نحوه خرید اینترنتی کوسن

نحوه خرید اینترنتی کوسن

نحوه خرید اینترنتی کوسن

کوسن یا بالشتک‌های مخصوص مبل، از جمله مهم‌ترین لوازم دکوراسیون خانگی محسوب می‌شوند. بیشتر افراد هیچ توجهی به نوع کوسن مبل خود ندارند؛ زیرا تصور آن‌ها این است که این محصولات تغییر خاصی در دکوراسیون یک خانه ایجاد نمی‌کنند. باید بدانید این دیدگاه کاملا اشتباه است. انتخاب درست بالشتک‌های مبل، علاوه‌براینکه به مبل‌ها روح می‌بخشد، موجب زیبایی کل فضای منزل هم می‌شود. اگر شما هم به خرید محصولات اینترنتی علاقه دارید، این مطلب کاملا مناسب‌تان است؛ زیرا قصد داریم نکات خرید آنلاین کوسن را در این مقاله بیان کنیم تا بهترین انتخاب‌ها را داشته باشید.

در خرید آنلاین کوسن چه نکاتی را به خاطر داشته باشیم؟

خرید کوسن آنلاین، یکی از راحت‌ترین روش‌ها برای خرید محصولات خانگی است؛ اما در همین حین، باید مواردی را در نظر داشت تا از خرید خود راضی باشید. در ادامه، نکاتی که در خرید آنلاین کوسن باید به آن‌ها توجه داشته باشید را بیان می‌کنیم:

شکل آن را مشخص کنید

بالشتک‌های مخصوص مبل، در یک شکل مشخص تولید نمی‌شوند؛ البته تا چندسال پیش تنها طرح مرسوم این محصولات، مربع شکل بود؛ اما این موضوع کاملا تغییر کرده است. در حال حاضر کوسن مبل در شکل و ابعاد گوناگونی تولید می‌شود؛ برای مثال طرح‌های مستطیلی، مربعی، دایره‌ای، استوانه‌ای و … یکی از انواع آن است. مهم‌ترین نکته در انتخاب شکل بالشتک، طرح مبل است. محصولی که در نهایت خریداری می‌کنید، باید با مبل‌تان سازگار باشد. بالشتک‌های مربع شکل اغلب با هر مبلمانی سازگار هستند؛ با این حال شما می‌توانید برای تغییر بیشتر دکوراسیون منزلتان، از طرح‌های گوناگونی استفاده کنید.

یک‌سری از بالشتک‌ها نیز به شکل‌های فانتزی (برای مثال به صورت ابر، خورشید و …) تولید می‌شوند. این محصولات اغلب برای تزئین اتاق کودک گزینه مناسبی هستند.

سایز بالشتک

دومین نکته در خرید آنلاین کوسن، سایز آن است. برای تعیین سایز مناسب نیز ابتدا باید به اندازه مبل‌های خود توجه کنید. موضوعات دیگری مانند، هدف خرید نیز در سایز بالشتک‌ها تاثیر می‌گذارد؛ برای مثال هدف راحتی یا هدف زیبایی می‌تواند سایز کوسن را تغییر دهد.

برای اینکه بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید، ابتدا سایز مبل را در نظر بگیرید. اغلب بالشتک‌ها در اندازه ۳۰ در ۳۰، ۴۰ در ۴۰، ۴۵ در ۴۵ و ۶۰ در ۶۰ تولید می‌شوند؛ حال شما باید تصمیم بگیرید که کدام سایز با دکوراسیون خانه و مبل‌تان هم‌خوانی دارد.

رنگ

نکته سوم در خرید آنلاین کوسن، رنگ آن است. اهمیت رنگ از سایز و طرح نیز بالاتر است و متاسفانه اغلب افراد به این موضوع توجهی ندارند. نکته دیگر اینکه، رنگ بالشتک‌ها علاوه بر مبل باید با سایر وسایل موجود در محیط نیز سازگار باشد؛ یعنی شما علاوه بر رنگ مبل، باید به موارد دیگری چون رنگ تابلو‌ها، پرده، فرش، حتی گلدان و … توجه کنید و در نهایت یک بالشتک بخرید! شاید این موضوع کمی سخت به نظر برسد؛ اما با کمی دقت و مطالعه درباره رنگ‌ها، می‌توانید انتخاب مناسبی داشته باشید. اگر هم انجام این کار برایتان خیلی سخت است، می‌توانید با یک متخصص دکوراسیون خانه مشورت کنید.

در مبل‌هایی که به رنگ خنثی (رنگ‌های طوسی، سفید و …) هستند، انتخاب رنگ بالشتک راحت‌تر است؛ زیرا هر ترکیب رنگی با رنگ‌های خنثی ست می‌شود. جالب است بدانید بعضی‌ افراد از این نکته به عنوان یک ترفند استفاده می‌کنند. آن‌ها یک دست مبل به رنگ خنثی می‌خرند و هرچند وقت یکبار با تغییر رنگ بالشتک‌ها، به دکوراسیون محیط، تنوع می‌بخشند.

