ملافه ثروت را روی زندگی ام پهن کردم

ملافه ثروت را روی زندگی ام پهن کردم

همه آن افراد موفق در زمینه موفقیت فردی مشترکاتی دارند. آنها به خود و تلاش های خود متکی هستند و برای رسیدن به موفقیت تمام تلاش خود را به کار می گیرند. من هم آنها را الگوی خود قرار دادم و در کسب و کارم در حوزه انواع پارچه توانستم به موفقیت و در نتیجه به ثروت برسم. در ادامه میخواهم به شما نشان دهم که چگونه در راه موفقیت و ثروت گام بردارید.

پارچه لحاف تشک عروس جدید

امروزه تنوع رنگی و مدل های پارچه ملحفه ای گلدار بسیار زیاد بوده و به راحتی می توان با رنگ دیگر وسایل آن را هماهنگ کرد. نو عروسان برای خرید پارچه لحاف تشک عروس جدید جهیزیه خود می‌توانند از فروشگاه های معتبر اقدام به خرید انواع ملحفه داشته باشند.

پارچه های ملحفه می تواند با جنس های مختلف و عرض های متفاوتی تولید شوند. این پارچه ها می توانند به صورت ساده و در رنگهای مختلفی بوده و حتی طرح های مختلفی را روی آن چاپ کرد. این منسوجان در بسیاری از موارد می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

بعضی از پارچه ها به قدری جذاب هستند که در همه ی خانه ها می توان نمونه ای از آن را پیدا کرد، پارچه چهارخانه یکی از این مدل ها بوده که به صورت ملحفه ای، رومیزی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد که زیبایی و جذابیت بسیاری دارد.

پارچه مازراتی

این دسته از پارچه ها در میان مردم کشورمان به دو نوع است که پارچه مازراتی ایرانی به دلیل کیفیت بالا و همچنین طرح و رنگ بندیهای مختلفی که داراست. نسبت به نمونه های مشابه پارچه های چینی و ترکی بسیار خوب تر و بهتر می باشد به همین منظور در میان مردم بسیار محبوب ظاهر شده است.

از آنجا که امروزه اکثر افراد این دسته از پارچه ها را خریداری می کنند به همین منظور رقابت در میان این کالا بسیار زیاد شده است و شرکت های دیگر هم تصمیم به تولید این نوع محصول نموده اند که همین مسئله سبب شده برخی از این شرکتها قیمت کالای تولیدی خود را بالاتر از گذشته ببرند.

طرح ایرانی این محصول از رنگهای مختلف بسیار زیادی برخوردار است اما خارجی آن به چند رنگ محدود خواهد شد و همچنین یکی دیگر از تفاوت میان این دو پارچه در ضخامت آن است که ایرانی آن از کیفیت و ضخامت بالایی را دارا می باشد.

پارچه کرپ کش

تنفس پذیری یکی از ویژگیهای بارز پارچه کرپ کش بوده به این دلیل که قابلیت تنفس را دارا است و پارچه کرپ ارگانیک در بین تمام انواع آن ان قابلیت وجود دارد و در برخی از موارد نیز در دمای بسیار بالا نیز این قابلیت تنفس پذیری به خوبی انجام می شود به این دلیل است که این پارچه دارای جایگاه بسیار ویژه ای قرار دارد.

کرپژورژت نوعی پارچه کرپ نازک است که می تواند از ابریشم مات یا مواد ابریشم تهیه شود و به خوبی پوشانده می شود و گاهی اوقات به آن نوعی پارچه ابریشمی نیز می گویند.