معرفی انواع هدایای تبلیغاتی مسافرتی

معرفی انواع هدایای تبلیغاتی مسافرتی

تصور کنید که هدیه‌ای تبلیغاتی دریافت کرده‌اید. اگر این هدیه در نظر شما جذاب باشد، اولین کاری که انجام می‌دهید، چیست؟ به طور از قطع برند و نام تجاری که این هدیه ارزشمند و جذاب را به شما داده است، می‌پرسید.

به همین سادگی هدیه‌ای تبلیغاتی به این میزان روی شما تاثیر گذاشت که سراغ برند آن را بگیرید. اما برای اینکه هدایای شما جذاب و کاربردی باشند، بهتر است که سراغ انواع هدایای تبلیغاتی مسافرتی بروید.

در این متن شما را با انواع مختلفی از هدایای تبلیغاتی مسافرتی آشنا می‌کنیم. با ما همراه باشید و با این ایده‌ها برند خود را به شکلی متفاوت و جذاب معرفی کنید.

انواع هدایای تبلیغاتی مسافرتی

هدایای تبلیغاتی یکی از تاکتیک‌های بازاریابی است که موفقیت بسیاری برای کسب‌وکار شما به دنبال خواهد داشت. اما برای تبلیغ برند خود از چه هدایای مسافرتی استفاده کنید؟

هر چه هدایای تبلیغاتی که انتخاب می‌کنید، ارزشمندتر باشند، تاثیر بیشتری بر مخاطب خواهد گذاشت. اما این بدان معنا نیست که هدایای مسافرتی ارزان قیمت هیچ تاثیر مثبتی نخواهند داشت. تنها کافیست که بر هدایای ماندگار تمرکز کنید؛ هدایایی که با کیفیت بالای خود برای مدت طولانی امکان تبلیغ برند شما را دارند. 

اگر در انتخاب هدایای تبلیغاتی مسافرتی سردرگم هستید، ادامه این متن را از دست ندهید. شما را با گزینه‌های متنوعی آشنا می‌کنیم.

کوله مسافرتی

اولین وسیله‌ای که برای سفر نیاز دارید، چیست؟ همه ما با نزدیک شدن به زمان سفر به دنبال کوله یا ساکی برای جمع کردن وسایل مورد نیازمان می‌گردیم. کوله‌پشتی‌های مسافرتی یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفر محسوب می‌شوند که تمام وسایل ضروری ما را در دل خود جای می‌دهند.

هیچ تفاوتی ندارد که سفرهای کوتاه یا بلند می‌روید؛ کوله‌های مسافرتی همراهان خوبی در تمام سفرها هستند.

خال تصور کنید که این همراه همیشگی را به مخاطبان خود هدیه دهید. در این صورت برند شما همیشه و در تمام سفرها همراه مخاطبان شما خواهد بود. به این ترتیب هدیه‌ای ماندگار و کاربردی را به مخاطب خود داده‌اید که نام برند شما را همیشه به یاد خواهد داشت.

لیوان‌های مسافرتی

تا به حال به لیوان‌های مسافرتی فکر کرده‌اید؟ یکی از ساده‌ترین و ارزان‌ترین انواع هدایای تبلیغاتی مسافرتی که برای تمام سازمان‌ها حتی شرکت‌های کوچک نیز گزینه مناسبی به شمار می‌آید. تنها کافیست که نام برند تجاری خود را روی این لیوان‌ها چاپ کنید یا با لوگوی جذاب برند خود توجه مخاطبان را جلب کنید.

پیشنهاد می‌کنیم لیوان‌هایی را انتخاب کنید که گرما و سرما را در خود نگه می‌دارند. به نظر می‌رسد که این لیوان‌ها برای مسافرت کاربردی‌تر باشند.

زیرانداز مسافرتی

زمانی که به سفر می‌روید، حتماً به دنبال جایی ب رای آرامش در دل طبیعت هستید. جایی که فارغ از هر دغدغه‌ای در دل طبیعت دراز بکشید و از هوای مطلوب آن لذت ببرید. اولین چیزی که در این مورد به آن نیاز خواهید داشت، یک زیرانداز است.

