نباید یزدانی و کامران را به حاشیه ببریم/ کادر فنی تصمیم می‌گیرد

نباید یزدانی و کامران را به حاشیه ببریم/ کادر فنی تصمیم می‌گیرد

مراد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره برگزاری انتخابی تیم ملی بین حسن یزدانی و کامران قاسمپور گفت: به نظرم صحبت از این مسایل الان به صلاح نیست. حسن یزدانی کتفش را جراحی کرد و آرام آرام تمرینات را شروع کرده و قرار است اردیبهشت ماه به اردوی تیم ملی ملحق شود. از آن طرف سرمربی تیم اعلام کرده تا اردیبهشت ماه باید صبر کنیم تا یزدانی تمریناتش را شروع کند و آن وقت برای وزن ۸۶ کیلوگرم تصمیم بگیریم.

وی گفت: به نظرم تمامی این صحبت‌ها اصلاً منطقی نیست و در این شرایط حواشی را زیاد می‌کند و این موضوع به نفع کشتی نیست. همه ما باید منتظر باشیم تا اردیبهشت ماه حسن یزدانی روی تشک بیاید و شرایطش را کادر فنی ارزیابی کنند و آن وقت یک تصمیم نهایی را بگیرد که یا به یک تورنمنت اعزام شوند یا همه نفرات اعزام شوند. باید صبور باشیم و این صحبت‌ها هیچ سودی برای کشتی آزاد ندارد.

کارشناس کشتی ایران گفت: باید شرایط حسن از سوی کادر فنی بررسی شود و آن وقت با توجه به آن تصمیم گرفته شود. الان کامران قاسم پور هم در اردوی تیم ملی است و یزدانی هم اردیبهشت ملحق می‌شود. خدا را شکر شرایط حسن خیلی خوب است، تمریناتش را منظم انجام می‌دهد. حتی الان تمرینات دستش را هم انجام داده و روی کتفش تمرینات بدنسازی را انجام می‌دهد.

محمدی در مورد برگزاری انتخابی بین حسن یزدانی و کامران قاسمپور گفت: کشتی‌گیران براساس یک فریند وارد چرخه انتخابی تیم ملی می‌شوند، اما در مورد وزن ۸۶ کیلوگرم نمی‌دانم تصمیم کادر فنی چه برنامه‌ای داشتند. اما با همه این شرایط باید صبر کنیم. حسن و کامران هر دو همشهری هم هستند. این خوب نیست که مربیان این دو مصاحبه می‌کنند و باعث ایجاد حواشی می‌شوند.

کارشناس کشتی آزاد گفت: باید اجازه بدهند این دو کشتی‌گیر کار خودشان را انجام بدهند. اگر صلاح به برگزاری انتخابی یا انتصابی باشد باید کادر فنی تصمیم بگیرد، اگر هم قرار باشد به یک تورنمنت اعزام شوند باز هم تصمیم گیرنده کادر فنی است. ما نباید آرامش کشتی‌گیران را به هم بزنیم.