معرفی 5 سایت برتر برای خرید لباس نوزادی و بچگانه

معرفی 5 سایت برتر برای خرید لباس نوزادی و بچگانه

در دنیای شلوغ امروز بعضی از والدین به علت مشغله زیاد، فرصتی برای خرید حضوری لباس از مراکز خرید شهرشان را ندارند. اگر شما هم با چنین مسئله‌ای رو به رو هستید  قطعا از مزیت‌های فروشگاه‌های اینترنتی با خبر هستید. خرید های آنلاین علاوه بر اینکه مشکلات رفت و آمد و ترافیک و کمبود وقت را از میان برمی‌دارد، امکان مقایسه اجناس و قیمتشان را هم برای شما فراهم می‌آورد. مزیت دیگر خرید آنلاین نسبت به خرید حضوری این است که شما به راحتی می‌توانید از نظرات سایر مشتریان در مورد محصول مورد نظر خود مطلع شوید و همین امر به شما در تصمیم گیری بهتر کمک می‌کند. اما چیزی که در اینجا اهمیت دارد انتخاب بهترین سایت برای خرید آنلاین است. ما در این مقاله قصد داریم به معرفی ۵ سایت برتر برای خرید لباس نوزادی و بچگانه بپردازیم.

۱- فروشگاه اینترنتی نی‌نی شیک:

فروشگاه لباس کودک “نی‌نی شیک” یکی از بزرگترین و بهترین فروشگاه‌های اینترنتی است که فعالیت خود را به صورت رسمی از سال ۱۳۹۸ به شکل حضوری در یکی از مرکز خرید شیراز آغاز کرد. این فروشگاه با ارائه بهترین برندهای معتبر دنیا از جمله گوچی و کارترز در لباس‌های کودک و نوزادی، در تلاش است تا بر اساس انواع سلیقه‌ها، محصولات خود را به همه مردم عرضه کند و رضایت مشتریان را جلب کند. این فروشگاه محصولات شیک و متنوعی را در زمینه پوشاک نوزادی، بچگانه( پسرانه، دخترانه ) و انواع اکسسوری ارائه می کند که همگی بسیار با کیفیت و زیبا هستند. شما می توانید براساس نیاز و سلیقه خود محصول مورد نظرتان را انتخاب کنید.

این فروشگاه اینترنتی در اینستاگرام هم دنبال کننده زیادی دارد و توانسته نظر بسیاری از والدین رو جذب نماید.

مزیت “نی‌نی شیک” نسبت به سایر سایت های فروش لباس نوزادی و کودکانه تنوع محصولات و آفرهای ویژه‌ای است که در مناسبت‌های مختلف روی محصولات خود اعمال می‌کند. داشتن نماد اعتبار الکترونیک، امکان مرجوعی کالا، تغییر در نحوه ارسال و امکان خرید لباس بچه گانه مارکدار اصل از جمله مزیت های خرید از “نی‌نی شیک” می‌باشد. مطمئن باشید که پس از یک بار خرید از “نی‌نی شیک” به مشتری دائمی این فروشگاه تبدیل خواهید شد. در ادامه راه‌های ارتباطی با “نی‌نی شیک” را به شما میگوییم تا به راحتی بتوانید با روش‌های مختلف با این فروشگاه معتبر ارتباط برقرار کنید.

آدرس سایت: https://nini-shik.com/

تلفن: ۰۹۳۳۶۶۹۷۱۱۴

محصولات: انواع لباس و کفش نوزادی، دخترانه، پسرانه (شامل رامپر، سرهمی، ست مجلسی و اسپرت، لباس زمستانی و تابستانی) و انواع اکسسوری شیک و جذاب برای کودکان

این سایت یکی از پرطرفدارترین و قابل اعتمادترین سایت‌های خرید لباس نوزادی است. با ارائه مجموعه‌ای وسیع از لباس‌های نوزادی با کیفیت و  متنوع، “نی‌نی شیک” توانسته است محبوبیت بسیاری را بین والدین و فرزندانشان کسب کند.

 معرفی 5 سایت برتر برای خرید لباس نوزادی و بچگانه2

فروشگاه اینترنتی بی‌ سی ‌سی:

 یکی دیگر از بهترین فروشگاه های اینترنتی لباس کودک بی ‌سی ‌سی نام دارد. این فروشگاه به عنوان یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر سیسمونی و لباس نوزاد می‌باشد که بیش از ۴ سال تجربه در این زمینه دارد. بی سی سی با پایبندی به اصول خرید اینترنتی مانند، پرداخت در محل، ضمانت تضمین کالا، ضمانت اصل بودن کالا، ضمانت بازگشت کالا توانسته است رضایت بسیاری از مشتریان خود را کسب کند. با تمرکز بر روی طراحی‌های مدرن و جذاب، “بی سی سی” انتخابی عالی برای والدینی است که به دنبال لباس‌هایی با طرح‌های خاص برای کودکانشان هستند.

