معرفی بهترین کانال تلگرامی تحلیل ارز دیجیتال و بیت کوین

معرفی بهترین کانال تلگرامی تحلیل ارز دیجیتال و بیت کوین

یکی از پر ریسک ترین بازارهای امروزی می توان به ارز دیجیتال اشاره کرد که افرادی که در آن مشغول به فعالیت می باشند برای آن که بتوانند بهترین زمان خرید و فروش ارز های دیجیتال را به دست آورند می توانند به سراغ بهترین کانال تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال بروند. در ادامه به بررسی این کانال ها خواهیم پرداخت.
سیگنال ارز دیجیتال و شناخت بهترین کانال های ارائه سیگنال ارز دیجیتال از مشکلات امروز انترنت ماست، در این مطلب قصد داریم تا به بررسی بهترین کانال های سیگنال دهی ارز دیجیتال به صورت داخلی و خارجی بپردازیم. یکی از بهترین سامانه های ارائه سیگنال ارز دیجیتال دکتر سیگنال میباشد که در ادامه در کنار پلتفرم های خارجی به معرفی این پلتفرم سیگنال دهی پرسود تلگرام میپردازیم.

مهم ‌ترین ویژگی‌های کانال تلگرامی معتبر تحلیل ارز دیجیتال


برخی از ویژگی هایی که کانال های معتبر برای تحلیل ارز دیجیتال باید داشته باشند عبارت اند از:

  • کانالل تحلیل نیازمند به داشتن بخش سوابق میباشد و سوابق سیگنال ها با درصد سوددهی باید برای همه قابل مشاهده باشد
  • سوددهیی سیگنال‌های خرید و فروش باید شامل درصدهای بالا و بیشتر از ۸۰ درصد در ماه باشند.
  • روزانهه انواع پست ‌های آموزشی درقالب متن و فیلم در رابطه با تحلیل روند قیمتی و شناخت بازار در کانال قرارگیرد.
  • ارائهه سیگنال‌ ها به هر دو روش اصلی تحلیل باشد و این تحلیل‌ ها سریع و آنلاین در اختیار عضوها قرار گیرد.
  • آموزش‌هایی کاربردی برای کاربران ارائه شود برای مثال؛ تحلیل تکنیکال و فاندامنتال.
  • آنالیزز و تحلیل‌های صورت گرفته توسط تیم تحلیل ‌گر در اختیار اعضا قرار گیرد.
  • آنالیز پشتیبانی ۲۴ ساعته در تمام ایام هفته باشد. به طوری که این تیم پشتیبان، پاسخگوی تمام سوالات تریدران در رابطه با بازار باشند.
  • آنالیز مهم و اطلاعات مرتبط با ارزهای دیجیتال به صورت مداوم و بروز در اختیار اعضا قرار داده شود.
  • اطلاعع رسانی در رابطه با افزایش و کاهش قیمت‌ ها به طور دقیق در کانال انجام شود.
  • ‌سیگنال‌ ها فقط مربوط به یک نوع کوین مثل بیت کوین نباشند بلکه شامل سایر کوین و آلت کوین‌ها نیز باشد.

عرفی بهترین کانال های تحلیل ارز دیجیتال


در کانال های تحلیل ارز دیجیتال سیگنال های ارز دیجیتال و تحلیل رمز ارز ها در آن قرار گرفته می شود که توسط مدیران ماهر و کاربلد مدیریت می شوند همین دلیل باعث شده تا حد زیادی این کانال ها قابل اعتماد باشند. برخی از کانال ها به صورت رایگان تحلیل ارز دیجیتال را انجام می دهند و برخی دیگر نیز نیازمند به خرید اشتراک هستند. لازم به ذکر است تمامی کانال هایی که در تلگرام وجود دارند مناسب تحلیل نمی باشند و تحلیل اکثر این کانال ها به دلیل وارد نبودن مدیر آن درست نمی باشند. از جمله کانال ها معتبر برای تحلیل عبارت اند از:

