ممنوعیت حضور تماشاگران تیم مهمان در سالن‌های بسکتبال

ممنوعیت حضور تماشاگران تیم مهمان در سالن‌های بسکتبال

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، سازمان لیگ بسکتبال جهت برگزاری هر چه مطلوب تر مسابقات مرحله پلی آف تا فینال لیگ های برتر و دسته یک حرفه ای مصوبات ذیل را اعلام نمود و کلیه ارکان برگزاری مسابقات و تیم های شرکت کننده از شروع مرحله پلی آف موظف به اجرا و تبعیت از کلیه مفاد آن می باشند:

* حضور تماشاچیان تیم مهمان در سالن تیم میزبان ممنوع می باشد و تنها تماشاچیان تیم میزبان مجوز حضور در سالنمحل برگزاری مسابقه را خواهند داشت.

* استفاده از هرگونه بوق و شیپور در سالن مسابقه ممنوع می باشد و تماشاچیان تیم میزبان تنها می توانند از یک طبل درحین برگزاری مسابقه استفاده نمایند. در صورت هرگونه تخطی از این موضوع ، ناظر مسابقه بدون هیچگونه مداخله موظف به گزارشتخلف مربوطه بوده و کمیته انضباطی فدراسیون نیز بلافاصله پس از دریافت گزارش تصمیمات مقتضی شامل جرایم نقدی و یامحرومیت از حضور تماشاگران را اتخاذ خواهد نمود.

* در صورت بروز هرگونه بی احترامی یا فحاشی از سوی تماشاچیان به اعضای تیم مهمان یاعوامل اجرایی شامل ناظر،نماینده ،داور پس از توقف مسابقه، برای اولین و آخرین بار این موضوع را به سرپرست تیم میزبان تذکر داده و در صورت تکرار ،مسابقه از سوی سرداور و با تصمیم ناظر مسابقه خاتمه می یابد.

* هیات استان باشگاه میزبان موظف می باشد با توجه به نظر شورای تامین استان، در خصوص حضور نیروهای انتظامی وحراست به تعداد کافی اقدامات لازم را انجام داده و ناظر مسابقه را در روز قبل از مسابقه از نتیجه آن مطلع سازد.

امید است با تلاش کلیه باشگاهها، داوران و ناظران مسابقات شاهد برگزاری مسابقاتی با کیفیت و به دور از هرگونه حواشی باشیم.