سایت :  www.bccstyle.com

تلفن: ۰۹۱۲۰۴۶۶۴۹۱

 معرفی 5 سایت برتر برای خرید لباس نوزادی و بچگانه3

۳- فروشگاه اینترنتی کارترزلند:

یکی دیگر از فروشگاه اینترنتی لباس نوزاد و کودک کارترزلند می‌باشد. کارترزلند علاوه بر ارائه لباس نوزاد و کودک، لوازم ضروری سیسمونی نوزاد مانند سرلاک خوری، بند پستانک، مسواک بچگانه،ناخن گیر نوزاد و … را  نیز در دسترس والدین قرار می‌دهد. این فروشگاه با فراهم کردن امکاناتی چون «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» توانسته است در بین فروشگاه‌های برتر لباس کودک و نوزاد جایی را به خود اختصاص دهد. یکی از مزیت‌های منحصر به فرد خرید از کارترزلند امکان تعویض دائمی می‌باشد.

آدرس سایت: https://cartersland.ir/

تلفن: ۰۲۱۷۷۸۵۰۱۹۶

آدرس: نارمک، خیابان شهید مدنی، جنب مترو فدک، مجتمع تجاری پالمیرا، طبقه همکف، پلاک ۸۹

 معرفی 5 سایت برتر برای خرید لباس نوزادی و بچگانه4

۴- فروشگاه اینترنتی دیجی استایل:

 فروشگاه پوشاک دیجی استایل یکی از بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی در زمینه پوشاک است که علاوه بر لباس‌های زنانه و مردانه، لباس‌های نوزادی و بچگانه را هم به مشتریانش عرضه می‌کند. تعداد بالای سفارشات ماهانه این فروشگاه بیانگر اعتماد و رضایت مشتریان از محصولات ارائه شده در این سایت می‌باشد. دیجی استایل علاوه بر در نظر گرفتن تنوع و کیفیت، همواره به قیمت مناسب محصولات خود نیز توجه ویژه‌ای دارد. از مزیت‌های این فرشگاه می‌توان به اصالت برند کالا، تحویل روزانه و خدمات پس از فروش عالی اشاره کرد.

آدرس سایت: https://www.digistyle.com/

تلفن: ۰۲۱۶۱۹۳۰۳۰۰

 معرفی 5 سایت برتر برای خرید لباس نوزادی و بچگانه5

۵- فروشگاه اینترنتی نی نی ماه:

فروشگاه نی نی ماه حدود ۵ سال است که فعالیت خود را در حوزه سیسمونی و لباس نوزاد آغاز کرده است و در این مدت تمام تلاش خود را بر ارائه محصولات با کیفیت ایرانی و برندهای با کیفیت خارجی گذاشته است و توانسته رضایت بسیاری از مشتریانش را جلب کند. این فروشگاه تمامی محصولات خود را به صورت آنلاین و از طریق سایت و اینستاگرام به فروش می‌رساند.

کیفیت محصولات در سیسمونی و لباس‌های نوزادی موجود در سایت نی نی ماه بسیار خوب است و استفاده از طرح‌های متنوع و زیبا برای لباس‌ها، باعث می‌شود این لباس‌ها به راحتی با هر سلیقه‌ای هماهنگ شود.

آدرس سایت: https://ninimahh.ir/

تلفن: ۰۵۱۳۳۴۰۲۴۹۶ – ۰۹۱۵۲۲۴۴۰۸۲

 معرفی 5 سایت برتر برای خرید لباس نوزادی و بچگانه6

سخن پایانی:

 به طور کلی، خرید اینترنتی، گونه‌ای از خرید است که امروزه با پیشرفت تکنولوژی توانسته تا حدود زیادی جایگزین خرید حضوری شود. این نوع خرید به افرادی که دارای مشغله زیادی هستند کمک می‌کند که بتوانند به دور از مسائلی مانند ترافیک، هزینه رفت و آمد، حمل ساک های سنگین خرید و … محصول مورد نظر خود را به راحتی از طریق مقایسه در سایت‌ها و خواندن نظرات سایر کاربران خریداری کنند. در حوزه خرید لباس نوزادی و بچگانه نیز سایت های فروشگاهی بسیاری وجود دارند که انواع لباس‌های متنوع مارک‌دار و با کیفیت را با قیمت مناسب ارائه می‌دهند. در این مقاله به معرفی ۵ سایت برتر برای خرید لباس نوزادی و بچگانه پرداختیم. این ۵ سایت به عنوان برترین گزینه‌ها برای خرید لباس نوزادی شناخته می‌شوند که هر یک با ویژگی‌ها و مزایای منحصر به فرد خود، توانسته مشتریان زیادی را جلب کند. با توجه به موارد مذکور می‌توان فروشگاه “نی‌نی شیک” را به دلیل تمرکز بر کیفیت محصولات، تنوع بالا، قیمت مناسب و خدمات عالی، به عنوان بهترین فروشگاه برای خرید لباس نوزادی و بچگانه معرفی کرد.