‌پور

معاون سیاسی استاندار سمنان معرفی شد/ ریواده جایگزین خجسته‌پور

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با عصر شنبه احمد ریواده طی مراسمی به میزبانی استانداری سمنان به عنوان معاون سیاسی و امنیتی جدید استاندار معرفی و از خدمات سه ساله حبیب الله خجسته پور در این مقام، تقدیر به عمل آمد. در این مراسم همچنین مهمترین مسائل مرتبط با امنیت، حوزه اجتماعی، احزاب و… مورد بحث و تبادل قرار گرفت.

خجسته پور معاون سابق استاندار سمنان در این مراسم با بیان اینکه امنیت پایدار همواره در استان وجود داشته است، گفت: در سال‌های اخیر سه انتخابات با امنیت کامل برگزار شد همچنین در حوزه پدافند غیرعامل، طرح جامع پدافند غیرعامل به اتمام رسیده و رونمایی شده است از سوی دیگر در حوزه اجتماعی در بحث سمن‌ها رشد قابل توجه کمی و دوره‌های آموزشی را با وجود کرونا داشتیم و از کیفیت کاهش ندادیم.

وی با بیان اینکه در بحث محله محور و توزیع اعتبارات برای اولین بار به صورت کاربردی در استان اقدام کردیم، افزود: در بحث احزاب نیز توسعه کمی و کیفی داشتیم و خانه احزاب استان از اولین خانه‌های احزاب در سطح کشور بود که تشکیل شد و توانستیم وفاق و همدلی در جهت نشاط سیاسی ایجاد نمائیم.

معاون سابق استاندار سمنان با بیان اینکه در بحث اتباع نیز بالغ بر ۴۰ هزار نفر به صورت مُجاز در استان سکونت دارند، بیان کرد: مهمان‌شهر مهاجران با چهار هزار سکنه به خوبی خدمت رسانی شد البته مواردی خارج از این، پنج دفتر نیز بر عهده معاونت بود که همکاری با دفتر بانوان، شورای مواد مخدر و کمیسیون قاچاق کالا و ارز از جمله این موارد بوده که برحسب وظایف در دستور کار قرار گرفت و اقدامات مطلوب اجرایی شد.

احمد ریواده معاون جدید استاندار سمنان نیز ضمن اشاره به مسئولیت مذکور بیان کرد: یکی از اقداماتی که معاونت سیاسی و امنیتی استاندار سمنان در سال‌های اخیر به خوبی آن را مدیریت کردند سفر رئیس جمهور و همچنین برگزاری چند انتخابات بود که به شایستگی صورت گرفت و امیدواریم که در سطح استان بتوانیم این رسالت‌ها را نیز به خوبی ادامه دهیم.

به گزارش مهر، خجسته پور علاوه بر معاونت سیاسی و امنیتی استاندار سمنان، به دلیل فقدان معاون عمرانی، سرپرست معاون عمرانی استانداری سمنان نیز است که به نظر می‌رسد به زودی برای این معاونت نیز فردی انتخاب شود.

منبع : مهر