معرفی مهدی احمدوند + تصاویر

معرفی مهدی احمدوند + تصاویر

مهدی احمدوند یکی از خوانندگان جوان و با استعداد کشور است، که آهنگ هایش طرفداران زیادی دارد، او علاوه بر خوانندگی، ترانه سازی و آهنگسازی نیز می کند، غالبا اشعار ترانه های مهدی احمدوند سروده خود او می باشد که بسیار دلنشین و زیبا است و محبوبیت بسیاری بویژه در میان جوانان و نوجوانان دارد.

بیوگرافی مهدی احمدوند از سایت روبیک موزیک

مهدی احمدوند یک دهه هفتادی است که در یکی از روزهای فصل سرد زمستان متولد شده است، او در تاریخ 1370/11/29 در شهر کرج به دنیا آمد و در همان شهر بزرگ شده است. پدر او اصالتا همدانی است اما به استان البرز مهاجرت میکند و مهدی احمدوند در کرج چشم به جهان می گشاید.

تحصیلات مهدی احمدوند

مهدی احمدوند از هنرمندان جوان و خوش صدای موسیقی پاپ ایران محسوب می شود، از ارتباط خوب و محبوبیت وی در میان طیف وسیعی از خوانندگان و نسل جوانان تصور می شود که تحصیلات این خواننده خوش صدا در حد تحصیلات دانشگاهی باشد، ولی اطلاعات موثق و دقیقی در دسترس نیست. مهدی احمدوند علاقه ای به مسائل حاشیه ای ندارد و از زندگی شخصی خود صحبت نمی کند.

وضعیت تاهل مهدی احمدوند

مهدی احمدوند از افرادی است که به زندگی خانوادگی علاقه بسیاری دارد، او در حال حاضر ازدواج نکرده است و مجرد است. اما متاسفانه در حال حاضر در بسیاری از رسانه های دنیایی مجازی عکس هایی از همسر مهدی احمدوند منتشر شده است و در واقع تصویری که از مهدی احمدوند در رسانه ها پخش شده عکس او در کنار یکی از طرفدارانش است.

زندگی هنری مهدی احمدوند

مهدی احمدوند فعالیت هنری خود را در واقع از سن 14 سالگی با شروع یادگیری ویولن آغاز کرد، اما بعد از آن تمایل و علاقه به خوانندگی پیداکرد. مهدی احمدوند از خوانندگان جوان موسیقی پاپ ایرانی است که از سال 1388 فعالیت خود را آغاز کرده است و تا سال 1393 یک خواننده زیر زمینی بود.

ساز تخصصی مهدی احمدوند ویولن است اما در نواختن پیانو، گیتار و درامز هم تسلط دارد. اولین آلبوم او با نام ” موج منفی ” به صورت غیر مجاز پخش شد، بعد از آن سه آلبوم دیگر نیز از مهدی احمدوند پخش شد و در اختیار علاقمندان به آهنگ های این خواننده خوش صدا قرار گرفت، تا اینکه در سال 95 مجوز انتشار آلبوم جدیدش با نام ” ساعت هفت ” را کسب کرد.

شهرت مهدی احمدوند

مهدی احمدوند برای مخاطب خاصی نمی خواند و به دلیل علاقه اش به موزیک دوست دارد بخواند، اولین موسیقی او آهنگی با نام “خیلی دوست دارم” بوده است که ترانه سرا، آهنگ ساز و تنظیم کنندگی آن را نیز خودش انجام داده است، اولین تنظیم کنندگی که برای شخص دیگر انجام داده است، آهنگ تاوان، سامان جلیلی است.

در زمانی که مهدی احمد وند یک خواننده زیر زمینی بود، آهنگ ” عشق اول” او مورد توجه زیادی قرار گرفت، و به عنوان آهنگ پیشواز به اپراتور ایرانسل راه پیدا کرد و تا مدت ها رکوردار آهنگ پیشواز ایرانسل بود و همین امر باعث شد که مهدی احمدوند موسیقی و در حقیقت خوانندگی را به صورت حرفه ای شروع کند. جالب است بدانید که اولین آهنگی که از او در برنامه تلویزیونی پخش شد، قطعه ” بغض” در شبکه اول برای برنامه “شهر باران” بوده است. 

اولین کنسرت مهدی احمدوند

نخستین کنسرت رسمی مهدی احمدوند در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی 24 مهرماه سال 1393 با شور و نشاط و جمعیت زیادی برگزار شد. پس از آن نیز کنسرت های زیادی برای طرفداران و علاقه مندان خود اجرا کرده است. آخرین کنسرت وی در 18 بهمن ماه در آبنمای موزیکال برگزار می شود.

برای دانلود آهنگ های مهدی احمدوند به کدام سایت مراجعه کنیم؟

پیشنهاد ما به شما عزیزان مراجعه به سایت روبیک موزیک است

تمامی مطالب بالا از سراسر وب گرداوری شده است