نکات مهم پیش از خرید پمپ سیرکولاتور ارس

نکات مهم پیش از خرید پمپ سیرکولاتور ارس

در این مقاله قصد داریم به معرفی نکات مهم پیش از خرید پمپ سیرکولاتور ارس بپردازیم. در صورتی که تصمیم به خرید این پمپ دارید، با ما همراه باشید تا عملکرد و انواع آن را معرفی کنیم. سیستم های آبرسانی در سری های مختلف طراحی و تولید می شوند و پمپ سیرکولاتور یکی از کاربردی ترین آن ها می باشد که در انواع تجهیزات برودتی و حرارتی به کار می رود. این پمپ برای سیرکوله کردن و به چرخش درآوردن سیال درون مدار بسته طراحی می شود‌. به عنوان مثال برای تهیه آبگرم از پکیج ها، سیستم موتورخانه و انتقال آن به تجهیزات گرمایشی مثل رادیاتور، گرمایش از کف یا فن کویل به آن نیاز خواهیم داشت. به همین خاطر تقاضا برای آن گسترده است و برندهای مختلف اقدام به طراحی مدل های مختلف آن می کنند.


شما می تواند جهت آشنایی با انواع و همچنین قیمت پمپ سیرکولاتور ارس به صفحه مربوطه آن در دماپویا مراجعه کنید و پس از مقایسه آن ها، انتخابی مقرون به صرفه را تجربه کنید. پیش از بررسی نکات مهم پیش از خرید پمپ سیرکولاتور ارس ناگفته نماند که دماپویا فروشگاهی آنلاین در زمینه سیستم های تهویه مطبوع و تجهیزات ساختمانی می باشد که تمامی دستگاه های مورد نیاز در این عرصه را با بهترین قیمت و گارانتی و خدمات ارائه می دهد. شما می توانید برای صرفه جویی در وقت و هزینه های خرید، به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کرده و محصول را درب منزل تحویل بگیرید.


در میان شرکت های مختلفی که اقدام به ساخت سیستم های آبرسانی می کنند، کمپانی ارس از سازنده های معتبری می باشد که بیش از ۳۰ سال در زمینه طراحی این پمپ قدمت دارد. این شرکت انواع پمپ را در بهترین کیفیت و طول عمر بالا ارائه می دهد که استقبال خوبی از آن ها می شود. برای شناخت نکات مهم پیش از خرید پمپ سیرکولاتور ارس می توان بیان کرد که الکتروموتورهای به کار رفته در آن استاندارد بوده و ساخت الکتروژن می باشد. این موتور کنار شاسی طراحی می شود و صدای کمی را حین تولید ایجاد می کند. این سیستم قادر است سیالات را تا ۶۰ درجه سانتی گراد پوشش داده و سیرکوله کند. بنابراین برای آبگرم شوفاژ و برگشت آب مصرفی قابل استفاده است.


برند ارس انواع این پمپ را مجهز به بدنه ای از چدن می سازد تا در برابر خطرات استهلاک زا دوام کافی داشته باشد. همچنین برای مقاوم سازی این محصول از پروانه ای پلاستیکی استفاده می شود. از مشخصات مهم این پمپ ارس این است که دارای محور آب بندی شده توسط سیل مکانیکی می باشد. از نکات مهم پیش از خرید پمپ سیرکولاتور ارس این است که شفت به کار رفته در آن از استیل ساخته می شود که در برابر زنگ زدگی و خرابی دوام کافی را دارد. پیشنهاد تیم دماپویا این است که برای بهبود عملکرد این پمپ آن را به صورت دوره ای روغن کاری کنید.

پمپ های سیرکولاتور بر اساس قرار گیری بر روی مدار به دو دسته خطی و زمینی تقسیم می شوند. مدل های خطی روی مدار نصب می شوند و در سری های تک قول، دو قلو، تک دور و یا چند دور طراحی و تولید می شوند. سری خطی تولید شده توسط شرکت ارس حداکثر فشار ۱۶ بار را دارد و قطر ورودی و خروجی آن در ۱ الی ۲ اینچ طراحی می شود. کلاس حفاظتی این پمپ ها IP 54 می باشد. مصرف برق آن ها در مدل های تک فاز و سه فاز است و هر مدل میزان هد و دبی مختص خود را پوشش می دهد. در زمینه نکات مهم پیش از خرید پمپ سیرکولاتور ارس می توان اضافه کرد که پمپ‌های سیرکولاتور ارس در مدل‌های یک اینچ (S100) و دو اینچ (HV) موجود هستند و مدل‌های دو اینچ AA، دو اینچ A6 و دو اینچ A7 آن‌ها نیز در بازار وجود دارد.

تکنولوژی های مدرن به کار رفته در این پمپ ها، باعث بازدهی قوی آن می شود و در دمای بالایی سیال را به چرخش در می آورد. از دیگر مزایای این پمپ ارس این است که رده مصرف انرژی آن در A و B  ارائه می شود که هزینه زیادی برای کاربران آن نداشته باشد. شما می توانید جهت انتخاب بهترین مدل آن و بررسی مطابقت با شرایط محیط خود، با کارشناسان دماپویا در ارتباط بوده و از راهنمایی های رایگان این مجموعه به صورت تلفنی بهره مند شوید.