ملوان؛ تیمی برای عاشق شدن

ملوان؛ تیمی برای عاشق شدن

خبرورزشی –

اردشیر لارودی؛ ملوانی‌ها، با تکیه بر دستاوردهای تیمشان که ۲۱ گل زده است و ۶ گل خورده، هفته‌های متمادی را در حالی سپری کرده اند که در جدول لیگ یک صدرنشینند! ملوان با ۶ گل خورده، صاحب قوی ترین ساختار دفاعی است و با گل‌های نوزدهم و بیشتم و بیست و یکم که وارد دروازه شاهین بوشهر کردند، قدرت تمام کنندگی شان را هم به رخ کشیده اند! ملوان تیمی متعادل دارد!

قوی در هر سه خط

مازیار زارع و یارانش، یک تیم کاربلد و خوب درست کرده اند که بازی‌های نیم فصل راتا امروز بدون هرگونه آسیب و شکست سپری کرده اند! ملوان، تیمی است که در هر سه خط بازی، قدرتی فائق آینده دارد! ملوان خیلی سخت گل می‌خورد و از استحکام کم نظیری در خط دفاع برخوردار است! شش گل خورده در ۱۶ مسابقه! مازیار عملا مجموعه ای چغر و خوش ترکیب ساخته که از استحکامی‌مثال زدنی برخورداری دارد! برای تیمی زارع پدیدش آورده، سختگیری علیه حریف مهمترین ویژگی است که دفاع را با از دست دادن توپ شروع می‌کند! دفاع از نزدیک دروازه حریف! دفاع از بالا با پرسینگ و فشار حداکثری! با تغییر بسیار سریع حمله به دفاع و برعکس! مازیار، امیدی وافر دارد به‌هافبک‌هایش!

ملوانی متفاوت

برای ملوان، کاظمی‌با گل زنی‌هایش یک عنصر کلیدی است، اما عظیم گوگ، انبساطی، بازگیر، رستمی، بارانی، کریمی، کامیاب و رضا حیدری هم مهره‌های درجه اولی هستند که فوتبال را در کلاس بالاتری به نمایش می‌گذارند! ملوان سال ۱۴۰۰، یادآور ملوان دهه ۵۰ و ۶۰ و ۷۰ است! تیمی که از عشق قایقرانان بندرانزلی برخوردار بود! تیمی که به هنر غفور جهانی، عزیز اسپندار، علی نیاکانی، جاوید جهانگیری و نصرت ایراندوست و ناوران و میشا و فکری برخوردار بود! تیم بهمن صالح نیا! تیم ملوان که روی چمن سبز و صافی بازی می‌کند و از این حیث متفاوت است، جای ۱۰ هزار تماشاگرش را خالی می‌بیند! فوتبالی که لیاقت مردم بندر را دارد!

زوج پژمان-مازیار

از ملوان گفتن و از مازیار زارع با سپاس و تشکر یاد نکردن، ناسپاس است! و از ملوان امروزی یاد کردن و حق پژمان نوری را به جا نیاوردن هم کمال بی معرفتی است! برای ملوان، مازیار زارع یک مربی آینده دار و توانا است و نیز پژمان نوری، یک مدیر پرکار که پر تلاش است و جربزه دار و می‌داند چگوند باید ضرورت‌های تیمی را فراهم آورد!

منبع : خبرورزشی