معرفی چند لپ تاپ برتر برند لنوو Lenovo

معرفی چند لپ تاپ برتر برند لنوو Lenovo

چه به دنبال لوازم داخلی قدرتمند یا یک صفحه کلید عالی باشید، لپ‌تاپ‌های لنوو هم قابل اعتماد هستند و هم رتبه بالایی دارند.در فروشگاه آنلاین آذر لپ تاپ، ما شخصاً تعدادی از لپ‌تاپ‌های لنوو، از ThinkPads گرفته تا Yogas و هر چیز دیگری را مورد استفاده و آزمایش قرار داده‌ایم.

در حالی که همه چیز در لیست زیر جوانب مثبت و منفی خود را دارد، یک لپ تاپ وجود دارد که واقعاً از بقیه متمایز است. Lenovo ThinkPad Carbon Gen 9 به دلیل صفحه‌نمایش جادار، صفحه‌کلید فوق‌العاده و عملکرد بی‌صدا، جایگاه اول ما را به خود اختصاص داد، اما Lenovo Yoga 9i و IdeaPad Slim 7 Carbon نیز در بررسی‌های اخیر ما را شگفت‌زده کردند و هر دو رتبه‌های درآمدی را در زیر به دست آوردند.

لنوو اسلیم ۹i را به عنوان بهترین نمایشگر و لنوو اسلیم ۷ پرو ایکس را به عنوان بهترین گزینه فوق قابل حمل برای بازی در نظر بگیریم. برای اطلاعات بیشتر در مورد توصیه های جدید ما، بررسی های زیر را بررسی کنید.

Lenovo ThinkPad X1 Carbon Gen 9 – Best overall

مزایا

نمایشگر جادار ۱۶:۱۰

نازک و سبک و در عین حال ناهموار

کیبورد ستاره ای

عملکرد بی صدا

صدای پررونق

دو پورت ۴ Thunderbolt

معایب

وب کم محدود به

۷۲۰p رنگ صفحه نمایش کمی سرد است

۲. Lenovo IdeaPad Slim 7 14IIL05 82A4000MUS – مقرون به صرفه

مزیا

بیومتریک صورت و اثر انگشت
صدای Dolby Atmos
پورت تاندربولت ۳
گرافیک گسسته

معایب

عمر باتری متوسط

۳. Lenovo Yoga 9i 14 (2022) – Best convertible and best design

مزایا

شاسی تمام فلزی محکم و براق
عمر باتری طولانی
خروجی صدای چشمگیر
صفحه کلید راحت

معایب

صفحه نمایش ۱۶:۹ تنگ به نظر می رسد
قلم گنجانده شده خیلی لاغر است
پد لمسی کم اندازه
پورت های محدود همه در سمت چپ

Lenovo Yoga 9i یک کانورتیبل فوق العاده است. دارای طراحی جذاب، صفحه نمایش OLED خیره کننده و کیفیت صدای عالی است. به علاوه، پردازنده نسل دوازدهم اینتل واقعاً عملکرد را افزایش می دهد.

۴. Lenovo ThinkPad X1 Nano 20UN000EUS – Most portable

مزایا

تعادل کامل بین عملکرد و عمر باتری
صفحه کلید پریمیوم
تشخیص چهره و تشخیص حضور
وزن کمتر از ۲ پوند

معایب

فقط دو پورت (حداقل تاندربولت ۴)
بدون صفحه نمایش لمسی در این SKU خاص

اگر به دنبال عمر باتری تمام روز هستید، به جای درستی آمده اید. Lenovo ThinkPad X1 Nano حدود شانزده ساعت در طول تست باتری ما دوام آورد که در آن ویدیوی ۴K را لوپ کردیم.

این برای یک باتری ۴۸ وات ساعتی بسیار چشمگیر است. و با وزنی کمتر از دو پوند، نانو نیز به طرز تکان دهنده ای سبک است. در بررسی ما، آزمایش‌کننده «دوست داشت آن را از اتاقی به اتاق دیگر بچرخاند».

۵. Lenovo Chromebook Flex 5 – Best Chromebook

مزایا

طراحی جذاب
مقرون به صرفه
صدای تند
کیبورد عالی

معایب

عملکرد متوسط
عمر باتری کمتر از حد

اگر استفاده از سیستم عامل کروم را به هر چیز دیگری ترجیح می دهید، باید Chromebook Flex 5 لنوو را بررسی کنید. این صفحه نمایش ۱۰۸۰p IPS، صفحه کلید پاسخگو و پردازنده Intel Core i3-1011U دارد.

صفحه نمایش لمسی ۱۳ اینچی نیز تصاویری واضح تولید می کند و می تواند در حدود ۳۶۰ درجه چرخش کند. این واقعیت که این کروم بوک قابل تبدیل است، آن را بسیار همه کاره تر می کند.