زیراندازهای مسافرتی لذت شما را از طبیعت کامل می‌کنند. البته که این زیراندازها تنها برای مسافرت کاربرد ندارند و اولین گزینه ضروری برای گذراندن روزهایی بیرون از شهر به حساب می‌آیند. این نیاز به طبیعت‌گردی در وجود تمام انسان‌ها است.

حال شما با هدف قرار دادن این نیاز یکی از ضروری‌ترین وسایل تفریح را به مخاطبان خود هدیه دهید. تاثیر این هدیه کاربردی بیش از آن چیزی خواهد بود که تصور می‌کنید.

چادرهای مسافرتی

همه ما نیاز داریم که روزهایی را در دل طبیعت بگذرانیم؛ هیچ فرقی نمی‌کند که این گردش در دل طبیعت برای یک روز یا چند روز باشد، آن چیزی که اهمیت دارد نیاز ما به ماندن در طبیعت است. در این زمان است که اهمیت داشتن یک چادر مسافرتی را بیش از هر چیزی احساس خواهیم کرد.

چادرهای مسافرتی یکی از الزامات برای استراحت در دل طبیعت هستند؛ به خصوص اگر سفر شما در روزهای بارانی یا زمستانی باشد. در این صورت چادرهای مسافرتی شما را از بارش‌های آسمان نیز در امان نگه می‌دارند. پس اگر اهل سفر هستید، اولین وسیله‌ای که باید در ماشین خود بگذارید، چادرهای مسافرتی است.

اما صاحبان برندها و شرکت‌ها می‌توانند از این نیاز اساسی در همه مردم سوء استفاده کنند. می‌پرسید چگونه؟

طبیعی است که شما با هدیه دادن چادر مسافرتی توجه بسیاری از مخاطبان خود را جلب خواهید کرد. مخاطبانی که به یکی از ضروری‌ترین نیازهایشان با این هدیه پاسخ داده شده است. حالا چه بهتر که نام برند شما بر این چادر مسافرتی حک شده باشد. در این صورت این چادر مانند یک بیلبورد حتی در دل جنگل نیز مخاطبان زیادی را با برند تجاریتان آشنا می‌کند.

فلاسک‌های تبلیغاتی

یکی از وسایلی که نه تنها در مسافرت بلکه در بسیاری از روزهای طولانی بیرون از خانه به آن نیاز داریم، فلاسک است. فلاسک‌ها نوشیدنی‌های گرم در زمستان و سرد در تابستان را در دل خود جای می‌دهند و برای یک روز بیرون از خانه بسیار کاربردی هستند. این وسیله کاربردی یکی از انواع هدایای تبلیغاتی مسافرتیکه برای مخاطبان شما جذاب خواهد بود.

گاز پیکنیکی

در کوله تمام کوهنوردان و طبیعت‌گردان یک گاز پیکنیکی پیدا می‌شود. اگر شما نیز اهل مسافرت و تفریحات زیاد هستید، باید یکی از این گاز پیکنیکی‌های مسافرتی را همراه خود داشته باشید. در این صورت درست کردن غذایی ساده در دل طبیعت برای شما بسیار آسان خواهد شد.

شاید این هدیه در ابتدا به نظر شما کاربردی نیاید، اما احتمالاً این فکر را در سر مخاطب شما می‌اندازد که روزی را در دل طبیعت با غذایی ساده روی این اجاق بگذراند.

باور کنید که این هدیه خاطراه‌ای خوش از یک سفر حتی یک روزه در ذهن مخاطب شما ایجاد می‌کند. چه خوب است که نام برند شما همیشه با یک خاطره‌ای خوش در ذهن مخاطب تکرار شود.

صندلی‌های مسافرتی

اگر به دنبال هدیه‌ای خاص هستید که مخاطبان خود را در سفرهایشان همراهی کنید، ما به شما صندلی‌های مسافرتی را پیشنهاد می‌کنیم. صندلی‌های مسافرتی ایده‌ای متفاوت برای تبلیغ برند و نام تجاری شما هستند. شما با این هدیه نشان می‌دهید که به چه اندازه به فکر مشتریان خود هستید و به ایجاد این حس خاص اعتماد آنها را جلب خواهید کرد.

این هدیه گرچه برای مسافرت ضروری نیست، اما وجود آن لذت مسافرت را برای مخاطبان شما زیاد می‌کند.

