نویدکیا: به انرژی جدید در سپاهان نیاز است

نویدکیا: به انرژی جدید در سپاهان نیاز است

به گزارش خبرنگار مهر، محرم نویدکیا، سرمربی تیم فوتبال سپاهان عصر چهارشنبه پس از تساوی بدون گل بازی سپاهان و ذوب‌آهن در هفته نوزدهم لیگ برتر و در نشست خبری پس از این بازی، اظهار داشت: ذوب‌آهن علاقه‌مند بود که ساختار دفاعی خوبی داشته باشد و حتی مساوی در این بازی برای آنها مورد قبول بود. سعی کردیم تا جایی که ممکن است از فضاهای ایجاد شده خوب استفاده کنیم.

وی ادامه داد: در نیمه اول موقعیت‌های نصفه و نیمه‌ای داشتیم و در نیمه دوم سعی کردیم گردش توپ و پرس بیشتری داشته باشیم و از هافبک‌ها و خط دفاعی حریف توپ بگیریم. دو سه موقعیت فوق‌العاده خوب داشتیم و دیگر نمی‌دانم چه بگویم. وقتی توپ‌ها از فاصله ۱۰ متری یا پنج متری گل نمی‌شود، دیگر کاری از دستم برنمی‌آید. فکر و برنامه‌ریزی می‌کنم ولی این وضعیت برای من جای سوال دارد و شرایط خوبی نیست.

سرمربی سپاهان افزود: می‌دانم هواداران ناراحت هستند، خود من نیز ناراحتم. از روزی که وارد باشگاه شدم سعی کردم تیم ساختار و روند خوب و باثباتی در فازهای دفاعی و هجومی داشته باشد و فوتبال خوبی ارائه دهد. متأسفانه نتایج ما شکلی نیست که من بتوانم از نوع بازی و تیمم دفاعم کنم و باید قبول کنیم که نتیجه هم نیاز است و ما در نتیجه‌گیری خوب نبودیم. امیدوارم باشگاه تصمیم خوبی بگیرد، فکر می‌کنم که از الان به بعد به انرژی جدید در تیم نیاز است.

نویدکیا تاکید کرد: امیدوارم باشگاه قبول کند و اجازه دهد من کنار بروم و نفر دیگری به تیم اضافه شود. برای من سخت است، زیرا بخاطر مسائل مالی یا رزومه به سپاهان نیامدم. خواهش دارم هر کس دیگری به باشگاه وارد شد اجازه دهند شرایط تیم به ثبات برسد. سال‌های زیادی است که تیم شرایط خوبی نداشته و در درجه اول باید به ثبات برسد و هر سال بتواند جز سه تیم اول باشد و جام باشگاه‌های آسیا شرکت کند و سپس قهرمانی را کسب کند.

وی گفت: تیم سپاهان حق دارد همیشه برای قهرمانی مبارزه کند، اما فشار روی بازیکن و کادر فنی نباید بیش از حد باشد. امیدوارم هرکسی که می‌آید باشگاه و هواداران اجازه دهند با ثبات کار خود را ارائه دهد. اگر باشگاه جز چهار تیم اول باشد به مرور زمان قهرمانی هم به دست می‌آید.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه «از همه کسانی که در این ۴۹ هفته کاری من در سپاهان به من کمک کردند ممنونم» تصریح کرد: منصفانه باید از آقای عظیمیان، مدیرعامل سابق و آقای طیب‌نیا، مدیرعامل فعلی کارخانه که از من حمایت کردند تشکر کنم. از هیأت مدیره و آقای ساکت که مانند یک برادر بزرگ‌تر در کنار من بودند تشکر می‌کنم. دلم می‌خواست تا آنجایی که می‌خواستم به تیم کمک کنم، اما الان نیاز می‌دانم که یک نفر جدید به تیم اضافه شود و سپاهان راه خود را بهتر طی کند.

نویدکیا اظهار داشت: برای من دیدن اینکه هواداران انقدر ناراحت هستند و اذیت می‌شوند سخت است. شاید خیلی‌ها بگویند که تیمت سوم جدول است و ۱۱ بازی باقی مانده و اگر سهمیه بگیری طبق قراردادت یعنی کارت را درست انجام دادی، اما واقعیت این است که ناراحتی هواداران برای من که عمرم را در این باشگاه گذراندم سخت است. حس اینکه هواداران اذیت می‌شوند، برای من غیر قابل تحمل است. امیدوارم باشگاه مسیر خوبی را انتخاب و هواداران نیز حمایت کنند.

وی گفت: باشگاه، هیأت مدیره و هواداران هیچگاه روی من فشاری نیاوردند و من خودم روی خودم فشار می‌آورم. تحمل دیدن اینکه هواداران بابت تیم ناراحت باشند برای من سخت است. دنبال بهانه آوردن نیستم و همه چیز خوب بود، تیم نتیجه می‌خواهد، اینکه من بازیکن این تیم بودم و هواداران دوستم دارند نباید باشد. واقعاً فکر می‌کردم که به تیم دارم کمک می‌کردم، اما هواداران ناراحت هستند، شاید به من فشاری نیاورند، اما برای من تحمل دیدن ناراحتی هواداران سخت است.

منبع : مهر