معمار قهرمانی ناپولی با فسخ قرارداد آماده پیوستن به یوونتوس شد

معمار قهرمانی ناپولی با فسخ قرارداد آماده پیوستن به یوونتوس شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه ناپولی و مدیرورزشی آن کریستیانو جونتولی پی از چند ماه مذاکره برای فسخ قرارداد، سرانجام به‌صورت رسمی قطعی همکاری کردند.

جونتولی ۵۱ ساله که به واسطه خریدهای مهمش برای ناپولی به‌عنوان معمار اولین قهرمانی این تیم در سری A پس از 33 ساله شناخته می‌شود، با بخشیدن دو میلیون یورو طلبی که از باشگاه داشت، توانست رضایت باشگاه ناپولی را برای فسخ دوجانبه قراردادش جلب کند.

 

از مدت‌ها پیش خبرهایی شنیده می‌شد مبنی بر اینکه جیونتولی عازم تورین خواهد بود تا قرارداد رسمی با یوونتوس ببندد. او به سبب مخالفت دلورنتیس تا الان نتوانسته است با یووه وارد مذاکره شود، اما با فسخ قرارداد، اکنون این مرد اهل توسکانی برای پیوستن به بانوی پیر آزاد است و طبق گزارش نشریات ایتالیایی، انتصاب او به‌عنوان مدیرورزشی جدید بیانکونری هفته آینده صورت خواهد گرفت.

جونتولی هشت فصل در ناپولی کار کرد و جمع حقوق باقیمانده از مدت قراردادش و پاداش‌‌های مرتبط با قهرمانی در سری A، به دو میلیون یورو می‌رسید که آنها را به دلورنتیس بخشید و در ازای آن راه خود را برای خروج از ناپولی و پیوستن به یوونتوس باز کرد. البته در این میان برخی از رسانه‌های ایتالیایی مانند نشریه کوریره دلواسپورت رقمی که جونتولی از خیر آن گذشته را 900 هزار یورو اعلام کرده‌اند.

انتهای پیام/