کانال تلگرام سیگنال پامپ


در کانال سیگنال پاپپ تمامی تحلیل ها و آنلایز هایی که صورت می گیرد توسط ربات های هوشمند انجام می شود، برخی از این آنلایز ها برای تریدر ها دارای ریسک بالایی هستند که به اعضای کانال اطلاع داده می شود. یکی از اصلی ترین ویژگی های این کانال می توان به ارائه سیگنال های vip به صورت رایگان اشاره کرد. این کانال در رتبه های بالای لیست بهترین کانال های تحلیل ارز دیجیتال قرار گرفته است. کانال سیگنال پامپ دارای سابقه خوبی در کنار مدیریت با تجربه دارد و این کانال یکی از قدرتمند ترین کانال های تحلیل ارز دیجیتال تبدیل شده است.

کانال تلگرام دکتر سیگنال


کانال تلگرامی سیگنال ارز دیجیتال یک موقعیت فوق العاده برای کسب تجربه میباشد، به اینصورت که شما با اتکا به تحلیل تریدرهای بزرگ بیت کوین وسایر ارزهای دیجیتالی، میتوانید مدتی را به ترید بر اساس اصول و دانش افراد باتجربه بسپارید، و در این مدت با بررسی بازار و نگاه کردن به روند آن و همچنین کسب تجربه، به یک تریدر ماهر صرافی بایننس تبدیل شوید که ماهانه بالای ۸۰% سرمایه خود، سود دریافت میکند.

کانال تلگرام کریپتو اکسیر


کانال تحلیل کریپتو اکسیر نیز یکی دیگر از کانال های معتبر و دقیق می باشد که دارای ۳ سال سابقه کار است. شما با عضویت در این کانال می توانید سوابق سیگنال ها را چک کنید تا با خیالی آسوده وارد شبکه ارز دیجیتال شوید. استفاده از سیگنال های این کانال می توانید از آموزش ها و تحلیل های این تیم استفاده کنید. تمامی تحلیل هایی که در این کانال قرار داده می شود توسط افراد کاربلد و با تجربه انجام می شود که همین امر باعث شده که هیچ گونه خطایی صورت نگیرد.

مگا کریپتو


یکی دیگر از کانال های تحلیل ارز دیجیتال می توان به Mega Crypto World اشاره کنیم که بزرگترین ارائه دهنده سیگنال های بایننس و دیگر سیگنال ها می باشد. این کانال زمانی سیگنال ارسال می کند که فرصت خوبی را ببیند. همین امر باعث می شود که سود شما از این کانال بسیار بالاتر از دیگر کانال ها باشد. برخی از سیگنال هایی که در این کانال قرار داده می شود شامل توقف ضرر نمی شوند در نتیجه اگر سیگنال ارسال شده توسط آن ها نشان داده نمی شود که هدف برخی از آن ها سود تا ۵ ماه میباشد.

بایننس ترکیه


یکی از معتبرترین کانال هایی که تحلیل ارز دیجیتال را انجام می دهد بایننس ترکیه می باشد که با کیفیت پایین تری سیگنال های خود را در کانال قرار می دهند. این کانال ها تنها ارائه دهنده سیگنال های بایننس متمرکز شده است. این کانال تجزیه و تحلیل فنی که سیگنال ها و یا اخبار را تأیید می کنند تا اعضای خود را به روز نگه دارند.

کریپتو کلاسیک


یکی دیگر از کانال های معتبر برای تحلیل ارز دیجیتال ارائه داده شده است کانال کریپتو کلاسیک است که علاوه بر ارائه سیگنال ها برای Binance و Coinbase PRO را انجام می دهد تجزیه و تحلیل تکنیکی را نیز برای اعضای خود ارائه می دهند. این کانال صرفاً بر روی بیت کوین متمرکز شده است زیرا بیت کوین بزرگ ترین ارز رمزنگاری شده است. آلت کوین های دیگر نیز که در این شبکه وجود دارند با توجه به قیمت بیت کوین پیروی می کنند.