مناسب ترین لباس ها مناسب افراد سایز بزرگ و چاق

مناسب ترین لباس ها مناسب افراد سایز بزرگ و چاق

خرید لباس یکی از دل‌انگیزترین کارهایی است که می‌تواند برای تمامی افراد وجود داشته باشد و همین امر باعث شده است که روانشناسان خرید لباس را به افرادی که به دنبال تجربه شادی هستند، توصیه نمایند. اما برخی افراد از این شکایت دارند که سایزشان بزرگ است و به‌راحتی نمی‌توانند لباس‌های دلخواه خود را تهیه کنند. به‌طور مثال، ممکن است آن‌ها به دنبال بلوز سایز بزرگ مردانه و یا بارانی سایز بزرگ مردانه باشند. در هر صورت، کسانی که سایزشان بزرگ است، باید در خرید لباس به برخی از موارد توجه داشته باشند.

انتخاب رنگ‌های تیره‌تر

زمانی که صحبت از خرید لباس‌هایی می‌شود که سایزشان بزرگ است، مانند بارانی سایز بزرگ و یا بلوز سایز بزرگ، بهتر است به مسئله رنگ توجه داشته باشیم. شاید این مسئله در ابتدا به چشم نیاید، اما باید بدانید رنگ یکی از مهمترین موضوعاتی است که باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشید. در غیر اینصورت، لباسی که خریداری می‌کنید، هرگز برای شما مناسب نخواهد بود.

با توجه به رهنمودهای طراحان مد مشخص گردیده است کسانی که سایزشان بزرگ است، باید به سراغ رنگ‌های تیره‌تر بروند و از پوشیدن رنگ‌های روشن خودداری کنند. دلایل، متفاوتی در پس این انتخاب وجود دارد. مهمترین دلیلی که توصیه می‌شود افرادی که سایزشان بزرگ است، به سراغ رنگ‌های تیره بروند، عدم نشان دادن برجستگی‌های بدن است. زمانی که این افراد از رنگ‌های روشن استفاده می‌کنند، باعث می‌شود که بدنشان برجسته‌تر نشان داده شود و این مسئله می‌تواند حس بدی را در آن‌ها به وجود بیاورد. استفاده از رنگ‌های تیره بسیار مهم است و باعث می‌شود که افراد بتوانند حس خوبی را در زمان خرید لباس تجربه کنند و از خرید خود رضایت زیادی داشته باشند.

آیا هرگز نمی‌توانم از لباس‌های رنگ روشن استفاده کنم؟

توصیه‌ای که در اینجا با شما در میان گذاشتیم، هرگز بدین معنا نیست که شما نمی‌توانید از لباس‌هایی با رنگ روشن استفاده کنید. زیرا این مسئله ممکن است شما را نگران و یا افسرده کند. بهتر است بدانید این توصیه بدین معنا است که شما باید بیشتر باید به سمت استفاده از لباس‌های تیره متمایل باشد. اما به‌طور کلی، در‌صورتی‌که تمایل دارید از لباس‌های رنگ روشن استفاده کنید، می‌توانید لباس‌های روشن را زیر بپوشید و سپس لباس‌هایی را که تیره هستند، روی لباس به تن کنید. این موضوع به شما کمک می‌کند هم از لباس‌های رنگ روشن که مورد علاقه‌تان است استفاده کنید و هم می‌توانید استایل خاص خود را حفظ کنید.

عدم انتخاب پارچه ضخیم

مسئله دیگری که در زمان خرید لباس‌های بزرگ ازجمله پافر سایز بزرگ مردانه و یا جلیقه سایز بزرگ مردانه باید به آن توجه شود، انتخاب پارچه ضخیم است. بهتر است بدانید که پارچه‌های نازک و یا پارچه‌هایی که ضخامت زیادی ندارند، به‌راحتی روی تن می‌نشینند و این مسئله برای افرادی که وزنشان زیاد است، اهمیت زیادی دارد. همچنین، باید بدانید پارچه‌های ضخیم باعث می‌شوند که بدن برجسته‌تر به نظر برسد و این مسئله می‌تواند مشکلات زیادی را برای افراد ایجاد کند.

