هتلی که یک جنگل بارانی در خود جای داده!

هتلی که یک جنگل بارانی در خود جای داده!

حتی تصور اقامت در هتلی که در یک جنگل بارانی قرار دارد برای اغلب انسان ها بسیار خوشایند و لذت بخش است. حضور در چنین فضایی بدون شک می تواند یکی از جالب ترین و زیباترین لحظات زندگی انسان ها به شمار رود.

اگر دوست دارید برای یک شب هم شده در اولين هتل مجهز به جنگل بارانی اقامت کنید، باید بلیط دبی را تهیه کرده و به این شهر سفر کنید؛ زیرا دولت امارات برای افزایش تعداد مسافرین و گردشگران، هتلی را تحت عنوان اولين هتل مجهز به جنگل باراني را در یک جنگل بارانی ساخته و به رویای شما جامه عمل پوشانده است. ما در این متن قصد داریم درمورد این هتل اطلاعات مختصری را در اختیارتان قرار دهیم و اشتیاقتان برای رفتن به دبی را چندین برابر کنیم.

معرفی هتل رُزمونت دبی

هتل رزمونت دبی در ۴۷ طبقه ساخته شده و از شاخص ترین ویژگی های آن می توان به وجود یک استخر در طبقه آخر و یک جنگل مصنوعی در طبقه هم کف اشاره کرد.

مساحت این هتل ۰.۱۸ میلیون متر مربع بوده و از دو ساختمان تشکیل شده است. یکی از ساختمان ها برای اقامت مسافران و دیگری نیز به عنوان یک ساختمان مسکونی مورد استفاده قرار می گیرد.

در ساختمان هتل ۴۷ طبقه و در ساختمان مسکونی نیز ۴۸ واحد وجود دارد. البته به این موضوع دقت داشته باشید که تمام قسمت های تفریحی در این هتل در طبقه اول قرار گرفته و بین دو ساختمان مشترک است.

ورودی هتل رُزمونت دبی

ورودی این هتل اولین و زیباترین جایی که است که توجه شما را به خود جلب می کند. طراحان این هتل برای آنکه بتوانند ظاهری طبیعی تر و زیباتر برای این هتل به وجود آورند از انعکاس نور در طبیعت الهام گرفته اند.

شما می توانید در کنار جنگل استوایی که به صورت مصنوعی در این هتل ساخته شده است، حس کنید که در یک جنگل واقعی قرار گرفته اید. هوای بسیار خنک و مطبوعی که حضور درختان در این هتل باعثش شده اند فضایی بسیار روح نواز و دل انگیز در رزمونت ایجاد کرده است.

امکانات هتل رُزمونت دبی

دولت امارات برای آنکه بتواند توریست های بیشتری را به کشور خود دعوت کند امکانات مختلف و جاذبه های دیدنی فراوانی را در کشورش فراهم کرده است.

همان طوری که در این متن نیز به آن اشاره کردیم، هتل رزمونت نیز یکی دیگر از خلاقیت های این کشور بوده تا بتواند به بهترین شکل ممکن از مهمانان خود پذیرایی کند.

البته تنها دیدار این هتل نیست که می تواند برای شما جذاب باشد،امکاناتی که در رزمونت در نظر گرفته شده از دیگر مواردی است که باعث شده افراد زیادی اشتیاق پیدا کنند از این هتل دیدن کنند.

در این هتل باشگاه های مدرن بدنسازی، سالن بولینگ، پارک بازی برای بچه ها، چندین رستوران که غذاهایی با کیفیت سرو می کنند ساخته شده است. امکان ندارد به رزمونت سفر کنید و از این همه زیبایی و امکانات به وجد نیایید.

حتی اگر قرار کاری مهمی دارید و باید برای آن جلسه ای برگزار کنید می توانید به این هتل رفته و جلسه خود را در سالن هایی که برای این منظور ساخته شده اند، برگزار کنید.