مورایس: بازیکنان وظایف خود را درست انجام دادند/رضاییان بهترین است

مورایس: بازیکنان وظایف خود را درست انجام دادند/رضاییان بهترین است

به گزارش خبرنگار مهر، «ژوزه مورایس» در نشست خبری پس از دیدار با نیروی هوایی عراق اظهار داشت: به بازیکنان هر دو تیم تبریک می گویم، تیمی که در این سطح از رقابت‌ها حضور دارد مثل نیروی هوایی عراق با کیفیت هستند.

او ادامه داد: می‌خواهم از رامین رضائیان بابت عملکرد خوبی که داشت، تشکر کنم. او کیفیت خود را نه تنها در سپاهان بلکه در تیم ملی ایران هم نشان داده است.

مورایس در خصوص برتری سپاهان با ۹ بازیکن گفت: تمامی بازیکنانی که در زمین حضور داشتند از کیفیت بالایی برخوردار بودند. وقتی دو بازیکن در زمین نداری کار بسیار سخت می‌شود و بازیکنان سپاهان بسیار حرفه‌ای عمل کردند و وظایف خود را به درستی انجام دادند. از آنها تشکر می‌کنم و خوشحالم که مزد زحمات خود را گرفتند.

سرمربی سپاهان در ارتباط با تغییر پست محمد کریمی هافبک سپاهان در این دیدار بیان کرد: ما بر اساس کیفیت تیم حریف، تفکرات خود را در زمین اجرا می‌کنیم. کریمی هم کیفیت خود را نشان داد و عملکرد خوبی داشت و موقعیت‌های خطرناکی هم روی دروازه نیروی هوایی خلق کرد.

او در خصوص شانس سپاهان برای صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا گفت: بازی با نیروی هوایی برای ما تمام شد و از الان تمرکز خود را به دیدارهای باقی مانده خود خواهیم گذاشت. الاتحاد به این دلیل نسبت به ما برتری دارد که ۳ امتیاز بیشتر گرفته‌اند شاید اگر بازی ما در مقابل الاتحاد برگزار می‌شد اکنون جایگاه ما با آنها در جدول تغییر می‌کرد.

مورایس افزود: باید الاتحاد را آنالیز کنیم و با تمرکز به مصاف این تیم در جده برویم. اگر بهترین عملکرد خود را در آن دیدار داشته باشیم مسلماً خوشحال از زمین خارج خواهیم شد.

سرمربی سپاهان در پایان گفت: برای تیم پرسپولیس هم در دیدار برابر الدحیل قطر آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم هر دو تیم (سپاهان و پرسپولیس) به مرحله حذفی صعود کنند تا ایران در این مرحله صاحب دو نماینده باشد.