«مهدی هاشمی‌نسب» مربی تیم فوتبال استقلال شد

«مهدی هاشمی‌نسب» مربی تیم فوتبال استقلال شد

به گزارش خبرنگار مهر، پس از آنکه جواد نکونام به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال انتخاب شد، مهدی هاشمی نسب که در چند سال مربیگری نکونام یکی از دستیاران وی بود، نتوانست به کادر فنی استقلال اضافه شود.

در این مدت حرف و حدیث زیادی پیرامون این موضوع مطرح شد و حاشیه هایی را هم برای باشگاه استقلال به وجود آورد اما در نهایت امروز پنجشنبه از سوی باشگاه استقلال اعلام شد که « مهدی هاشمی‌نسب پیشکسوت باشگاه استقلال پس از جلسه با علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال، قرارداد خود را به عنوان مربی استقلال امضا کرد.»

مهدی هاشمی نسب که با تیم پارس خودرو فوتبالش را شروع کرد و با تیم کوپتداق ترکمنستان پیشرفت خود در فوتبال ایران را آغاز کرد، چند سال برای پرسپولیس بازی کرد و در اکثر دربی های تهران به استقلال گل زد اما به دنبال اتفاقاتی که بین او و علی پروین رخ داد در اتفاقی کم سابقه و با رقمی نجومی در آن زمان از پرسپولیس به استقلال رفت و عنوان یاغی فوتبال ایران را به خود اختصاص داد.

هاشمی نسب پس از آنکه با پیراهن استقلال دروازه احمدرضا عابدزاده را باز کرد و به تیم سابقش گل زد، کنار زمین غش کرد و تعویض شد اما پس از آن نتوانست در استقلال درخششی که در پرسپولیس داشت را تکرار کند.

مدافع سابق تیم ملی فوتبال ایران چند سالی است که وارد عرصه مربیگری شده و در کنار جواد نکونام در کادر فنی تیم فولاد خوزستان حضور داشت.