نکات مهم،مزایا و عوارض جراحی پروتز سینه

نکات مهم،مزایا و عوارض جراحی پروتز سینه

امروزه جراحی پروتز سینه یکی از رایج ترین عمل هاست. به خصوص خانم ها به دلیل زیبایی بیشتری که در فرم بدنی آنها با این روش انجام می شود، بیشتر از دیگران طرفدار آن هستند. تشخیص این جراحی بسته به شرایط جسمانی و البته میل شما توسط بهترین جراح پروتز سینه در ایران انجام می شود، اما نکاتی وجود دارد که برای تصمیم گیری باید بدانید. ماهیت این روش، عوارض جانبی آن و حتی فواید آن اطلاعات مفیدی برای هر کسی است که آن را در نظر می گیرد. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با این نکات آشنا کنیم .

انتخاب بهترین جراح پروتز سینه در ایران

امروزه جراحان و پزشکان برتری که در زمینه جراحی های پروتز سینه و جراحی سینه برای درمان سرطان سینه و بازسازی سینه فعالیت می کنند و با عناوینی مانند بهترین جراح پروتز سینه در تهران فعالیت می کنند، باید گفت که در فعالیت خود و رعایت نکاتی که شایسته است. تا شایستگی این عناوین را داشته باشند و بتوانند با شهرت فراوان به فعالیت های پزشکی خود ادامه دهند. اگر قصد انجام جراحی پروتز سینه را دارید، بهتر است قبل از هر اقدامی در این زمینه، نمونه کار جراح سینه مورد نظر خود را بررسی کرده و با پزشک خود مشورت کنید تا اطلاعات لازم را در مورد تمامی نکات لازم در مورد پروتز سینه به دست آورید .

به طور کلی مشاهده شده است که پزشکان و جراحان سرطان پستان مدارک دانشگاهی خود را از بهترین دانشگاه ها و مراکز آموزشی دریافت کرده و توانسته اند با بهترین مدارک دانشگاهی فارغ التحصیل شوند. خوشبختانه تحصیل در بهترین دانشگاه های داخل و خارج از کشور این امکان را در اختیار افراد قرار می دهد که در منابع درجه یک و همچنین تحت تعلیم کسانی که سال ها از عمر خود را صرف علم و دانش کرده اند قرار بگیرند و این هرگز موضوعی نیست که بتوان به راحتی از کنار آن گذشت.

یکی از مهم ترین معیارها (در تعیین بهترین متخصص و جراح پستان) این است که پزشک مورد نظر تجربه زیادی داشته باشد و توانسته باشد و در طول سالیان طولانی فعالیت خود، مهارت زیادی کسب کرده و بتواند در زمینه پردازش علمی و تجربی چیزهای زیادی داشته باشد.

برای شناختبهترین جراح پروتز سینه در ایرانمی توانید به سایت جراحتو مراجعه فرمایید تا بهترین جراحان را در این زمینه را بشناسید و بهترین پزشک را برای خود انتخاب کنید.

چه کسانی برای جراحی سینه مناسب هستند؟

عمل جراحی پروتز سینه امروزه که با اهداف بسیاری همچون زیبایی و خوش فرم شدن سینه ها انجام می شود و بسیار بیشتر از قبل رایج شده است ،اما درصد بالایی از این جراحی زیبایی برای کوچک کردن سینه ها و یا همچنین به دلیل افتادگی این اندام انجام می شود .با این حال، این عمل برای گروه خاصی از افراد مناسب است که عبارتند از:

  • افرادی که با نقص مادرزادی متولد می شوند و فقط یک سینه دارند.
  • بیمارانی که بخشی یا تمام سینه های خود را به دلیل سرطان سینه یا بیماری های دیگر از دست داده اند و قصد دارند بعد از سرطان با کاشت سینه فرم قبلی بدن خود را به دست آورند.
  • زنانی که به دلیل سن، بارداری یا کاهش وزن قابل توجه و شیردهی دچار افتادگی سینه می شوند.
  • خانم هایی که به دلیل مشکلات هورمونی سینه های کوچکی دارند.
  • کسانی که به طور ژنتیکی و مادرزادی سینه های نامتقارن یا غیر طبیعی دارند.

مزایای جراحی پروتز سینه

اغلب پس از تغییر ناگهانی وزن، بارداری و شیردهی یا به دلیل روند طبیعی پیری، اندازه سینه‌ها کوچک می‌شود و جاذبه نیز تاثیر خود را می‌گذارد. جراحی بزرگ کردن سینه با ایمپلنت هم از نظر جسمی و هم از نظر روانی می تواند برای خانم ها مفید باشد و اعتماد به نفس خانم ها را بهبود ببخشد و تاثیر زیادی بر عزت نفس او بگذارد. سایر مزایای جراحی پروتز سینه عبارتند از:

  • افزایش حجم و سایز سینه
  • عدم تقارن سینه ها نسبت به یکدیگر را اصلاح می کند .
  • پر شدن سینه
  • افزایش اعتماد به نفس

پروتز سینه چه عوارضی دارد؟

معمولاً در تمام اقدامات پزشکی و زیبایی عوارض جانبی وجود دارد. پروتز سینه یکی از انواع جراحی زیبایی سینه با هدف بزرگ کردن سینه است. عوارض به عوامل مختلفی بستگی دارد. بروز سرطان بعد از کاشت سینه نیز یکی از مواردی است که باید بدانید، کاشت سینه و سرطان ارتباط مستقیمی با یکدیگر ندارند و افرادی که پروتز سینه انجام می دهند لزوماً به این بیماری مبتلا نمی شوند.

سطح تخصص بهترین جراح پروتز سینه در ایران در جراحی پروتز سینه و همچنین مراقبت های بعد از جراحی پروتز سینه، خطر برخی از عوارض پروتز سینه را تعیین می کند. در جراحی های درمانی خطر بروز چنین اتفاقاتی وجود دارد و عوارض عمل تنها به جراحی های زیبایی محدود نمی شود. در ادامه به بررسی دقیق عوارض کاشت سینه خواهیم پرداخت.

  • عفونت بعد از جراحی پروتز سینه
  • درد مزمن سینه بعد از جراحی پروتز سینه
  • انقباض کپسولی بعد از جراحی پروتز سینه
  • خونریزی بعد از جراحی پروتز سینه
  • قطع شیردهی بعد از جراحی پروتز سینه
  • پارگی و نشت پروتز سینه

کلام آخر

 برای مراجعه به بهترین جراح پروتز در ایرانبهتر است با بهترین پزشک  که در سایت جراحتویا jaraheto.comبه شما معرفی کرده ایم مشورت کنید. در صورتی که خود و اطرافیان شما به بهترین جراح پروتز سینه مراجعه کردید تجربه خود در کامنت ها با ما در میان بگذارید.

منبع:(jaraheto.com)