هدف اول ما در ادامه لیگ نشان دادن بازی با کیفیت است

هدف اول ما در ادامه لیگ نشان دادن بازی با کیفیت است

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه جمعه سعید دقیقی، سرمربی تیم شمس آذر قزوین در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ذوب‌آهن اظهار داشت: خوشحالم که زاینده رود را پر آب می‌بینم؛ شرایط اصفهان با پر آبی زاینده‌رود بهتر است.

وی ادامه داد: ذوب‌آهن تیم خوبی است که از کادر فنی توانمندی برخوردار است؛ دو تیم می‌توانند با نتیجه گیری در این مسابقه، شرایط خود در جدول را بهتر کنند.

سرمربی تیم شمس آذر قزوین تصریح کرد: بازی با کیفیت هدف اول تیم ما برای مسابقه فردا است؛ لیگ برای ما از لحاظ اینکه سقوط نکنیم تثبیت شده پس به دنبال نمایش یک بازی با کیفیت هستیم.

وی افزود: نمی‌خواهم پیرامون جدایی بازیکنان صحبت کنم؛ بازیکن در فوتبال دنیا عامل تأثیرگذاری است؛ ما بازیکنان اصلی خودمان در نیم فصل اول را از دست دادیم؛ بازیکنان ما کم تجربه هستند و نیازمند زمان برای نشان دادن توانمندی‌های خود هستند.

دقیقی بیان کرد: هدف ما نشان دادن کیفیت تیم در نیم فصل دوم است؛ فکر می‌کنم نیازمند زمان برای شکل گیری مباحث فنی در بازیکنان جوان جدید هستیم.

وی گفت: از شرایط تیم راضی هستم اما می‌توانستیم نتایج بهتری کسب کنیم؛ باید در نظر گرفت که توقع از شمس‌آذر بالا رفته و به طبع باید شرایط، تجربه و سابقه تیم را در نظر گرفت.

سرمربی تیم شمس آذر قزوین عنوان کرد: رتبه تک رقمی برای شمس آذر نتیجه خوبی است؛ اگر بتوانیم جزو هشت تیم اول باشیم یک سورپرایز برای لیگ است. به اندازه توان تیمی تلاش می‌کنیم در لیگ نقش‌آفرینی کنیم.

دقیقی افزود: فراز امامعلی محروم ما در بازی فردا است؛ یک بازیکن سرماخورده نیز داریم که شرایط آن برای حضور در بازی فردا مشخص نیست.

وی تاکید کرد: ما باید تلاش کنیم شروع هر سالی یک شیوه جدید از زندگی با هدف‌های بزرگ داشته باشیم؛ اولین گام فوتبالی تیم ما در سال جدید فردا است، باید همه توان تیم را برای این مسابقه بگذاریم.