می خواهم کسب و کار خودم را راه اندازی کنم

می خواهم کسب و کار خودم را راه اندازی کنم

این روزها برای اینکه بخواهیم کاری برای خود داشته باشیم دیگر نیاز به هزینه های بالا برای گرفتن مغازه و اجاره آن نخواهیم داشت، با کمی آشنایی با اینترنت و داشتن گوشی و کامپیوتر می توان به راحتی کسب درآمد کرد، فقط باید راهش را بلد بااشیم.

لوله پلیکا برق

مقاومت و دوام بسیار بالای انواع لوله پلیکا برق در برابر نم و رطوبت ساختمان و دیوارها، یکی از مهم ترین ویژگیها و مزیتهای این محصول است که موجب شده سیم و کابلی که درون لوله ها قرار می گیرند به هیچ عنوان آسیب نبینند و تا سالهای سال به همان کیفیت روزهای اول باقی بمانند.

لوله خرطومی استیل

می توان گفت که کامل ترین داکت برای منتقل کردن هوا لوله خرطومی استیل الاستومری می باشد که دارای عایق صوتی و حرارتی در بین لوله های دیگر است. قطرهای لوله های خرطومی الاستومری در اندازه های ۱۰، ۱۵، ۲۰، ۲۵، ۳۰، ۳۵ و ۴۰ سانتی متر می باشد. لوله های خرطومی الاستومری از سه لایه تشکیل می شود که لایه داخلی و بیرونی متشکل از فویل آلومینیومی لمینت شده می باشد.

ایزوگام دولایه فویلدار

وقتی نام ایزوگام به گوش شما می خورد اولین چیزی که در ذهن شما تداعی می شود عایق بندی پشت بام است اما بهتر است بدانید ایزوگام دو لایه فویلدارعایق بندی رطوبتی تنها محدود به پشت بام ساختمانها نشده و در بسیاری موارد از عایق بندی رطوبتی سرویسهای بهداشتی گرفته تا عایق بندی باتری موتور خودرو با استفاده از ایزوگام صورت می گیرد.