هلاکت 3 شرور مسلح در سبزوار/ کشف مقادیر قابل توجه سلاح و مهمات

هلاکت 3 شرور مسلح در سبزوار/ کشف مقادیر قابل توجه سلاح و مهمات

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ سردار مجید کریمی با اعلام خبر هلاکت سه سوداگر مرگ در استان خراسان رضوی، در تشریح این خبر اظهار کرد: در درگیری مسلحانه پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی با قاچاقچیان در شهرستان سبزوار ۵۵۵ کیلو مرفین کشف شد و سه سوداگر مرگ به هلاکت رسیدند.   

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر به تشریح جزئیات این عملیات پرداخت و بیان کرد: تیم‌های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر خراسان رضوی در راستای بررسی خبر دریافتی از پلیس اطلاعات، با همکاری مأموران انتظامی شهرستان سبزوار و داورزن، باند قاچاقچیان مسلح مواد مخدر را شناسایی کرده و تحت تعقیب قرار دادند.   

وی تصریح کرد: یگان‌های عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی در عملیاتی گسترده چهار خودرو متعلق به این باند را در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان سبزوار شناسایی کرده و برای دستگیری قاچاقچیان وارد عمل شدند.   

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در درگیری مسلحانه پلیس با قاچاقچیان، سه سوداگر مرگ که از قاچاقچیان مسلح سابقه‌دار بودند، به هلاکت رسیده و چهار قاچاقچی دیگر نیز دستگیر شدند.   

به گفته کریمی، از این باند مسلح 555 کیلو مرفین و 32 کیلو تریاک به همراه مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات شامل سه قبضه کلاشینکف، یک قبضه گرینف، یک قبضه برنو، یک قبضه آر.پی.جی، یک عدد مین ضد تانک، سه هزار فشنگ جنگی، 10 عدد گلوله آر.پی.جی و یک دستگاه بی‌سیم دستی کشف شد. 

انتهای پیام/ 

منبع : تسنیم