نیازمند هوشیاری برای آینده روشن‌تر در گام دوم انقلاب هستیم

نیازمند هوشیاری برای آینده روشن‌تر در گام دوم انقلاب هستیم

به گزارش خبرگزاری مهر، در ایام‌الله مبارک دهه فجر، مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت چهل و سومین بهار آزادی بر تعظیم این ایام الهی تأکید کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دهه‏ مبارک فجر، یادآور ایثار و مجاهدت ملت مؤمن و فداکار و جانبازی شهدای گلگون کفن این سرزمین است که در سایه وحدت و یکپارچگی امت خداجو و رهبری بی ‏نظیر امام خمینی «قدس‏ سره» نظام استبدادی و دین ستیز شاهنشاهی را مضمحل و ایادی استکبار جهانی را قطع نمود و سرآغازی برای بیداری مستضعفان جهان در برابر حکومت‌های ظالم و استثمارگر گشت.

یوم‌الله ۲۲ بهمن در تاریخ ملت بزرگ ایران، یک‏ روز فراموش ناشدنی است که پیوسته بر قدرت ایمان مردم سرافراز این مرز و بوم، گواهی می‌دهد. در بهمن ۵۷ که اعجاز فروپاشی بنیان دوهزار و پانصد ساله ستمشاهی رخ داد، عجز استکبار جهانی به ویژه آمریکای جهانخوار در برابر اراده و اتحاد ملت‌ها، آشکار گردید و فروغ امید و گرمی حیات به کالبد سرد مسلمانان و مستضعفان دمیده شد.

مردم آگاه ایران اسلامی امروز هم به خوبی می‌دانند که نه کینه ورزی های دشمنان قسم خورده این مرز و بوم به پایان رسیده؛ نه نظام اسلامی هنوز در دستیابی به اهداف خود، به نقطه‏ پایان رسیده است. از این رو، در گام دوم انقلاب نیز مقاومت، هوشیاری، همبستگی و اتکال به خداوند بزرگ همچون دیروز سرمایه‏ بزرگی است که برای نیل به آینده‬ ‏ای روشن‌تر، بدان نیازمندیم.

مجلس خبرگان رهبری در چهل و سومین فجر انقلاب اسلامی با گرامی داشت یاد و خاطره امام عظیم الشأن و شهیدان گرانقدر این نظام مقدس، سالروز ایام الله دهه فجر و ۲۲ بهمن را به ملت شریف ایران و رهبر معظَّم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای «مدظله العالی» تبریک گفته و با ایمان به این وعده قطعی خداوند که «إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ» بر تعظیم شعائر و بزرگداشت این ایام الهی تأکید می‌نماید.

احمد جنتی

رئیس مجلس خبرگان رهبری

منبع : مهر