ساج و سه پایه سفری

سه پایه آتش یا استند سفری نوعی اجاق گاز فلزی هستند که برای استفاده در فضای باز گزینه ایده‌آلی به شمار می‌آیند. حتماً شما نیز عکس‌هایی از این اکسسوری جذاب در فضای مجازی دیده‌اید؛ این وسیله جذاب و کاربردی توجه همه را به خود جلب می‌کند.

جذابیت این وسیله زمانی کامل می‌شود که امکان جدا کردن قطعات آن را پس از هر بار استفاده دارید. به این ترتیب این سه پایه آتش حجم کمی را اشغال می‌کند.

حال شما با ارائه این اجاق به عنوان یکی از انواعهدایای تبلیغاتی مسافرتی توجه مخاطب را به برند خود جلب کرده‌اید.

چراغ قوه

تا به حال به مسافرت‌های چند روزه در دل طبیعت فکر کرده‌اید؟ به اینکه کوله خود را جمع کنید و چند روزی را به دور از شلوغی شهر در دل طبیعت بگذرانید؟

طبیعی است که برای چنین مسافرت‌هایی به یک چراغ قوه نیاز خواهید داشت. چراغی که مسیر و محیط را برای شما روشن کند. البته که این تنها دلیل داشتن چراغ قوه نیست. اگر شما مسافرت با ماشین خود را ترجیح می‌دهید، بهتر است که حتماً چراغ قوه‌ای در ماشین خود داشته باشید. اگرچه این روزها گوشی‌های موبایل جور تمام این وسایل کاربردی را می‌کشند، اما همچنان وجود چراغ قوه‌ای در ماشین برای مسافرت‌های طولانی مدت الزامی است.

احتمالاً خیلی از ما در خرید این وسیله ضروری سهل انگاری می‌کنیم و خرید آن را الزامی نمی‌دانیم. حال شما با هدیه دادن چراغ قوه به عنوان یکی از انواع هدایای تبلیغاتی مسافرتی این سهل انگاری را جبران خواهید کرد.

به این ترتیب با یک تیر دو نشان زده‌اید؛ با هدیه دادن یک ابزار تبلیغاتی یکی از نیازهای ضروری در مخاطب را پاسخ داده‌اید و هدیه‌ای جذاب و کاربردی برای تبلیغات برند خود انتخاب کرده‌اید.

ظروف مسافرتی

یادتان می‌آید که در زمان‌های قدیم بسیاری از خانواده‌ها ظروفی را به مسافرت خود اختصاص می‌دادند؟ اگرچه این روزها این نیازها به گونه‌ای دیگر برآورده می‌شود، اما ظروف مسافرتی همچنان یکی الزامات سفر است؛ به خصوص مسافرت‌های طولانی مدت با ماشین یا سفرهایی در دل طبیعت، است.

البته شکل این ظروف تغییر کرده و معمولاً در کم حجم‌ترین و سبک‌ترین حالت ممکن تولید می‌شوند. شما نیز با انتخاب این ظروف به عنوان هدایای تبلیغاتی مسافرتی یکی از نیازهای مخاطب خود را نشانه گرفته‌اید و با این هدیه به آسان‌ترین شکل ممکن برند خود را به مخاطب شناسانده‌اید.

کلام آخر

حتی اگر هدایای تبلیغاتی مخاطب شما را تشویق به خرید نکند، اطمینان داشته باشید که برند شما در ذهن او ثبت شده است. این هدیه به اندازه در ذهن مخاطب شما ماندگار خواهد بود که برند شما را به سایر دوستان و آشنایان خود معرفی خواهد کرد.

چه چیزی در هدایای تبلیغاتی بیش از جذاب بودن و کاربردی بودن اهمیت دارد؟ هدایای تبلیغاتی این دو فاکتور را در دل خود جای داده‌اند و به خوبی از عهده تبلیغات برند شما برمی‌آیند. انواع هدایای تبلیغاتی مسافرتی بازدهی زیادی دارند و در کمترین زمان ممکن مخاطب شما را جذب می‌کنند. دغدغه دیگری که شرکت‌ها و موسسات برای بازاریابی دارند، پیدا کردن بهترین فروشگاه برای خرید هدایای تبلیغاتی است. حس هفتم به طور تخصصی در این زمینه فعالیت می‌کند و در ارائه پیشنهادات خواسته مشتری و سود او را در اولویت قرار می‌دهد.