همه شوهر های کیم کارداشیان را بشناسید

همه شوهر های کیم کارداشیان را بشناسید

کیم کارداشیان از سال ۲۰۱۲ با کانیه وست ازدواج کرده است اما آن ها اکنون از هم جدا شده و در مرحله ی طلاق هستند، در واقع عشق بین آن ها مرده است. قبل از این که او با این رپر معروف پیوند عاشقی ببندد که البته چهار فرزند هم دارند، با کریس هامفریز ازدواج کرده بود و رابطه آن ها بسیار جدی بود اما کریس تنها نامزد او نبود و افراد دیگری هم با کیم کارداشیان رابطه عاشقانه داشته اند.

کیم کارداشیان و دامون توماس

هنگامی که کیم کارداشیان با دامون توماس، تهیه کننده موسیقی ازدواج کرد، فقط ۱۹ سال داشت و این دو با وجود ۱۰ سال فاصله سنی که داشتند همکاری و زندگی جدید خود را آغاز کردند. طول مدت زندگی مشترک آنها از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۳ سه سال دوام آورد که در نهایت ۳ سال بعد ازدواج به جدایی رسید.

ری جی و کیم کارداشیان

جالب است بدانید که کیم کارداشیان با ری جی بهترین آهنگ های عمرشان را تولید کردند و او هم یکی دیگر از رابطه های کیم کارداشیان بود. رابطه و نامزدی این دو پس از جدایی کیم کارداشیان از کریس آغاز شد و چند سال بعد به دلایل خاص خاتمه یافت.

کیم کارداشیان و نیک لاچی

نیک و کیم از سال ۲۰۰۶ برای مدت زمان کوتاهی با یکدیگر رابطه داشتند. چند سال بعد تصمیم گرفتند که رابطه خود را علنی کنند اما قبل از این که خودشان این کار را انجام دهند، اخبار و عکس های مختلفی از آن ها منتشر شد.

نیک ادعا می کرد زندگی مشترک خوبی با کیم خواهد داشت اما نامزدی اش با کیم کارداشیان به سرانجام ختم نشد و مدتی بعد نام او هم در لیست شوهران جدا شده از کیم قرار گرفت.

کیم کارداشیان و نیک کانن

این دو مدتی با هم نامزد بودند و چون کیم تازه از نامزد قبلی اش جدا شده بود دوست نداشت کسی از این رابطه مطلع شود ولی اینگونه نشد. اگرچه کیم کارداشیان شخصیتی دارد که معمولاً راجع به رابطه اش صحبت نمی کند اما بالاخره این موضوع برملا شد و همه متوجه ماجرا شدند.

کیم کارداشیان و رجی بوش

رجی بوش مردی بود که خیلی سریع کیم کارداشیان او را جایگزین عشق از ست رفته اش کرد و پس از جدایی از نامزد قبلی اش با او وارد رابطه شد اما این عشق پرتب و تاب چند ماهی بیشتر دوام نیاورد و در اواسط سال ۲۰۰۷ خاتمه یافت.

این دو درباره دلیل جدایی شان چیزی نگفتند اما چند سال بعد “رجی بوش” گفت که او به دلیل دروغی که کیم کارداشیان در مورد عکس های خصوصی منتشر شده اش به او گفت تصمیم گرفت کیم را برای همیشه رها کند.

کیم کارداشیان و مایلز آستین

این دو با وجود رابطه طولانی که داشتند، باز هم از هم جدا شدند. این فوتبالیست آمریکایی در سال ۲۰۱۰ با وجود اینکه یک رابطه رمانتیک را با کیم تجربه کرده بود، باز هم از او جدا شد. البته علت اصلی این جدایی فاصله مسافتی بود که این دو نفر از یکدیگر داشتند که در نهایت رابطه آن ها را خراب کرد.

کریس، مردی که ۷۲ روز شوهر کیم کارداشیان بود

چه کسی می تواند ماجرای ازدواج کوتاه مدت کیم و بازیکن بسکتبال کریس را فراموش کند؟ ازدواجی که فقط ۷۲ روز در سال ۲۰۱۱ طول کشید و خیلی زود به جدایی ختم شد و بعدها نیز بارها و بارها از پشیمانی خود برای این ازدواج صحبت کرد و از دلایل جدایی اش گفت که مربوط به رفتار و گذشته ی نامناسب کیم بوده است.

کیم کارداشیان و کانیه وست

همه این اتفاقات پشت سر گذاشته شد تا اینکه کیم و کانیه با یکدیگر ازدواج کردندف آنها در سال ۲۰۱۲ باهم آشنا و در سال ۲۰۱۴ ازدواج کردند. حاصل ازدواج انها اکنون چهار فرزند است اما در سال ۲۰۲۱ مشخص شد این دو نفر هم قصد دارند از هم جدا شوند و در حال حاضر از یکدیگر جدا زندگی می کنند.

دلیل درخواست طلاق این دو از هم را در بخش های قبلی چهره ها در نمناک گفتیم و دانستید شروع دعوای این دو برسر محل گذراندن تعطیلات تابستانی خانواده بود.

نمناک