مسئله دیگری نیز وجود دارد که همواره توصیه می‌شود کسانی که سایزشان بزرگ است، به سراغ پارچه‌های ضخیم نروند. افرادی که کمی اضافه وزن دارند، معمولاً زودتر از دیگران عرق می‌کنند و احساس می‌کنند که محیط گرم است. اگر این افراد از پارچه‌های ضخیم استفاده نمایند، لباس‌ها به تنشان می‌چسبد و باعث می‌شود که احساس گرما داشته باشند. این امر می‌تواند حس کلافگی را در آن‌ها افزایش دهد و دیگر احساس راحتی در لباس خود نخواهند داشت. بهتر است بدانید احساس راحتی در لباس یکی از مهمترین مواردی است که در زمان خرید لباس باید مدنظر قرار گیرد. در غیر اینصورت، شما به‌عنوان استفاده کننده هرگز حس خوبی به آن لباس نخواهید داشت و به زودی استفاده از آن را کنار می‌گذارید.

استفاده از پترن راه‌راه

ازجمله مواردی که توصیه می‌شود در زمان خرید لباس‌هایی که سایزشان بزرگ است (ازجمله پافر سایز بزرگ مردانه و جلیقه سایز بزرگ مردانه) به آن توجه داشته باشید، پترنی است که در لباس‌ها به‌کار رفته است. یکی از پترن‌هایی که باعث می‌شود افراد وزن بالا، زیباتر و جذاب‌تر به نظر برسند، استفاده از پترن راه‌راه است. این پترن باعث می‌شود که افراد کشیده به نظر برسند و در نتیجه تا حدود زیادی وزن بالا در لباس نشان داده نمی‌شود و این مسئله بسیار مهم است.

شاید برایتان جالب باشد که این افراد هرگز نباید از لباس‌هایی با یقه گرد استفاده کنند و لباس‌هایی که یقه وی شکل دارند، برای این افراد بهتر است و باعث می‌شود که جذاب‌تر به نظر برسند. به‌طور کلی، شاید این نکات در ابتدا برای شما بی‌اهمیت باشد، اما باید بدانید همین نکات بسیار کوچک باعث می‌شود که شما حس بهتری داشته باشید و این مسئله می‌تواند بر تیپ شما اثرات زیادی داشته باشد که بسیار مهم است.

استفاده از لباس‌های کمر دار

افرادی که سایزشان بزرگ است باید به استفاده از لباس‌های کمردار توجه داشته باشند. این مسئله باعث می‌شود که کمی فرورفتگی در هیکل آن‌ها ایجاد شود و در نتیجه لاغتر به‌نظر می‌رسند. هر چقدر بیشتر بتوانید به این موارد پایبند باشید، به همان اندازه استایل خود را بسیار جذاب‌تر خواهید کرد و این دقیقاً همان چیزی است که شما به آن نیاز دارید. تلاش کنید کمری را که روی لباس خود به‌کار می‌برید، رنگی متضاد با رنگ لباستان داشته باشد که به‌عنوان یک المان زیبا در نظر گرفته شود.

برای خرید لباس سایز بزرگ به کجا مراجعه کنیم؟

دراین مقاله تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد خرید لباس‌هایی که سایزشان بزرگ است در اختیار شما قرار دهیم. کسانی که وزن بالایی دارند بهتر است از لباس‌هایی که رنگشان روشن است استفاده نکنند. پترن‌های راه‌راه بهترین گزینه برای این افراد به شمار می‌رود. همچنین، استفاده از کمر روی لباس باعث می‌شود که این افراد لاغرتر به نظر برسند. اگر به دنبال مرکزی برای خرید بلوز سایز بزرگ مردانه، بارانی سایز بزرگ مردانه و … هستید، می‌توانید به فروشگاه سایز بزرگ ۴۰۳۰ وارد شوید و از خدمات و تنوع بالای اجناس این فروشگاه در ارائه لباس‌های بزرگ بهره‌مند گردید.