تعداد

موضوع مهم دیگری که باید در خرید آنلاین کوسن در نظر داشته باشید، تعداد آن‌هاست. تعداد بالشتک‌ها با توجه به فضای کاناپه مشخص می‌شود؛ برای مثال کاناپه ۶ نفره تا ۳ عدد و کاناپه‌های ۳ نفره تا ۲ بالشتک نیاز دارند. به خاطر داشته باشید شلوغ کردن فضای کاناپه هیچ زیبایی ندارد؛ به خصوص اگر سایز بالشتک‌ها بزرگ باشد. عده‌ای از افراد برای مبل‌های تک‌نفره خود نیز، یک بالشتک مخصوص می‌خرند که این روش اصلا پیشنهاد نمی‌شود. با انجام این کار، تنها محیط خانه را آشفته و شلوغ نشان می‌دهید.

مواد تشکیل‌دهنده

جنس بالشتک‌‌ها نیز اهمیت زیادی دارد؛ زیرا در خرید اینترنتی کوسن، مشتری به محصول نهایی دسترسی ندارد و باید از قبل از جنس آن آگاه شود. آگاهی از مواد تشکیل‌دهنده مواد داخلی، به شما کمک می‌کند، کیفیت محصول مورد نظر خود را بسنجید. برای تولید بالشتک‌ها، از جنس‌های مختلفی مانند فوم سویا، فوم لاتکس، کرک و پر، پنبه، پلی‌استر، فیبر و … استفاده می‌کنند. هر یک از این موارد نیز مزایا و معایب خاص خود را دارند. بهتر است مشتری از قبل درباره جنس مختلف محصولات مطالعه کند تا بهترین انتخاب را داشته باشد.

یک فروشگاه اینترنتی خوب چه ویژگی‌هایی دارد؟

حالا که نکات خرید آنلاین کوسن را برایتان ذکر کردیم، بهتر است با ویژگی‌های یک فروشگاه اینترنتی مناسب هم آشنا شوید، تا انتخاب نهایی بهتری داشته باشید.

تنوع کالا

فروشگاه‌های اینترنتی مناسب، کالاهای متنوعی را به مشتریان ارائه می‌دهند؛ درست ماننده مغازه‌های سنتی که انواع محصولات در آن‌ها وجود دارد. اگر می‌خواهید برای کاناپه خانه خود بالشتک بخرید، باید به سراغ فروشگاهی بروید که محصولات مختلفی در سایز و اندازه و رنگ گوناگون را تامین می‌کند، به این صورت مشتری نیز انتخاب راحت‌تری دارد.

پشتیبانی عالی

نکته دیگر در انتخاب فروشگاه اینترنتی مناسب، پشتیبانی است. سایت‌های فروش مانند مغازه‌های سنتی نیستند که همیشه یک فروشنده در دسترس داشته باشند. اغلب مشتری‌هایی که به صورت آنلاین خرید می‌کنند، دائما از نحوه پشتیبانی سایت‌های مورد نظرشان شکایت دارند. فروشگاه‌های اینترنتی نباید بعد از خرید، مشتری را به حال خودش رها کند؛ بلکه باید همیشه پاسخگوی نیاز آن‌ها باشد؛ به این صورت مشتریان نیز برای خرید دوباره از این فروشگاه اشتیاق بیشتری دارند. پیشنهاد خرید کوسن به صورت آنلاین برای همه مناسب نیست؛ زیرا اغلب افراد نمی‌دانند کدام فروشگاه، پشتیبانی بهتری دارد و در نهایت با انتخاب‌های نادرست، دکوراسیون خانه خود را بهم می‌ریزند.

قیمت مناسب

فروشگاه اینترنتی مناسب است که بتواند محصولات را با قیمتی پایین‌تر از فروشگاه‌های سنتی به مشتریان ارائه کند. اغلب مشتری‌ها به دلیل دسترسی راحت و قیمت کم‌تر فروشگاه‌های آنلاین، به سراغ آن‌ها می‌روند؛ اما اگر قرار باشد یک سایت، محصولاتی با قیمت و کیفیت مشابه بیرون عرضه کند، مشتری انگیزه خود را برای خرید از دست می‌دهد. فروشگاه آنلاین آرتنیس یکی از گزینه‌های عالی برای خرید انواع بالشتک مبل با قیمت‌هایی بسیار مقرون‌به‌صرفه به شمار می‌رود.

روش پرداخت آسان

بسیاری از مشتریان به خاطر روش پرداخت پیچیده فروشگاه‌های آنلاین، از خرید خود منصرف می‌شوند! یک سایت خرید آنلاین باید به گونه‌ای طراحی شود که حتی مشتریان ناآشنا به فضای وب نیز، به راحتی بتوانند خرید خود را ثبت کنند. با این راهکار، به صورت قطعی مشتریان بیش از پیش خواهند شد.

آرتنیس گالری بهترین مرکز خرید انواع کوسن

بهترین پیشنهاد ما به شما برای خرید آنلاین کوسن، آرتنیس گالری است. گالری آرتنیس با ۲۰ سال تجربه در زمینه فروش انواع محصولات جانبی مبل، مانند بالشتک و رویه مبل و … به یکی از بهترین فروشگاه‌های اینترنتی در این زمینه تبدیل شده است. تنوع محصولات سایت آرتنیس بسیار بالاست و مشتریان می‌توانند محصول مورد نظر خود را به سادگی در آن پیدا و خرید کنند. پشتیبانان این مجموعه نیز همیشه آماده پاسخگویی به مشتریان هستند، تنها کافی است افراد سوالات خود را از آن‌ها بپرسند. اگر نمی‌دانید چه محصولی مناسب دکوراسیون خانه شماست، می‌توانید از قبل با پشتیبانان مجموعه آرتنیس مشورت کنید تا بهترین خرید را داشته باشید.