۶. Lenovo Slim 9i – Best display

مزایا

شاسی با طراحی زیبا و نازک
صفحه نمایش ۴K OLED زیبا
برنامه قوی و عملکرد چند رسانه ای
خروجی صدای چشمگیر

معایب

قیمت بالا
عمر باتری صرفاً متوسط
پورت های محدود نیاز به گنجاندن آداپتور دارند

Lenovo Slim 9i تعداد زیادی ویژگی عالی دارد، اما OLED 4K آن واقعاً برجسته است. این یکی از چشمگیرترین نمایشگرهای لپ‌تاپ است که تا به حال دیده‌ایم و روی یک دستگاه فوق‌قابل حمل هم نیست. Slim 9i همچنین با جدیدترین پردازنده Core i7 اینتل، ۳۲ گیگابایت رم کافی و یک ترابایت SSD PCIe با اندازه مناسب، عملکرد بسیار قوی دارد. این برای انجام هر کاری که نیاز دارید در حین حرکت کافی است. علاوه بر این، دارای چند ویژگی زیرک است که بازبین ما را تحت تاثیر قرار داده است، مانند یک سیستم صوتی قوی و یک وب کم ۱۰۸۰p.

۷. Lenovo Flex 5G – Best battery life

مزایا

سرعت فوق العاده سریع داده ۵G
صفحه نمایش روشن FHD
عمر باتری فوق العاده طولانی
تشخیص چهره IR و اثر انگشت خوان

معایب

عملکرد بهره وری متوسط
پوشش محدود Verizon 5G
بدون پورت USB Type-A
صفحه کلید کم عمق

وقتی صحبت از لپ تاپ Lenovo Flex 5G می شود، چیزهای زیادی برای دوست داشتن وجود دارد. سرعت داده ۵G فوق العاده سریع، صفحه نمایش FHD روشن و عمر باتری فوق العاده طولانی دارد. چه چیزی بیشتر می توانید بخواهید؟ هنگامی که Flex 5G را در تست باتری خود قرار دادیم، که استفاده در دنیای واقعی را شبیه سازی می کند، ۲۷ ساعت دوام آورد.

در حالی که همه چیز خوب و خوب است، وزن این لپ تاپ حدود سه پوند است، زیرا به فضای بیشتری برای قرار دادن باتری عظیم ۶۰ وات ساعتی نیاز دارد. این بدان معناست که کوله پشتی شما را سنگین نمی کند، اما سبک ترین لپ تاپ فوق قابل حمل نیست.

پردازنده Qualcomm Snapdragon مبتنی بر Arm همچنین می‌تواند با برخی از مشکلات سازگاری نرم‌افزاری با برنامه‌هایی که از فروشگاه مایکروسافت در ویندوز نمی‌آیند، مواجه شود. گفته می‌شود، اگر بیشتر به کارهای مرورگر و آفیس پایبند باشید و عمر باتری تمام روز را با اتصال تلفن همراه در حال حرکت در اولویت قرار دهید، Flex 5G یک لپ‌تاپ عالی است.

۸. Lenovo ThinkPad E14 Gen 2 – Best keyboard

مزایا

صفحه کلید برای تایپ کردن حس خوبی دارد
نمایشگر ضد تابش در نور خورشید به خوبی کار می کند
پورت های اترنت و HDMI داخلی

معایب

ترک‌پد می‌تواند صاف‌تر و بزرگ‌تر باشد
عمر باتری متوسط
طراحی ضخیم و سنگین

اگر به یک لپ تاپ تجاری اولیه نیاز دارید، Lenovo ThinkPad E13 گزینه خوبی است. این گوشی مجهز به پردازنده Core i5-1135G7 اینتل، گرافیک Iris Xe، ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت SSD است.

صفحه نمایش مات ۱۴ اینچی ۱۰۸۰p IPS در زیر نور مستقیم خورشید قابل مشاهده است، اما «سطح روشنایی ۳۰۰ نیت برای لپ‌تاپ‌های رده پایین‌تر در پایین‌تر است.

معرفی فروشگاه آنلاین خرید لپ تاپ در ارومیه و اردبیل

جهت خرید لپ تاپ در شهر ارومیه میتوانید به فروشگاه آنلاین آذر لپ تاپ و صفحه مربوط به خرید لپ تاپ در ارومیه مراجعه نمایید، همچنین اگر ساکن شهر اردبیل هستید و میخواهید لپ تاپ مورد نظر خود را خریداری نمایید میتوانید به صفحه مربوط به خرید لپ تاپ در اردبیل مراجعه نمایید.

فروشگاه آنلاین آذر لپ تاپ azarlaptop.com به عنوان یک فروشگاه آنلاین در زمینه فروش محصولات لپ تاپ های صفر و استوک فعالیت دارد، هدف ما در فروشگاه آنلاین آذر لپ تاپ ارائه خدمات حرفه ای پشتیبانی و مشاوره رایگان قبل از خرید لپ تاپ و قطعات مورد نیاز آن میباشد. فروشگاه آنلاین آذر لپ تاپ به عنوان یک وب سایت فعال در فروش و معرفی محصولات با کیفیت فروشگاه های معتبر شهر تبریز میباشد.