من در سن کم با سیر ثروتمند شدم

من در سن کم با سیر ثروتمند شدم

با وارد شدن به دنیای تجارت سیر بعد از ۲ ماه تلاش بی وقفه با تلاش و پشتکار فروان توانستم محصولم را به سراسر ایران صادر کنم و میلیونرشوم .

سیر خشک در بارداری

ترکیبات بسیار فعال موجود در سیر خشک در بارداری می تواند بسیار مفید باشد اما نباید در مصرف آن افراط کرد. مصرف متعادل آن در دوران بارداری به سلامت مادر و جنین کمک میکند. هم چنین به دلیل خواص ضد باکتریایی که دارد  میتواند در درمان سرفه مفید بوده و به عنوان یک  ضد حساسیت قوی بسیار قوی عمل کند.

خوردن آن به درمان  بیماری های تنفسی و ریوی مانند آسم بسیار کمک میکند. تا زمانی که آن را به طور منظم و با احتیاط مصرف کنید دچار هیچگونه عارضه ناشی از آن در طول دوران بارداری نخواهید شد.

میزان مقدار مصرفی آن را باید پزشک تعیین کند. طبقه گفته موسسات پزشکی معتبر، یک وعده مصرف سیر خشک که تقریبا دو قاشق غذاخوری می شود، حاوی ۱.۱ میلی گرم آهن است برای مردان ۱۴% و برای زنان ۶%  از نیاز روزانه آهن توصیه شده را تامین می کند.

سیر خشک به افزایش دریافت آهن بسیار کمک میکند. آهن نقش بسیار مهمی در حمایت از یک سبک زندگی خوب ایفا می کند. باعث افزایش تولید انرژی می شود که به بافت های شما کمک میکند تا به سوخت مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.

سیر سیاه

استفاده از سیر سیاه برای سلامتی مفید بوده قیمت سیر سیاه در اصفهان می بایست از طریق میادین میوه و تره بار مراجعه کرده و یا از طریق وبسایت اینترنتی مجموعه ما اقدام خرید نمایید وسیر سیاه حاوی دو برابر آنتی اکسیدان نسبت به سیر معمولی دارد به دلیل وجود ترکیب بیشتر قیمت بالاتری دارد که موارد استفاده از سیر سیاه در سس سالاد و مارن سس و غذا حتی در دسر می باشد.

در کشور ما محصول سیر سیاه با کیفیت بالایی تولید می شوند و اطمینان حاصل کنیم که هر دسته با استانداردهای بالای کیفیت و طعم ما مطابقت دارد وما آن را برای بهترین طعم ممکن آهسته می کنیم فرآیند ما ۱۲۰ روز طول می کشد تا برای هر دسته از محصول تمام شود سیر سیاه ما تایید بدون نگهدارنده ۱۰۰٪ طبیعی و افراد گیاهخوار طرفداران آن هستند.

سیر سیاه در کشور ایران متعهد به تولید محصولات غذایی با کیفیت بالا با تاکید بر ایمنی مواد غذایی و روشهای پایدار است که ما محصولاتی را برای خانواده ها و صنایع غذایی توسعه می دهیم که گزینه های سالم و منحصر به فرد را پرورش می دهد.

سیر خام ناشتا

همچنین به عنوان آنتی بیوتیکی قوی به بیماری های پوستی مانند زخم های سرد و بثورات پوستی کمک میکند. سیر خام ناشتا از پوست در برابر اشعه ماورا بنفش محافظت میکند و کسانی که میخواهند دیر تر پیر شوند خوردن سیر پیری را به تاخیر می اندازد.

اگر میخواهید رژیم بگیرید سیر مصرف نمایید چرا که سیر خام در رژیم لاغری موثر است. سیر از مشکلات زیادی پیشگیری میکند مانند ریزش مو که خیلی ها ازاین موضوع رنج میبرند و به دنبال درمان مناسبی میگردند.

همچنین به مردانی دچار معضلات جنسی هستند خوردن سیر به افزایش میل شدید جنسی کمک شایانی میکند.سیر خام پتانسیل ضد سرطانی دارد و از پیشرفت تومور به خصوص تومور سرطان پستان جلوگیری میکند. فیبر موجود در سیر موجب سوخت و ساز بیشتر چربی ها میشود که به لاغری و کاهش وزن کمک میکند.