ملی پوش هاکی روی یخ ایران به تیم «هاماربی» سوئد پیوست

ملی پوش هاکی روی یخ ایران به تیم «هاماربی» سوئد پیوست

به گزارش خبرنگار مهر، در شرایطی که زمان کوتاهی از فعالیت هاکی روی یخ بانوان ایران می گذرد، روند موفقیت هایی که برای ملی پوشان ایران رقم می خورد امیدوارکننده است که در تازه ترین اتفاق یکی از بازیکنان این تیم به لیگ سوئد پیوست.

عسل حیدری که سال بهترین گلزن لیگ اینلاین هاکی ایران بود، پس از راه‌اندازی هاکی روی یخ در این رشته هم درخشید تا به تیم ملی ایران راه پیدا کرد و با نمایش عالی در مسابقات قهرمانی آسیا که چند ماه پیش در تایلند برگزار شد، به تیم هاماربی سوئد پیوست.

تیم هاماربی از شهر استکهلم در لیگ ملی هاکی سوئد (NDHL) شرکت می‌کند که سطح دوم لیگ زنان این کشور و بخشی از یک لیگ برجسته هاکی روی یخ در سوئد و اروپا است. تیم هاکی هاماربی معمولاً در استادیوم سودرتلیژ ایسناس (Söderstadion) مسابقاتش را برگزار می‌کند.

مسابقات تیم هاماربی از پاییز در لیگ آیس هاکی این کشور آغاز می‌شود. در لیگ NDHL تیم‌ها در چهار منطقه رقابت می‌کنند که هاماربی در گروهی ۶ تیمه قرار دارد.

هاماربی در حال حاضر، برنامه‌های آماده‌سازی پیش فصل خود را سپری می‌کند و اولین مسابقه لیگ ۱۳ مهر برگزار می‌شود و حیدری یک روز بعد به تیم ملی ایران در لهستان ملحق می‌شود و پس از اتمام مسابقات تیم ملی، به سوئد باز خواهد گشت.