همه چیز تیم‌های دیگر درست است فقط باید از سپاهان امتیاز کم می شد؟

همه چیز تیم‌های دیگر درست است فقط باید از سپاهان امتیاز کم می شد؟

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه یکشنبه ژوزه مورایس پس از پیروزی برابر تیم پرسپولیس در نشست خبری پس از این مصاف اظهار داشت: پرسپولیس تیم خوبی است و بازیکنان خوبی دارد. این تیم همیشه در حفظ توپ عملکرد بسیار خوبی داشته و بازیکنان آن‌ها همیشه با کیفیت بوده‌اند.

وی ادامه داد: مهم‌تر از سپاهان و پرسپولیس این است که هواداران از بازی لذت ببرند و آن‌هایی که به ورزشگاه آمدند در امنیت کامل از ورزشگاه خارج شوند.

سرمربی تیم سپاهان اصفهان با اشاره به جو ورزشگاه در بازی تصریح کرد: تعدادی بطری هنگام کرنر زدن پرتاب شد که امیدوارم این موضوع برای هیچ تیمی تکرار نشود؛ تلاش ما این است که همه تیم خودشان را حمایت کنند؛ نه اینکه به تیم مقابل بی‌احترامی کنند.

وی افزود: مشکلاتی که برای کسر ۴ امتیاز از سپاهان ایجاد شد، بازی را برای هر دو تیم حساس‌تر کرد. یک امتیاز هم از پرسپولیس کسر شده بود و بازی برای هر دو تیم اهمیت داشت؛ تنها از دو تیم امتیاز کسر شد و به نظر می‌رسد همه چیزهای تیم‌های دیگر درست بوده است.

مورایس بیان کرد: تیم ما امشب حملات خوبی کرد؛ اسدی آقای گل فعلی مسابقات است؛ او بازیکن با لیاقتی است و امشب گل زیبا و غیرقابل باوری زد؛ او بازیکن اول ما در مسابقه است.