معرفی 3 فروشگاه پرده ورتیکال در تهران

معرفی 3 فروشگاه پرده ورتیکال در تهران

خرید پرده یکی از آن بهانه هایی است که حداقل هر چند سال یک بار مردم را به بازار می آورد. شاید نقل مکان کرده باشید و پرده های خانه قدیمی با پنجره های خانه جدید تناسب نداشته باشند. شاید قرار باشد وارد خانه خود شوید و زندگی کنید و پرده یکی از چیزهای مهمی است که باید بخرید. در هر صورت آیا به دنبال پاسخ به این سوال هستید که پرده ورتیکال از کجا بخریم؟ بهترین فروشگاه پرده ورتیکال در تهران بسته به نوع پرده ای که می خواهید و در چه رنج قیمتی متفاوت است. با ما همراه باشید.

فروشگاه های معتبر پرده ورتیکال

هنگام انتخاب پرده ورتیلاین مناسب برای دیزاین خود، بدون شک به دنبال پک کامل و باکیفیتی از پرده ها جهت دیزاین کردن منزل و ست کردن کردن پرده با محیط مدنظر خود خواهید بود.

به همین دلیل ما این پست را آماده کرده‌ایم تا با دقت، بهترین نوع و مدل های پرده ورتیکال در بازار از جمله: پرده ورتیکال پذیرایی، آشپزخانه، اتاق خواب و سالن را از بین مراکز فروش و تامین کنندگان معتبر بازار انتخاب و خریداری کنید.

پرده مد نو مرکز فروش پرده در غرب تهران

فروشگاه پرده مدنو در غرب تهران با ۳۰ سال سابقه، یکی از بهترین فروشگاه های پرده و دکوراسیون داخلی می‌باشد. شما عزیزان میتوانید با مراجعه به آدرس درج شده در زیر و یا سایت https://modenohome.com به صورت آنلاین به خرید پرده ورتیکال بپردازید. همچنین این فروشگاه امکان خرید قسطی پرده ورتیکال را نیز برای مشتریان خود فراهم نموده است.

آدرس: تهران، میدان پونک مجتمع تجاری بوستان، بازارچه یاس، پلاک۹۶، فروشگاه مدنو (عادل سابق)

فروشگاه سروین دکور

سروین دکور یکی از قدیمی ترین پرده فروشی ها در تهران با بیش از یک دهه سابقه در فروش انواع پرده DK می باشد. این فروشگاه در خیابان شریعتی به یکی از بهترین فروشگاه های پخش پرده ورتیلاین در ایران تبدیل شده است. از ورود شما به سایت سروین دکور با دنیایی از تزیینات پنجره مواجه خواهید شد!

اطلاعات کامل را در مورد پرده های عمودی از Dk، وب سایت لوازم جانبی سروین دکور تهیه کنید.

فروشگاه پرده پر رنگ در شرق تهران

فروشگاه اینترنتی پرده پررنگ نیز در شرق تهران و خیابان نارمک قرار دارد. این مجموعه دارای وب سایت معرفی و فروش انواع پرده‌های مدرن و دی کی است. پرده پررنگ افتخار دارد تا تنوع کاملی از بهترین محصولات در زمینه پوشش در وپنجره را به شما مشتریان گرامی همراه با مشاوره تخصصی ارائه دهد.

اولویت ما، مشاوره تخصصی و پیشنهاد بهترین نوع پرده با توجه به شرایط نصب و نیازهای شماست.

خرید پرده ورتیکال از بهترین پرده فروشی تهران

یکی از مهم ترین و مهم ترین عوامل در چیدمان دکوراسیون منزل، استفاده از پرده های مناسب است. انتخاب نوع و جنس پرده ها بسته به کاربرد آنها در اتاق های مختلف خانه مانند اتاق نشیمن، اتاق خواب یا آشپزخانه متفاوت است. در واقع نوع کاربری فضاها باعث شده است که در تمامی قسمت های منزل، اداری، تجاری و … از انواع پرده ها استفاده شود.

از آنجایی که استفاده از پرده برای پنجره های خانه و سایر مکان ها نه تنها ظاهری زیبا و تکمیل کننده دکوراسیون دارد، بلکه باعث گرم نگه داشتن محیط و جلوگیری از مصرف بیش از حد انرژی، حفظ حریم خصوصی افراد، جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید و کاهش سردرد می شود.

در این مقاله بهترین فروشگاه پرده دی کی در تهران را به شما معرفی کردیم. با مراجعه به فروشگاه های پرده ورتیلاین می توانید پرده مورد نیاز و مورد نظر خود را تهیه کنید و تغییری اساسی در چیدمان و ظاهر محیط ایجاد کنید.