هر لحظه از زندگیتان را شاد سپری کنید

هر لحظه از زندگیتان را شاد سپری کنید

عملکرد قانون جذب به گونه‌ای است که تفاوتی بین افکار مثبت و منفی شما وجود ندارد و تمامی این موارد می‌توانند در زندگی شما منعکس شوند. این انعکاس حاصل رفتار و افکار شماست. نحوه عملکرد قانون جذب برای همه یکسان است.

مغز تخمه کدو

خواصی که مغز تخم کدو دارد می ‌توان به پیشگیری کردن از سرطان پوست و همچنین درمان آن، درمان کردن مشکلات مثانه، پایین آوردن قند خون و کنترل آن در افرادی که مبتلا به دیابت هستند، کمک به برطرف ‌شدن کم ‌خونی در زنان باردار به دلیل وجود آهن فراوان، جلوگیری کردن از ریزش مو و بهبود رشد آن اشاره کرد.

لباس بیمارستانی

لباس بیمارستانی در جنس پارچه و یکبار مصرف وجود دارد. حال شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چرا البسه بیماران باید متفاوت باشد؟ از آن جایی که برخی افراد بستری در بیمارستان ها مبتلا به انواع بیماری های عفونی و ویروسی هستند و امکان انتقال این بیماری ها نیز وجود دارند، لازمه بستری شدن هر بیمار در ابتدا تهیه لباس مخصوص و پوشیدن آن می باشد.

پنجره آهنی

این پنجره علاوه بر اینکه به زیبایی ساختمان کمک می کند از انواع آلودگیهای صوتی نیز جلوگیری می کند و در واقع با بستن آن می توان محیطی آرام را در داخل اتاق فراهم نمود همچنین این پنجره آهنی سبب می شود که اشعه آفتاب به داخل اتاق بتابد آن را روشن نماید و در واقع اتاق بدون این پنجره تاریک و بی نور بوده و برای زندگی مناسب نیست.